Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frendit (tv sarja) mysteerit.

Vierailija
31.07.2014 |

Sinkkuelämää ketjun innoittamana.

Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1495)

Vierailija
1261/1495 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin just Lontoo-jaksoja ja huomasin, että Ben ei ole ollenkaan isänsä häissä.

Vierailija
1262/1495 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on häirinnyt koko ketjun ajan, kun edes vannoutuneimmat fanit jotka katsoneet sarjan miljoonaan kertaa läpi eivät osaa kirjoittaa Monican näyttelijän nimeä oikein.

Se on Courteney, ei Courtney.

Kiitos vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1495 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Phoebe on järkyttävän ärsyttävä hahmo ja Lisa Kudrow yhtä ärsyttävä. Inhosin sitä silloin ja inhoan edelleen. Inhoan Kudrown maneereja. Muita?

Kyllä kyllä, molemmat inhottavat. Phoebe on ilkeä ja epärehellinen, itsensä muiden yläpuolelle nostanut hahmo, Kudrow vääntelee suurta hevosnaamaansa aina samoihin, muka söpöihin asentoihin.

Vierailija
1264/1495 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi mietityttämään, kun Rachelin synnytyksen loppuvaiheilla lääkäri sanoi että vauva on perätilassa. Eikös vauvan asento selvitetä ennen synnytystä :D Ja jos on pt yritetään kääntää. Eikä nyt noin että synnytyksessä vasta selviää "hups se on perätilassa" :D

Ei selvitetä. Mulle väitettiin loppuun asti vauvan olevan oikein päin, mutta sain viimeisellä käynnillä neuvolassa tuuraajan uskomaan, ettei ole. Päivää ennen laskettua olin sitten ultrassa, jossa todettiin se minkä itse tiesin vain hikan takia, vauva oli perätilassa.

Vierailija
1265/1495 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielensäpahoittaja kirjoitti:

mielestäni frendejä ei kanatta katsoa, jos jokainen epälooginen pikkuseikka ärsyttää. Omasta mielestäni frendien pääasia on viihdyttää. Tapahtuneiden asioiden on yleensä tarkoitus olla hauskoja, eikä niihin edes ole tarkoitus kiinnittää huomiota niin paljon. Tietyt asiat sopivat hyvin tiettyihin kohtiin, eikä sarjaa ohjanneet välttämättä pitäneet asiaa sen epäloogisuudessaan tärkeänä.

Ihan samaa mieltä! Mulle jatkuvasti hyvänmielen pakopaikkaohjelma!

T. Nainen 53v

Vierailija
1266/1495 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee miten edistyksellinen Phoebe vaikuttaa olevan monessa asiassa, mutta kuitenki hän jatkuvasti härnää ja kiusaa Chandleria hänen naisellisuudestaan.

Jos se oli niinku sillee ihastunut siihen 🙂❤❤❤

Vierailija
1267/1495 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neuvolassa vauvan asento aina tsekataan, mutta se on työntekijän taidoista kiinni, että huomataanko perätila. Itselläkin oli se tilanne, että olin raskauden lopussa ihan satavarma perätilasta, mutta neuvolan kätilö ei ollut ihan varma tästä. Joten äitiyspoliklinikalle sitten lähetteellä tarkempiin tutkimuksiin. Ja voihan vauva ihan viime metreilläkin vielä kääntyä suuntaan tai toiseen.

Vierailija
1268/1495 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti se, ettävastapäisen talon kiikaroija, joka kiikaroi Monican kämppää ois muka kiikaroinu myös Joeya, kun se kokkas alasti omassa kämpässään. Ei siitä kämpästä ole ikkunoita sinne naapurin kämppään siten, että se näkis keittiöön.

Vierailija
1269/1495 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 21:16"]Miettikää, Matt Le Blanc sai kahdelta viimeiseltä kaudelta MILJOONAN per jakso... Kelpais.

Ne sai kyl kaikki....

Siellä juotiin,siellä nussittiin,tyhjät oli pussit niin! Saiks sä?

Vierailija
1270/1495 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se yksi oikeasti mongoloidi?

Vierailija
1271/1495 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

How did Chandler lose the tip of his finger?

Missing part of his middle finger on his right hand due to an unfortunate door-shutting accident in nursery school.

Vierailija
1272/1495 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään mysteeri ja varmaan moneen kertaan jo mainittu, mutta en ole huomannut aikaisemmin miten paljon tuotesijoittelua sarjassa on. Nyt vasta alkoi silmään pistämään kun sarjaa katson ties monennenko kerran

Vierailija
1273/1495 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulleessa jaksossa Phoeben "veli" pyysi kondomin Phoeben katukitara soittoalmujen joukosta. Eivätkä tunteneet toisiaan.

Vierailija
1274/1495 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tulleessa jaksossa Phoeben "veli" pyysi kondomin Phoeben katukitara soittoalmujen joukosta. Eivätkä tunteneet toisiaan.

Molemmat ovat niin omituisia, että en pitäisi virheenä.

Vierailija
1275/1495 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on sarjassa häirinnyt se, miten siinä nämä kaverukset välillä puhuvat toisilleen ja muutenkin käyttäytyvät. Suoranaista toisten pilkkaamista välillä, lisäksi tappelut ovat välillä menneet käsirysyksi asti, varsinkin naisilla. Oikeassa elämässä välit viilenisi kyllä tuollaisesta. Lisäksi en ymmärrä sitä miksi nämä muut kaveeraavat Phoeben kanssa. Hänellä ei ole mitään yhteistä kenenkään kanssa, enkä usko että moni jaksaisi noin erikoista tyyppiä jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
1276/1495 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää, että kun Rachel on muuttamassa Pariisiin, niin Ross ei mieti lapsensa menettämistä yhtään. Ehkä yhdessä sivulauseessa asia sivutaan.

Rachelhan sanoi et firma on valmis lennättämään näitä perheenjäseniä ihan niin paljon ku haluavat toistensa luokse... Eihän se tosiaan kyllä sama asia kun asua lapsensa kanssa samalla mantereella :D

Vierailija
1277/1495 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään mysteeri ja varmaan moneen kertaan jo mainittu, mutta en ole huomannut aikaisemmin miten paljon tuotesijoittelua sarjassa on. Nyt vasta alkoi silmään pistämään kun sarjaa katson ties monennenko kerran

Ai, mulla ei tule mitään mieleen. Mitäs merkkejä siellä on mainostettu?

Vierailija
1278/1495 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut häiritsemään hahmoista Joey ja Phoebe. Joey oli aluksi ihan perusfiksu, mutta sarjan edetessä vaan tyhmisty tyhmistymistään. Ja ne hänen tyhmyytensä ihmettelyt oli lähinnä kiusallisia hetkiä sarjassa.

Phoebe puolestaan oli sarjan alussa maailmaa rakastava höpsö, mutta muuttui sitten superilkeäksi. Ei mielestäni sopinut tuolle hahmolle ollenkaan tollainen ilkeys.

Vierailija
1279/1495 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös tavanneet ensimmäisen kerran sarjan edetessä, kun Phoeben taustaa selviteltiin? 

Vierailija
1280/1495 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hehän eivär tuossa vaiheessa tienneet toistensa olemassaolosta, eli eivät tosiaan tunteneet toisiaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi