Tapailemani mies olikin perheellinen...
Törmäsin mieheen kuntosalilla joskus puolisen vuotta sitten ja ajauduimme usein keskustelemaan. Mies pyysi pari kertaa kahville ja pikkuhiljaa huomasinkin olevani kiinnostunut hänestä ja hän myös minusta.
Sanoi olevansa sinkku, haluavansa lapsia joku päivä, kun löytää naisen jonka kanssa ajatukset täsmää. Ei ollu sormusta tai mikään antanut epäillä ettei olis sinkku. Vastasi viesteihin, puheluihin, liikuttiin julkisesti ulkona ym..
Seurustelimme melkein pari kuukautta ja näimme melkein päivittäin joko kuntosalilla, ulkona tai kotonani.Nyt sit eilen olin shoppailemassa yhdessä ostoskeskuksessa ja järkytyin kun mies käveli siellä naisen ja kahden pienen lapsen kanssa. Mies huomasi mut ja ilme oli todella outo.
Tuli todella kusetettu olo. Mies soitti illalla mutten vastannut enkä vastaa enää, laita viestiä, en mitään ja jos nään olen kuin en tuntisikaan!
Helvetin ******!
Kommentit (9)
Niin ja se nainenhan ei voinut olla vaikka sisko ja hänen lapset. Misi et mennyt tervehtimään ja miksi et ole käynyt hänen kotonaan?
Olet roikkunut liikaa av:llä, joku mies voi oikeasti olla ihan vapaa ja rehellinenkin. Anna nyt sille edes mahdollisuus selittää.
Uskon että oli hänen nainen, koska ei edes moikannut tai mitään, katsoi vain oudosti... Tyhjästi.. Jos ois ollu sisko tai jotain ois varmaan moikannut.
mies on töissä aika lähellä kotiani ja sali myös tässä lähellä, siksi ollu helpompi tavata mun kotona.. Miehen kotona on myös ollut kylpyhuone remppa ja nyt vasta tajuan et se oli pelkkää kusetusta, kun vaimo ja lapsethan siel oli..
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 14:00"]
Uskon että oli hänen nainen, koska ei edes moikannut tai mitään, katsoi vain oudosti... Tyhjästi.. Jos ois ollu sisko tai jotain ois varmaan moikannut.
mies on töissä aika lähellä kotiani ja sali myös tässä lähellä, siksi ollu helpompi tavata mun kotona.. Miehen kotona on myös ollut kylpyhuone remppa ja nyt vasta tajuan et se oli pelkkää kusetusta, kun vaimo ja lapsethan siel oli..
[/quote]
OK.
Hmmm... entäs jos olet tehnyt väärän päätelmän? Tyttöni kummisetä on usein minun ja mun lasten kanssa shoppailemassa. Ollaan vain ystäviä ja kiusotellaan välillä toisiamme. Jos myn tapailena mies tulis vastaan... ilme olis varmasti outo :D
Tää just teissä naisissa mättää. Pitää rupee miettii että jos se onki sen sisko, voi heleveta, kun ei varmasti ole. Jos joku asia vaikuttaa joltakin niin se on sitä. Ei kannata rupee kääntää ja vääntää. Eti sen nainen käsiisi ja sano että mies pettää sitä.
Annoitko pildee ?