Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaista naista etsin

M32
23.07.2021 |

Etsin naista jolla on samanlaiset mielenkiinnon kohteet kuin itselläni.

Olisi siistiä jos nainen olisi kiinnostunut kaupunkimaantieteestä ja arkkitehtuurista sekä keskustelemaan kaupunkisuunnittelusta ja kenties ajamaan siihen liittyvää asiaa myös paikallishallinnon tasolla. Nainen joka pitää pyöräilyä tärkeänä asiana elämässään sekä ratkaisuna moniin urbaaneihin ongelmiin (saasteet, ruuhkat, yleinen katujen viihtyisyys, kansalaisten kunto ja aktiivisuus jne). Mielellään nainen haluaisi kanssani matkailla eri puolilla maailmaa ihailemassa arkkitehtuuria ja tutkimassa historiallisia kohteita sekä museoita. Nainen haluaisi kanssani myös matkailla pitkin Eurooppaa pyöräillen ja retkeillä Suomessa (esim. Lapissa) pyörän kanssa. Luonnollisesti naisen tulisi olla mukavaa ja huumorintajuista seuraa, joka ei helposti hätkähdä vesisateesta, hyttysistä tai muista epämukavuuksista ja nainen olisi mielellään riittävän urheilullinen, jotta kunto riittää reissailla pyörän selässä. Naisen tulisi olla 25-40v vuotias.

Onkohan tällaisia olemassa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n toivelistaa arvosteleville tekisi mieli sanoa näin naisena, että tuollaisesta ilmoituksesta saa paljon paremman käsityksen persoonasta, arvoista ja kiinnostuksen kohteista kuin useimmista muualla näkemistäni. Toisin sanoen, jos samanhenkinen nainen näkisi ilmoituksen, varmasti kiinnostuisi helposti, ja siitä voisi jatkaa katsomaan, herääkö kiinnostus muutenkin. Minusta on fiksua lähteä tutustumisessa liikkeelle yhteisistä kiinnostuksen kohteista. Voisin kuvitella, että mukava ja huumorintajuinen, retkeilystä kiinnostunut nainen kiinnostuu kyllä pyöräilystäkin mukavan kumppanin innostamana, jos ei ennestään ole ollut mikään sydämenasia. Tai innokas kaupunkipyöräilijä saattaa kiinnostua Lapin retkeilystä, vaikka ennen olisi ollut vain urbaani ihminen. Kaikkia ominaisuuksia ei tarvitse olla heti valmiina, vaan yhteinen sävel tuo myös uutta tullessaan, kun on avoimin mielin.

Vierailija
22/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. mies haluaa säästää luontoa pyöräilemällä, mutta samaan aikaa haluaisi matkustella ympäri Eurooppaa.

Eli polkee Suomessa ja on valmis saastuttamaan matkailulla.

Tekopyhä - en huolisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu natsaisi, mutta vedän rajan hyttysiin. En siedä hyttysiä, olen hyttysmagneetti.

Vierailija
24/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muu natsaisi, mutta vedän rajan hyttysiin. En siedä hyttysiä, olen hyttysmagneetti.

Tähän saa ratkaisun esim. huoltoasemalta. Maksaa euron

Vierailija
25/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on! Mutta olen varattu.

Vierailija
26/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä yhdistää urheilullisuus ja hyvä kunto. Siihen se sitten jäikin. Vinkkinä: parisuhteessa harvemmin on monia yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Minä vaadin mieheltä reippautta, alkotonta elämää, kiihkeetä... Ja sen pitäisi helliä minua paljon. Olla rehellinen ja uskollinen. Eläimetön ja lapset melkein aikuisia. Ei oo löytynyt. Ja olen jo 45v

Vierailija
27/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut rakennushistoriaa ja kiinnostaa kyllä nuo aiheet, mutta en silti oikein ymmärrä miksi noista pitäisi juuri puolison kanssa päästä jauhamaan. Voihan sitä joo lomalla käydä katsomassa jotain arkkitehtuurin helmiä, mutta ei itseäni kiinnosta aamukahvipöydässä jauhaa jotain työasioita tai vastaavia.

