Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaista naista etsin

M32
23.07.2021 |

Etsin naista jolla on samanlaiset mielenkiinnon kohteet kuin itselläni.

Olisi siistiä jos nainen olisi kiinnostunut kaupunkimaantieteestä ja arkkitehtuurista sekä keskustelemaan kaupunkisuunnittelusta ja kenties ajamaan siihen liittyvää asiaa myös paikallishallinnon tasolla. Nainen joka pitää pyöräilyä tärkeänä asiana elämässään sekä ratkaisuna moniin urbaaneihin ongelmiin (saasteet, ruuhkat, yleinen katujen viihtyisyys, kansalaisten kunto ja aktiivisuus jne). Mielellään nainen haluaisi kanssani matkailla eri puolilla maailmaa ihailemassa arkkitehtuuria ja tutkimassa historiallisia kohteita sekä museoita. Nainen haluaisi kanssani myös matkailla pitkin Eurooppaa pyöräillen ja retkeillä Suomessa (esim. Lapissa) pyörän kanssa. Luonnollisesti naisen tulisi olla mukavaa ja huumorintajuista seuraa, joka ei helposti hätkähdä vesisateesta, hyttysistä tai muista epämukavuuksista ja nainen olisi mielellään riittävän urheilullinen, jotta kunto riittää reissailla pyörän selässä. Naisen tulisi olla 25-40v vuotias.

Onkohan tällaisia olemassa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täällä yksi. Tosin en ole varma tuosta politiikassa aktivoitumisesta. Tinderissä olen. N38

Vierailija
42/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kiintoisa lista. Itse en oikein jaksaisi noin asiapitoista meisinkiä parisuhteessa. Kollegojen ja hatrastuskavereiden ja ystävien kanssa saa jauhaa asiaa tarpeeksi. Parisuhteessa on kiva hullutella ja tehdä juttuja joita ei muiden kanssa tekisi ja sekstailla. Ja tietysti jakaa tylsät kotihommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP etsii harrastuskaveria, ei puolisoa.

Entäpä jos minä, jonka harrastus on muoti ja vaatteiden suunnittelu ja ompelu/ neulominen edellyttäisin kumppaniltani samoja?

Vierailija
44/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP etsii harrastuskaveria, ei puolisoa.

Entäpä jos minä, jonka harrastus on muoti ja vaatteiden suunnittelu ja ompelu/ neulominen edellyttäisin kumppaniltani samoja?

Miksi nuo eivät voisi olla myös miehen harrastuksia. Minusta ompelu on mukavaa puuhaa ja olen tehnyt esim. verhot ja pöytäliinat omaan kämppääni

M35

Vierailija
45/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep, täällä yksi. Tosin en ole varma tuosta politiikassa aktivoitumisesta. Tinderissä olen. N38

Kyllä on epätoivoinen tapaus ! Mun ei tarvii Tinderissä olla kun tarjokkaita olisi kun vaan ottaisi. Taitaa ajetut kilometrit näkyä kauas..

Vierailija
46/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko komea, pitkä, tumma, sosiaalinen, varakas, raamikas ja hyvä sängyssä. Noi on mun vaatimukset miehelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme