Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dildo vs kalu

Vierailija
26.08.2006 |

Kun olen seurannut tuota keskustelua " Kertokaa siskot mistä tunnistaa tosi pienikaluisen " niin on alkanut ihmetyttämään eräs asia. Naiset täällä huutelee koko ajan sen ison kalun perään, tuntuu että mikään ei ole riittävän iso. Kuitenkin ihan tilastojenkin mukaan naiset ostavat suht pienikokoisia dildoja, paksuudeltaan noin 30-35 mm. Luulisin että aika moni kalu on tuota paksumpi. Itselläni ainakin on aika reilusti paksumpi ja käsittääkseni se on ihan keskiverto kokoa suomalais miehellä. Mutta mikä tässä yhtälössä mättää? Samaan aikaan kun naiselle riittää pieni dildo niin ollaan kuitenkin haukkumassa miesten kaluja pieniksi ?!?! Osaisiko joku selittää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jälleenmyyntiarvo.

Kuluttaa paristoja vähemmän.

Mukava sujauttaa taskuun.

Vierailija
2/4 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta on, että dildossa riittää tosi pieni koko, joka kaluna ei riittäisi ollenkaan. Onko se sitten se, että ainakin mun dildot on sen verran kovaa materiaalia, että ne tuntuvat pahalta jos ovat liian isoja. Tai se, että dildoa liikuttaa itse, mutta munaa liikuttaa mies. Tai se, että kunnon seisokissakin oleva kalu liikkuu vähän juuresta, mutta dildo tavallaan ei, jos se on tiukassa otteessa kädessä.

Dildolla saa helpommin, mutta mies tuntuu kuitenkin paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nyt kyse dildoista vai vibraattoreista? Itse ostin pehmeää jelly-materiaalia olevan aidon muotoisen, n. 5,5 cm paksun ja 20 cm pitkän ilman vibraa. Tällä vaimo saa melko helposti emätinorgasmin ja tykkää kovasti. Vibraattorin koolla ei ole väliä, sitä kun käytetään pääasiassa klitorikseen.

Vierailija
4/4 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sisäänkin laitettuna se tosi pieni ja kapea dildo riittää, siis sormien apuna. Samankokoinen letku ei varmaan tuntuisi missään. Ihme juttu, en ole tullut aiemmin ajatelleeksi että ne on tosiaan eri asioita.