Vierailija
28/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa ei ollut mitään muuta hassua kuin varsin laaja ikäjakauma. Oletan, että ap on noin 33-34 eli suunnilleen puolivälissä tuota ikähaarukkaa. Sen ikäinen on 25-vuotiaalle jo suhteellisen iäkäs.

Vierailija
29/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suunnilleen tuollainen.

Ja tukevasti naimisissa samanlaisen miehen kanssa.

Vierailija
30/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetin perse, miksei miehellä saa olla tarkkoja toiveita kumppanin suhteen, kun naisillakin saa olla miesten suhteen. Jos ei millään löydy, voi valita muuttaako vaatimuksia vai jääkö yksin. Itse olisin noihin spekseihin sopiva ellen olisi jo liian vanha.

Vierailija
31/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ilomielin noista asioista kiinnostuneen miehen. Miinuksena tosin pitäisin, että hän listaa vaatimuksiaan Vauva-palstalla 😄 Noilla kiinnostuksilla hänellä oletettavasti ja toivottavasti on akateeminen koulutus, se on minun puoleltani asia, josta on vaikea tinkiä.

Valitettavasti olen jo naimisissa, enkä sen puoleen mahdu enää ikähaarukkaankaan.

Vierailija
32/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ”sex positive”?

Vierailija
33/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuossa ei ollut mitään muuta hassua kuin varsin laaja ikäjakauma. Oletan, että ap on noin 33-34 eli suunnilleen puolivälissä tuota ikähaarukkaa. Sen ikäinen on 25-vuotiaalle jo suhteellisen iäkäs.

Jaa, minä yllätyin positiivisesti kun näin tuon ikähaarukan. AP ei näytä hirveästi välittävän naisen iästä mikä on mielestäni tervettä. Onkohan sillä minkälaiset ulkonäkökriteerit?

Vierailija
34/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään arkkitehtuurista ja pyöräilystä ja retkeilykin kuulostaa kivalta. Mun kunto ei kestäisi tosin mitään Lapin kiertuetta polkupyörällä. Ehkä ensi kesänä sitten

Vierailija
35/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis melkein. Olen juuri ostamassa uutta maastopyörää sinkulan rinnalle. Arkkitehtuuri on lähellä sydäntäni. Metsässä ja luonnossa liikkumisesta tykkään, eikä ötökät häiritse.

Ja tämä "melkein" tarkoittaa, että olen liian vanha sinun vaatimuksiisi.

N53

Vierailija
36/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkillistä, että peppuimplantit ovat suuressa suosiossa, kun miehet kuulemma ei tykkää leveästä pärseestä!

Ai, miehiäkö varten niitä otetaan? 

Eikös ne silikonitkin ole aina just itseä varten,,,

Vierailija
37/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homolle nainen. Tää on aina vaikee

Vierailija
38/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Mammoille ei nyt sitten kelpaakaan sivistynyt ja urheilullinen mies vaikka täällä päivästä toiseen väittävät, että sellaisia ei ole missään?

Vierailija
39/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menet mukaan vihreiden toimintaan, niin löytyy monta tuollaista naista sekunnissa, plus ei juurikaan paikalla heistä kilpailevia miehiä.

Naisten vastaavasti kannattaisi mennä persujen tapahtumiin. Minä jouduin kerran työni takia menemään ja vaikka kerroin olevani feministi ja kaikesta eri mieltä heidän kanssaan, oli vaikea päästä sieltä ulos, kun ne kaikki miehet yrittivät pyytää kaljalle 😀

Pillua olivatvailla, kyllä vihervassari- feministin ollu kelpaa. Ensin olisivat kuitenkin kopeloineet.

Vierailija
40/46 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ne vihreät vihreät feministinaiset haluaa miehekkään raavaan miehen eikä mitää trikoisiin pukeutuvaa soijapoikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi