Frendit (tv sarja) mysteerit.
Sinkkuelämää ketjun innoittamana.
Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.
Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1506)
Katsoin aikoinaan Frendejä tosi harvoin, ei silloin oikein iskenyt. Nyt sarjan alettua taas kerran alusta olen suorastaan fani. Minua eivät haittaa epäjohdonmukaisuudet tai näkemysten muuttuminen yhteiskunnassa, kuten joku aiemmin mainitsikin, ei kannata analysoida komedioita puhki. Luin äskettäin Matthew Perryn omaelämäkerran, se oli ilmestynyt vain vuotta tai kahta ennen hänen kuolemaansa. Kuten hän itsekin mainitsi, tuotantokausista näkee mitkä vaiheet ovat meneillään addiktiokierteessä tarkkailemalla hänen ulkonäköään. Rikkinäinen, onneton ihminen.
Mua ihmetytti se, miten kammottava suhde Monicalla oli sen vanhempiin ja Rachelin äitiin. Miksi hän ei käynyt terapiassa? Eikös jenkeissä käydä koko ajan terapiassa? Monica muuten osasi käsitellä itseensä liittyviä haasteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso mysteeri oli mielestäni, miksi Chandler ei tykännyt Janicesta. Janicehän oli ihan pirun hyvännäköinen ja vaikutti oikein seksipetoluonteelta!
Aloitin taas sarjan alusta ties monennettako kertaa ja olin tulossa kirjoittamaan samaa! Näin keski-ikäisenä katsoo asioita eri näkökulmasta ja aloin miettimään, että mikä tosiaan se suurin syy on, että Janice oli muka niiin kauhea ? Janice on kaunis ja nättivartaloinen, fiksu, sanavalmis ja hauska. Ja kuitenkin ihan alusta asti Janicelle naureskeltiin ja pidettiin huonona tyttöystävävalintana.
Olen varma että Chandler kyllä oikeasti rakasti Janicea, mutta muun porukan kiusaaminen vaikutti heidän suhteeseen. Muut oli ihan kauheita Janicelle ilman mitään järkevää syytä ja Chandler oli liian epävarma pitämään Janicen ja itsensä puolia muita vastaan. Hehän päätyivät yhteen ties kuinka monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä vatun takia tuota paska sarjaa esitetään jatkuvasti? Eikö ole mitään muuta?
Yksinkertaisesti raha (Disney säästää uudet sarjat suoratoistoonsa paitsi 911t, Criminal Mindsit ja muutaman muun), 20 vuotta vanha eli nostalgikot pitävät siitä.
Rachel jätti Rossin 3. kaudella sen jälkeen kun Ross makasi toisen naisen kanssa heidän vuosipäivänään. Yök. Minkä takia kaikki (yleisö) halusi Rachelin palaavan yhteen tämän ällötyksen kanssa? Sarja jatkui 7 vuotta tuon eron jälkeen ja tänä aikana Rachelilla, suositulla ja kauniilla naisella, ei ollut juuri yhtään vakavaa suhdetta
Luin jutun jossa Lisa Kudrow myönsi että sarjaa käsikirjoitti pääasiassa joukko miehiä jotka puhuivat seksifantasioistaan ja heittelivät seksistisiä kommentteja naisnäyttelijöistä, erityisesti Anistonista. Jotenkin huomaa että miesällötykset halusivat tehdä Rachelista epätoivoisen naisen joka rakastuu luuseriin
Ihmettelin tätä jo 20 vuotta sitten ja olin tosi hämmästynyt kun sarja aina vain alkoi alusta - siis myös muilla kuin maksukanavilla. Kai siihen on vain sopeuduttava.