Frendit (tv sarja) mysteerit.
Sinkkuelämää ketjun innoittamana.
Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.
Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1495)
Phoebe on tv-historian iljettävin lokki. Sehän on aina syömässä Monicalla, mutta ei koskaan tuo ruokaa tai kokkaa toisille. Istuu aina valmiiseen pöytään, eikä kiitosta lausu. Esiintyy kuin olisi muita parempi.
Phoepen hahmo on paras,
tiesittekö että Frendit on fiktiota?
Mistä tulee tämä käsitys että Phoebe on kamalan ilkeä? Itse olen katsonut kaikki kaudet lukemattomat kerrat, mutta ei ole pistänyt silmään. Ärsyttävä omaan makuuni kaikessa outoudessaan, mutta en koskaan ole ajatellut ilkeäksi tai ihmetellyt, miksi on mukana porukassa. Kyllähän nyt ihmiset tulee juttuun kaikenlaisten hiihtäjien kanssa ja porukkaan mahtuu monenlaista vipeltäjää ihan tosielämässäkin! :D
Phoebe leikkasi Monican tukan, ja Monica pyysi samaa mallia kuin Demi Moorella, mutta Phoebe sekoitti sen Dudley Mooreen. Tukasta tuli tietysti kamalan näköinen, ja Monica oli kauhuissaan. Miksi hän ei sitten mennyt kampaajalle korjaamaan tilannetta, kun hiusten pituus kuitenkin olisi riittänyt uuteen ihan kivaan, lyhyempään kampaukseen.
Minä olen tajunnut tässä vasta aikuisena, että Rachelhan on tajuttoman itsekäs tyyppi.
Mysteeri siis on, miksi se on ollut sarjan suosituin hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee tämä käsitys että Phoebe on kamalan ilkeä? Itse olen katsonut kaikki kaudet lukemattomat kerrat, mutta ei ole pistänyt silmään. Ärsyttävä omaan makuuni kaikessa outoudessaan, mutta en koskaan ole ajatellut ilkeäksi tai ihmetellyt, miksi on mukana porukassa. Kyllähän nyt ihmiset tulee juttuun kaikenlaisten hiihtäjien kanssa ja porukkaan mahtuu monenlaista vipeltäjää ihan tosielämässäkin! :D
Monesti tarkoituksella aiheutti riitoja tai puhui rumasti. Esimerkiksi Chandlerin ja Monican suunnitellessa häitään Phoebe sanoi kaikkien kuullen Monicalle, että "now tell him who you originally wanted to hook up with that night" tmv ja aiheutti riidan ja inhottavan tilanteen Joeyn ja Chandlerin välille.
Phoebestä kirjoitettiin loppua kohti paljon ikävämpi tyyppi. Ehkä raskaudesta alkaen? Muitakin hahmoja vietiin paljon karikatyyrimäisemmiksi, mielestäni huono ratkaisu. Joey tyhmä kuin saapas, Monica rääkyvä sairaan kilpailunhaluinen neurootikko, Ross ärsyttävä venkoilija...
Joey ja Ross kävivät Chandlerin toimistossa, kun he tilasivat Rossin polttareissa olleen stripparin sinne saadakseen naisen "varastaman" sormuksen takaisin.
Kun Chandler meinasi karata ennen häitään ja Phoebe ja Ross löytävät hänet viimein toimistoltaan piileksimässä, on Rossilta aika outo kommentti "so this is your office" tms. Onhan hän ollut siellä aiemminkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Rachel oli varakkaasta perheestä, niin sillä ei ollut varaa rintaliiveihin☹️
Luin joskus Jenniferin jonkun vastauksen tähän ikuisuus-kysymykseen ja sanoi että kyllä heillä oli rintsikat, mutta tuohon aikaan rintsikat oli erilaisia kuin nyt, ei ollut kunnon toppauksia :D Ja kaikkien rinnat nyt vaan sattuu olemaan erilaiset..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Rachel oli varakkaasta perheestä, niin sillä ei ollut varaa rintaliiveihin☹️
Luin joskus Jenniferin jonkun vastauksen tähän ikuisuus-kysymykseen ja sanoi että kyllä heillä oli rintsikat, mutta tuohon aikaan rintsikat oli erilaisia kuin nyt, ei ollut kunnon toppauksia :D Ja kaikkien rinnat nyt vaan sattuu olemaan erilaiset..
