Jos joku varastaisi puhelimesi juuri nyt, mikä olisi hämmentävintä mitä varas sieltä löytäisi?
Hypoteettinen tilanne, joten oletetaan, että puhelinvaras onnistuisi avaamaan ja ohittamaan kaikenlaiset lukitukset helposti.
Noh?
Kommentit (25)
Chess Opening Blunders appi. Menisi sormi suuhun... :-D
Työhöni liittyvät kuvat. En viitsi kuvailla tarkemmin, mutta asiayhteyttä ymmärtämättä ne olisivat kyllä todella outoja.
Whatsapp-viestit. Ei mitään salattavaa, mut hlökohtaisia kuitenkin.
Naapurin irman kuvia torttu levällään.😂😂😂 On sen luokan rönttönen ettei varmasti ole toista samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Mun tissi-ja persekuvia.
Laitapa ne jakoon, katsotaan miltä näyttää.
80-luvun neuvostomaatuska paloina takakannen alla.
Satasen seteli kuoren ja akun välissä.
Mun ja kaverin whatsapp keskustelu... joukossa mm. meidän äänittämiä pieruja ja kaverin kännissä ottamia keikistelykuvia. :D
No miten toi varas saisi yleensä mun puhelimeni auki?
Kun siinä on näppäinlukko.
Täytyy olla taitava varas, joka pystyy tuon ohittamaan.
Ja jos mun työpuhelimeni varastettaisiin, en menettäisin itse juuri mitään, mutta työnantajalleni se olisi tosi kova juttu.
Monta välilehteä auki järvistä, joiden nimi on englanniksi muotoa X Lake, eikä Lake X. Englanninopettajani sanoi, että järvien nimet ovat muotoa Lake X (esim. Lake Saimaa, Lake Superior, Lake Victoria), mutta on myös monia järviä, joiden nimet ovat muodossa X Lake (esim. Moosehead Lake, Onondaga Lake, Sevier Lake).
Ei siellä mitään normaalielämää kummempaa ole. Kuvia, osoitteita, puhelinnumeroita ja muutama kauppalista yms.
Meikäläisen selaushistorian. Viisituhatta sivua AV:ta, saman verran Damiano Davidin herutuskuvia ja loput mm. maailman karmeimpia true crime -tapauksia tai vastaavaa. Juuh.
Varmaan se, että siellä ei ole mitään. Puhelimeni on käytännössä tyhjä, ei lokitietoja, ei meilejä, ei videoita. Käytän sitä vanhanaikaisesti puhumiseen.
Helkkarinmoinen kuvakirjasto satunnaisista rikkaruohoista tienvarsilta ja ojanpenkoilta.
Oli niin nättejä kukkia että piti selvittää sovelluksella mitä ovat, ja saisko niitä siemenistä kylvettyä kotipihaan😆
Vauva. Fi palstan sivun välilehdellä.