Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa ja juomaa tarjoaisit 40 vuotiaalle miehelle joka tulee lauantai iltana kylään?

Vierailija
23.07.2021 |

Millä teet häneen vaikutuksen? Kyse ei tarvitse olla treffeistä.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin ison kunnon paellan. Paljon mereneläviä.

Paellaa tarjoaisin minäkin. Jos se ei kelpaisi, joutuisi tyytymään johonkin salaattiin sekä mansikoihin. Muita raaka-aineita ei nyt ole jääkaapissa ja seuraava ruokien kotiinkuljetus tulee vasta maanantaina. 

Vierailija
22/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisin ulos, saisi tilata itse mistä tykkää[/

Ja maksakoot molempien ruoat. Sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itse että tarjoaisin alusta asti itse tehtyä ragu kastiketta pastan kanssa ja viiniä. Mutta tuo kala ja uudet perunat kuulostaa kyllä paremmalta.

Vierailija
24/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön kysymys nykymaailmassa.

Vierailija
25/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saisi syödä samaa kuin minäkin. Naudan entrecote pihvi ja punaista luomumaitoa. Toki lauantaina aloitan paaston, joten saisi vain keittämääni luulientä ja vettä.

Vierailija
26/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä miksi pitäisi yrittää tehdä vaikutus ventovieraaseen mieheen, joten kysyisin kohteliaasti oletko kenties eksynyt ja ohjaisin ovelta pois.

Vierailija
27/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko Helsingistä vai landelta. Landelle riittää uunimakkara, mutta helsinkiläinen vaatii laatua

Tuntemani landelaiset ovat tottuneet riistaruokaan ja tuoreeseen kalaan. 

Vierailija
28/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhtään kokkaamisesta, joten tekisin helpon pastan. Kasvisversiona, se olisi testi miehelle. Alkaako kovaan ääneen arvostella.

Juomana olisi vettä, koska minulla ei ole edes viinilaseja kotona.

Vierailija
29/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisen lihamakaronilaatikkoa + Felix-ketsuppia. (Mä en ainakaan jaksais panostaa🤷‍♀️)

Vierailija
30/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kanawokkia. Helppoa ja nopeaa ruokaa. Ei nyt jaksa hellan äärellä koko päivää seistä. 

Vierailija
31/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillikylkeä ja perunamuussia, siihen juomaksi olutta ja jälkkäriksi kossua tai vodkaa.

Vierailija
32/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku sukulainen, vai toivotko, että ns jotain tapahtuisi välillänne?

Jälkimmäisessä tapauksessa tarjoa vaikka jauhelihaspagettia ja viiniä. Juo itse pääasiassa sitä viiniä. Laita rennon seksikkäät vaatteet ja ehdota Netflixin katselua syömisen ohella. Istut sohvalle viereen syömään/juomaan. Kysy, mitä haluaisi jälkiruuaksi ja katso silmiin ja hymyile. Sitten sano, ettei sulla itse asiassa ole mitään ruokaa.

Vierailija
33/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa ja olutta

Vierailija
34/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Laittaisin sen pesemään vessan.

Vierailija
35/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva ääni isohkolle sisäfilepihville (n 400g) ja kermaperunoille. Mulle kyllä kelpais myös valkosipuli- tai juustoperunat.

Näin osoitat ettet ole vihervassarihihhuli, ja siitä tulee aina heti lisäpinnoja. Plus että toihan on parasta ruokaa.

Kaveriks joku roteva punaviini, nam!

Vierailija
36/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa ja salaattia, roseviiniä ja olutta, jälkkäriksi vadelmia ja suklaajäätelöä. 

En jaksaisi yhden ihmisen takia laittaa mitään erikoista, mutta teen tosi hyvää pizzaa. Valmistelut enne vieraan tuloa ja loput tulee nopeasti seurustelun lomassa. 

Vierailija
37/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva ääni isohkolle sisäfilepihville (n 400g) ja kermaperunoille. Mulle kyllä kelpais myös valkosipuli- tai juustoperunat.

Näin osoitat ettet ole vihervassarihihhuli, ja siitä tulee aina heti lisäpinnoja. Plus että toihan on parasta ruokaa.

Kaveriks joku roteva punaviini, nam!

Piti vielä lisätä, että kannattaa leikata siis kaksi 200g ja paistaa ne kuumalla pannulla niin että pinta ruskee mutta sisältä raaka.

Pippurikastike tai valkosipulivoi mukaan vielä.

Vierailija
38/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypistä.

Alkuruuaksi kylmä kurkkukeitto.

Miehekkäälle tyypille Mignon pihvi, uunikasvikset, itsetehty bearnaisekastike, punaviini

Urheilijalle Lohimedaljongit, uudet perunat, kermaviilikastike ja keitetyt pavut ja uudet porkkanat, valkkari

Nuorekkaalle tyypille Ceasarsalaaatti katkaravuilla tai kanaleikkeella, shampanja

Tavikselle grillinyytit uunissa (kasviksia, levitettä), erikoisnakit, olutta

Jälkkäriksi kahvi ja kauden marjat kinuskikastikkeella.

Vierailija
39/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sille essun päälle ja sanoisin että kokkaaminen on miesten hommia.

Vierailija
40/63 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta ja makkaraa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän