Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämässäsi hyvin

Vierailija
23.07.2021 |

Mietitään kerrankin niitä mukavia asioita. Kävin aamulla kaupassa ja sen jälkeen siivosin. Koti on puhdas ja raikas ja ulkona paistaa aurinko.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuvapaa just alkoi 😋

Vierailija
2/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää sen verran, että velat on maksettu ja eläkeikää odotellessa pärjäisi nuukasti eläen säästöilläkin, jos olisi pakko. Raha ei tee onnelliseksi mutta kyllä se rauhoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto pään päällä, ruokaa, rakkaat. Ruoka tulossa, villasaali harteilla. Nukun ja nukun lisää.

Vierailija
4/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvatettu ja koulutettu itsenäisiksi , omillaan pärjääviksi fiksuiksi hmisiksi.. Suuri ilonaihe.

Vierailija
5/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, totta puhuen, mulla on kaikki hyvin. Ainoa ongelma, että olen rakastunut Megan Rapinoehin, ja hän on lesbo ja parisuhteessa ja minä olen mies, joten tsäänssit on aika pienet. Muuten mulla on tasan kaikki mitä elämässä haluan. 

Vierailija
6/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parisuhde, kaverit ja perhe. Opiskelen unelma-ammattiini ja olen myös (fyysisesti) terve. Kiva hyvänmielen ketju! :)

Vierailija
7/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kivat ketjut ei yleensä saa nostetta ihan niin hyvin kuin "mitä vihaat eniten maailmassa" -tyyppiset aloitukset, Miksihän?

Vierailija
8/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva usko Jeesukseen. Minkä kiitollisen, iloisen, vahvan ja luottavaisen mielen se tuokaan elämääni, -ihmeistä sekä rukousvastauksista puhumattakaan.

Vierailija
9/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kasvatettu ja koulutettu itsenäisiksi , omillaan pärjääviksi fiksuiksi hmisiksi.. Suuri ilonaihe.

Sama.

Miehelläni on kriisi, mutta sitä on hoidettu ja asiat menossa hyvään suuntaan.

Vierailija
10/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes päivä juomatta. Vaatimaton alku mutta silti olen ylpeä saavutuksestani. Hetki vain ja päivä kerrallansa.

Vierailija
11/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koti ja ruokaa kaapissa.

Vierailija
12/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On koti ja ruokaa kaapissa.

Arvostan, että joku arvostaa ns. itsestäänselvyyksiä. Osoittaa suurta viisautta.

Vierailija
13/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lapsi, hommasi itselleen kesätyön ja on koko kesän mukisematta ollut töissä. Koska on hiljaisempi hintelä narukäsi nörttipoika, olen tosi iloinen ja tyytyväinen.

Vierailija
14/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etttä kaljahuolto pelaaa.

Vierailija
15/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki/suurin osa on hyvin. Tv entinen juoppo ja sekakäyttäjä.

Vierailija
16/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti menee hyvin, ja rinnalla rakas puoliso. Terveyskään ei pahemmin aiheuta ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi