Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on tupakkalakossa ja tunnelma hirvittävän kireä. Mies tiuskii ja äyskii ja paiskoo ovia kuin murrosikäinen

Mollamia
23.07.2021 |

Syö paketin Buranaa päivässä ja kirjaimellisesti syö, pureskelee ne. Ei saa nukuttua, viime yönä meni kahdelta keittämään kahvia. Herkkuja ostelee ylettömästi, koko ajan rapisee sipsipussi tai suklaalevy mistä johtuen t-paidat kinnaa ja sitten kiukuttelee, että olen pessyt ne liian kuumassa! Seksin aikana on epänormaalin raju ja jokin aika sitten suudellessa puri minua huulesta eikä vastannut kun tivasin, miksi ihmeessä niin teki. Koko ukko on kuin demonin vallassa!

Oikeasti, tätä on kestänyt jo kolme kuukautta. Missä vaiheessa helpottaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä turhaan riippuvuudeksi sanota, minulla meni ärrimurri ohi viikossa mutta ahdistus ei yli kolmessa kuukaudessa, retkahdin ja tänään taas koitan lopettaa, onneksi yksin asun.

Vierailija
2/10 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa? Tietääkö se mihin se on tarkoitettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle toi jäi jollain asteella päälle. Lopetti joskus 3v sitten seinään polttamisen. Ensimmäiset kolme viikkoa oli ihan hirveää aikaa. Sitten se alkoi laantua. On kuitenkin jäänyt ilmeisesti ikiajoiksi kiukuttelijaksi nyt sitten.

Yritin itse lopettaa viime vuonna. Lopputulos: mies kiukutteli mulle siitä, että hänen täytyy katsella sitä että mulla on hermo kireällä. Ei muuten tuntunut hirveän erikoiselle, mutta asiat alkoi vituttaa herkemmin. Mies eniten. Kulki perässä ja naputti asiasta. Jaksoin viikon ja aloitin uudestaan. Ihan että mies lopettaa sen perässä kulkemisen ja valittamisen.

Vierailija
4/10 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle toi jäi jollain asteella päälle. Lopetti joskus 3v sitten seinään polttamisen. Ensimmäiset kolme viikkoa oli ihan hirveää aikaa. Sitten se alkoi laantua. On kuitenkin jäänyt ilmeisesti ikiajoiksi kiukuttelijaksi nyt sitten.

Yritin itse lopettaa viime vuonna. Lopputulos: mies kiukutteli mulle siitä, että hänen täytyy katsella sitä että mulla on hermo kireällä. Ei muuten tuntunut hirveän erikoiselle, mutta asiat alkoi vituttaa herkemmin. Mies eniten. Kulki perässä ja naputti asiasta. Jaksoin viikon ja aloitin uudestaan. Ihan että mies lopettaa sen perässä kulkemisen ja valittamisen.

Nikotiinilla on myös rauhoittava vaikutus, ehkä miehesi luonne on nyt sellainen kuin hän oli ennen tupakoinnin alottamista, empä tiedä mutuilen vaan.

Vierailija
5/10 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikotiinilla on myös rauhoittava vaikutus, ehkä miehesi luonne on nyt sellainen kuin hän oli ennen tupakoinnin alottamista, empä tiedä mutuilen vaan.

Olen miettinyt tätä myös. Oli kyllä kuulemma iloinen poikana. Alkoi polttaa 17v, joten en tiedä onko sitten oikeasti tuollainen kiukkupussi.

Voisi painua kolmeksi viikoksi jonnekin muualle, jotta voisin itsekin kokeilla olla ilman. Nyt tuota kiukuttelua ei varsinkaan niksoissa voi ollenkaan sietää.

Vierailija
6/10 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buranaa? Tietääkö se mihin se on tarkoitettu?

Tietää. Kuulemma pää koko ajan kipeä.

A.P

Vierailija
7/10 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi. Oma mies lopetti ja käyttäytyi pitkään todella hirveästi. Suuttui jatkuvasti turhista pikkujutuista, löysi kaikesta kinan aihetta ja draamaili kuin pahainen teini näkemättä omassa käytöksessään mitään vikaa. Jos asiasta yritti keskustella, ei kuulemma muka ollut laisinkaan kyse vieroitusoireista. Välillä puolestaan väitti että tupakka teki hänestä paremman ihmisen ja tällainen hän oikeasti oli, joten olisi kai fiksumpaa alkaa polttamaan taas. Onneksi ei aloittanut. Riippuvuuden hellitettyä on ollut mukava oma itsensä: lempeä, kohtelias ja ihan fiksu tyyppi. Jälkikäteen kyllä huomaan että polttaessakin kiukutteli nykyistä enemmän, varmaan aina kun teki tupakkaa mieli.

Suoraan sanottuna olen iloinen että lopetti tupakanpolton, mutta jos aloittaa enää ikinä uudelleen niin pakkaan suosiolla laukkuni ja häivyn. Sen verran hanurista oli kuunnella jatkuvaa lapsellista oikuttelua lopettamisyritysten aikana.

Vierailija
8/10 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä myös. Oli kyllä kuulemma iloinen poikana. Alkoi polttaa 17v, joten en tiedä onko sitten oikeasti tuollainen kiukkupussi.

Voisi painua kolmeksi viikoksi jonnekin muualle, jotta voisin itsekin kokeilla olla ilman. Nyt tuota kiukuttelua ei varsinkaan niksoissa voi ollenkaan sietää.

Meidät lopettajat voisi viedä saaristoon autiosaarelle riehumaan kuukaudeksi niin hanhetkaan paskoisi puita kuoliaaksi, win win.899

Vierailija
9/10 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pyysin lääkäriltä lääkkeet maksoi eka satsi 73 eur

ei mitään kiukuttelua tai stressiä kolme viikkoa mennyt olo mainio

Vierailija
10/10 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika