Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥♥♥ SYYS04 viikonvaihde ♥♥♥

26.08.2006 |

Kirjottelin alkuillasta viestiä, mutta jäi kesken ja tuijotti mua ruudulla, kun herätin koneen äsken:) Eli antaa olla.

Oltiin kaupungilla syömässä, oli kivaa. Tultiin reilu puoli tuntia sitten kotiin.

Huomenna lisää...

T: Ynis

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jäi nimiG, kun tuli kiire keittiöön. Pojalle olisi nimi ollut valmiina, mutta tytölle jouduttiin hieman miettimään ja kompromissiä tekemään.

Ynis: voi koirulia, oudolta kuulostaa. Oletko jo eläinlääkärille soittanut? Miten neuvoivat?

Mulla on kissat olleet vuosikausia, tosin kummatkin tulivat suunnittelematta. Ensimmäinen on ollut lojaali ystävä, toinen höntti neiti. Typyn syntymän jälkeen kyllä rasitti välillä kovasti, sillä sen hetken kun olisi ollut itselle aikaa niin eikös vaan kissat vaatineet huomiota. Onneksi Typy on ollut kovasti innostunut kissoista ja allergiaa ei ole.

Leanna: Kamala kohtalo kissanpojilla :-( Mukavaa, että miesväki suhtautui uutisiin suht positiivisesti.

Öttis: voi huonoja öitä - toivon, että saat päivällä levähtää.

Ukkonen jylistelee. Sade alkoi kauniina tihkuna, mutta nyt taivas repesi.

Keilin

Vierailija
42/49 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pienen tarhanalottajan päikkäreille jo (tuntia normaalia aikaisemmin), että oppis tarhassa nukahtamaan vielä aikaisemmin.

Koiruus on hieman piristynyt. Ulkona tosin näytti aika vaivaiselta taas. Kotona kuitenkin jo liikkuu vähän ja tuli keittiöönkin haistelemaan, kun syötiin. Eläinlääkäripäivystyksestä sanoivat miehelle, että mitään kokeita eivät pysty ottaa, mutta jos pahenee, niin tuoda iltapäivällä sinne. Tutkisivat hieman vatsaa, ettei ole siellä mitään kepin palasta tms. Mutta näyttää tosiaan paremmalta, joten toivottavasti säästytään lääkärireissulta.

Tajuton vesisade yhtäkkiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, käskivät antaa koiralle lusikallisen riisiä tänään ruuaksi, eli paastolla ollaan. Keitin suolaliuosta, että saa jotain ravinteita edes juodessaan. Vesi tuntuu maistuvan ihan hyvin nyt.

Vierailija
44/49 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaisesti vilkaisemana pinon mutta sepä olikin venähtänyt einiinpikaisestivilkaistavaksi.

Ynis, toivottvasti koiruus paranee pian! Mä olen ihan koiraihminen ja kaikki sympatia pienelle sairastavalle täältä.

Leanna, hyvä kun uutinen otettiin vastaan mukavasti ja nyt ei sitten enää tarvitse peitellä. mekin päästään rapujuhliin parin viikon päästä, namskis! Ja voi sentään pieniä kissanpentuja :(

Ihania uutisia oli s-postissa odottamassa! Onnea vielä kerran!

Nyt laittamaan haisuli kakkavaippaa päiväunille ja sit maalaamaan aitaa ellei ala satamaan. Mies tuolla koittaa nostaa nosturilla yhtä puunkantoa maasta niin että koko maa tärisee.... kaatuukohan meidän talo ennenkuin se puu antaa periksi.... Yritän ehtiä vielä salillekin ennen iltaa jotta tulisi viime maanantain lupaus lunastettua... Huominen onkin sitten yhtä juoksua, en varmaan ehdi koneelle ennen tiistaita.

Ja kiitos synnäripelko-myötätunnoista! Menen pelkopolille huomenna.

äitikuu

Vierailija
45/49 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalusikallisen annoin ja hyvin upposi. Alkaa selvästi toipua, mikä tauti ikinä olikaan.

Mies alkaa kohta ärsyttää. Tai ei kai ala, vaan ärsyttää jo. Jättää tavarat minne sattuu, eikä tee mitään täällä. Lapset suihkutti aamulla, mutta tuntuu, että siinä se osallistuminen olikin. Keskenään noi tuolla nytkin touhuaa, mutta ärsyttää, kun mies vaan nukkuu päikkäreitä. Miksi minä en koskaan voi nukkua? Ainakaan niin pitkään kuin haluan. Tänään vielä sanoin, että menen nukkumaan, mutta heti jouduin nousemaan, kun pieni heräsi. Olohuoneessa vastassa mies joka vaan makaa sohvalla ja siinä on tainnut pysyä siitä saakka, yli tunnin siis. Minä luonnollisesti huolehdin huomisesta, eli koitan kerätä lapsille varavaatteita päiväkotiin ja pienelle valokuvia meistä. Ai niin, oli mies laittanut astianpesukoneen päälle tänään, mutta se ei paljoa vaatinut, kun tiskit oli valmiina sisällä. Minä myös huolehdin koiran hyvinvoinnista, keitin sitä suolasokerivettä ja nyt riisiä. Mies autuaan tietämättömänä kaikesta.