Höpö höpö rintaliivien erilaisuudelle, et ole varmaan ymmärtänyt lukemaasi. Ysärihän oli topattujen liivien ja push-uppien kulta-aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee miten edistyksellinen Phoebe vaikuttaa olevan monessa asiassa, mutta kuitenki hän jatkuvasti härnää ja kiusaa Chandleria hänen naisellisuudestaan.
Jos se oli vähän kusessa siihen, piti vähän kiusoitella 😜
Lääketieteellisesti frendien molemmat hedelmättömyyskeissit kuulostavat omituisilta. Siis tämä kun Phoebe synnyttää veljensä kolmoset: veljen vaimolla on tullut ikä vastaan, mutta vauva voidaan silti tehdä hänen omilla munasoluillaan, tarvitaan vain lainakohtu. Se on melkein aina kyllä päinvastoin. Vuokrakohdun tarve on oikeasti harvinaista. Ja vuokrakohtuahan ehdotetaan myös Monicalle ja Chandlerille. Tuossakaan ei oikein tule vaihtoehtoja mieleen, että mikä ihmeen vika siellä Monican paikoissa oikein on kun munasoluja vissiin on mutta kohtu huono. Kohdun limakalvon kasvatus lääkkeillä lienee jo keksitty tuossa vaiheessa historiaa kuitenkin? Lisäksi Chandlerin siemenneste ilmeisesti olisi kelvannut, jos olisivat päätyneet vuokrakohtuun? Eli Monican munasoluista ja Chandlerin siittiöistä olisi onnistuneesti tehty vauva mutta vaan laitettu se vieraaseen kohtuun. Sitten taas jos olisi käytetty spermanluovuttajaa, Monican kohtu olisikin kelvannut. Missä logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään mysteeri ja varmaan moneen kertaan jo mainittu, mutta en ole huomannut aikaisemmin miten paljon tuotesijoittelua sarjassa on. Nyt vasta alkoi silmään pistämään kun sarjaa katson ties monennenko kerran
Ai, mulla ei tule mitään mieleen. Mitäs merkkejä siellä on mainostettu?
Mulla pistää eniten silmään se jakso jossa Joey syö muroja alussa ja lopussa ja sanoo niitä eri Kellogsin hahmoja sen ystäviks.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 21:16"]Miettikää, Matt Le Blanc sai kahdelta viimeiseltä kaudelta MILJOONAN per jakso... Kelpais.
kaikki ne sai miljoonan per jakso.
Cortney Coxin raskauden peittely oli aika epäonnistunut. Monica paisui silmissä :)
Mulle meni kyllä ihan läpi enkä koskaan huomannut :D
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulleessa jaksossa Phoeben "veli" pyysi kondomin Phoeben katukitara soittoalmujen joukosta. Eivätkä tunteneet toisiaan.
Muuta eikös he tutustuneet vasta aikuisiällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äskettäin huomasin, että kun Monica ja Chandler harrastivat Lontoossa ensimmäisen kerran seksiä, se tapahtui Monican mukaan seitsemän kertaa yhden yön aikana. Myöhemmässä jaksossa palataan tuohon iltaan ja näytetään, että Joey tulee kesken puuhastelujen sisään huoneeseen ja hakee kondomipaketin, jolloin Chandler pyytää jättämään hänelle yhden. He siis käyttivät yhtä kortsua seitsemän kertaa? D:
Yksinkertaista. Monica tuli 7 kertaa. Chandler vain kerran.
Tai ne muut kerrat oli käsi/suu-juttuja?
Mua ihmetyttää sen Central Perkin kahvikupit, kaikki erikokoisia ja näköisiä. Toinen joskus tuplasti isompi kuin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Emma oli aina hoitajalla vaikka ross ja rachel vaan hengailivat muiden kanssa.
Rachelin laskettuaika oli mennyt ohi ja oli vittumainen muille, sanoi että hänet oli lähetetty töistä kotiin. Ollaanko jenkeissä siis töissä niin kauan että synnytys alkaa :D
Lienee vähän niinku hyvä ajatus. Synnytys maksaa 60.000 taalaa ja jos vakuutus ei olekaan voimassa niin..lets go to work-)).
Phoebe asui mummonsa kanssa ja sai jaksossa vesirokon. Mummo ei ollut muistaakseni sairastanut sitä?
+ Suunnitelmissa oli k-18 aktiviteetit joita ei ehkä halunnut mummon kuulevan (vaikka mummolla itsellään olikin yhdessä vaiheessa poikaystävä ja äänekkäät lemmenleikit :D)