Naapuri tuli pyytämään
että en kävisi suihkussa tai vetäisi wc:tä klo 13-20 välisenä aikana. Kuulemma nukkuu silloin. Olin niin hämmentynyt, etten tiennyt mitä sanoa.
Kommentit (26)
Musiikki täysille ja kajarit naapuriin päin.
Mielestäni kohtuuton pyyntö.
On ihmisillä otsaa vaatia naapureita elämään oman aikataulunsa mukaan.
Käy tiputtamassa naapurin postiluukusta korvatulpat. Olisi korkea aika oppia niitä käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vuorotyöläinen, jonka täytyy jossain päivän vaiheessa saada unta palloon. Ilmeisesti talossa kuuluu tosi hyvin noi äänet. Tosi valitettava tilanne. Ja voit olla varma, ettei kukaan pyydä tuollaista, jos tilanne ei ole tosi vaikea jo. Hänen on varmasti vaikea saada unta häiriöäänten takia. JOten edes myötätuntoa, jos et muuhun pysty, kuten ei näköjään suurin osa keskustelijoistakaan. Ai että ihan turpaan pitäisi vetää?
Siis että pitäisikö ap:n tehdä asiansa vaippaan vai jättää tuotokset pönttöön haisemaan? Nyt ei myötätunto riitä.
Itse söisin 2-3 lautasellista hernekeittoa ja pistäisin kunnon konsertot pytyllä seuraavan kerran klo 13-20 välillä.
Vessassa ja suihkussa saa käydä milloin tahansa. Tuollaiset pyynnöt voi ja pitää jättää huomiotta. Kaverilla on ilmeisesti uniongelmia ja kuvittelee että ne ratkeavat kun kaikki äänet ympäriltä loppuvat. Eivät ratkea. Jos oikeasti väsyttää ja pystyisi nukkumaan hiljaisuudessa niin pystyy nukkumaan myös normaaleissa talon äänissä, nimittäin elimistö tottuu normaaleihin ääniin. Yllättäviin ääniin herää, ei tuttuihin. Itseasiassa parempi olisi jos kävisit vessassa/suihkussa puolen tunnin välein.
Hyviä suihkutteluhetkiä.
Mutta hän on kuitenkin itse valinnut asumismuotonsa ja jos se ei ole toimiva niin voi muuttaa pois. Ei muiden tarvitse lopettaa normaalia elämistä ja siitä aiheutuvia normaaleja ääniä. Ja kun nimenomaan on kyse siitä että äänet kuuluvat päivällä jolloin ei ole hiljaisuusaika.