Todellakin, pinna alkaa olla aika kireällä! Mistähän lie mies väsähtänyt ja stressaantunut, mutta ei sitä noin tarvis perheelle kostaa. Saa nähdä mitä huomisesta tulee, kun miehen pitäis saada lapset päiväkotiin klo 8 aamulla. Esikoisenhan on vienyt aina, mutta nyt on toinenkin tulossa mukaan ja tarvii huomioida se jättötilanne, kun ekaa kertaa jää yksin sinne. Huomenna lisäksi mennään sinne osastolle ekaa kertaa, kun esikoisella alkaa jakso siellä. Vaikea arvata kuka on miettinyt ja huolehtinut aikataulut ja lapsenvahdin ja kaikki! GRRRRR!

T: Kyllästynyt Ynis:(

Vierailija
46/49 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sataa ja paistaa vuorotellen, nyt paistaa lämpimästi. Kyllä minä niin tykkään tästä alkusyksystä, kun illat alkavat pimetä ja ilma on kuulasta. Toisten mielestähän nyt on vielä kesä, minun kesäni loppuu kun koulut alkavat.

Sisäisestikin on vähän lämpöistä, taas nousi lämpö iltapäivällä, neljättä päivää peräkkäin. Katsotaan, Alli, mennäänkö samoja ratoja ja loppuviikosta popsin minäkin antibioottia. Aika vahvasti saa tosin minulle nyt antibiootin välttämättömyyden perustella, raskaana kun olen.

Raskauskin on ollut viimeisen vrk ajan varsin hauskaa: illalla oksensin pihajuhlissa napostelemani herkut ja aamulla tuli paluupostissa aamiainen :/ Ja mulla on, perhana, jo se maaginen 12 vkoa jo täynnä!!! Vennan aikana taisin oksentaa kerran, vähän on erilainen tämä raskaus! Jospa se merkitsee poikaa, hmmmm..... ;)

Tytsä tuossa testailee haalareita. Sekä syksy- että talvihaalarit mahtuvat vielä, kipii! Talvihaalari on tosin _just_ sopiva eli keväällä voi olla jo pieni. Niin, kuulemma ei ole kuuma olla täällä sisällä välikausihaalarissa :D

Pile muistutteli tuosta omasta ajasta. Miten se kolahtikin niin kohdalle. En oo nimittäin itse pitänyt ollenkaan huolta tuosta asiasta. Nyt päiväkodin alettua on taas yrittänyt olla superäitinä, jota ei muka väsytä ja joka tekee kaikkensa vain perheen eteen. Pitää ryhdistäytyä tässä asiassa ennenkuin löydän itseni lataamolta.

Voi kurjuus noita allergiamurheita, Mimmuli ja Aavis. Ei oo reilua, ei. :(

Leannna, mukava kuulla että isä ja veljesikin ottivat uutisen paremmin vastaan kuin odotit! Hui kissanpentujen kohtaloa :(

Nyt pittee mennä.

- tea -

Vierailija
47/49 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkaa eka työpäivä. Hui iik kääk! Työsuhde on vanha, mutta työnantaja, työpaikka ja -tehtävä sekä esimies uusia.

En osaa nyt ajatella muuta.

a - ihan innoissaan :)

Vierailija
48/49 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookmarkeissa olleet vanhat keskustelut, esim. synnytysviestit yms. ei enää toimi! Voihan tympeys:( En muista tähän hätään olinko kopioinut niitä minnekään tai tulostanut:(

Ps. Pitäiskö tehä uusi synttärilista, vai onko jollain tallessa, että vois vaikka kopioida sen joku päivä pinoon?

Vierailija
49/49 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää nyt sitten kerinnytkään pinoilla tämän enempää.Eilen oli kivaa, tänään aikamoista hulinaa, mutta menipä moni asia eteenpäin!

Väsy vaivaa, hiukan ilmassa samaa myös henkisellä puolella. Ratkaisemattomat asiat vaivaavat, samoin oman ajan puute.Olen minäkin taas kerran sortunut leikkimään täydellistä äitiä, huonoin tuloksin.On niin vaikea ottaa sitä aikaa, kun ei sitä saa mieskään ja se on kaikki pois perheen vähäisestä yhteisestä ajasta. Pitäisi vain silti ottaa.No, pari kuukautta, tulee talvi ja meidän on pakko/saamme hiukan rauhoittua muutamaksi kuukaudeksi.

Koottiin Motille tänään oma polkutraktori, on oikein hienoa mallia, kuormaajakin. Saatiin miehen työkavereilta lahjaksi silloin kuin MOtti syntyi ja nyt päätettiin antaa.Mutta on vähän turhaksi äitiä työllistävä edelleen, ei raukka pysty oikein tekemään sillä mitään. Joskos nämä viimeiset pari kiloa karisisi kun vetelen pitkin peltoja Mottia sillä perässä;) Voinette kuvitella pienten silmien loiston! Tosin puimia=puimuri taitaa olla tämän hetken suurin suosikki.

Nyt miehen kainaloon.Meillä on alkanut kynttiläkausi.On niin romanttista;D Motin ummetus päättyi tänään (huh huh), joten saamme ehkäpä ensi yön nukkua.

Aavis ja Motti