Frendit (tv sarja) mysteerit.
Sinkkuelämää ketjun innoittamana.
Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.
Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Carolin näyttelijä on vaihtunut jossain vaiheessa. Tietääkö kukaan miksi ja milloin?
Yhden jakson jälkeen vaihtui, koska näyttelijä olisi halunnut vakituisemman roolin sarjassa. Lopulta Carol esiintyy 18 jaksossa sarjassa.
Ok kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Ei liity otsikkoon mutta fun fact: Jennifer Aniston joutui laihduttamaan 10 kg saadakseen Rachelin roolin. Lisäksi alunperin suunniteltiin että Courtney Cox esittäisi Rachelia ja Aniston Monicaa.
Tämä meni niin, että Courtney on alunperin hakenut Rachelin rooliin, mutta hänelle tarjottiin Monican roolia kun katsottiin sopivan siihen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, Matt Le Blanc sai kahdelta viimeiseltä kaudelta MILJOONAN per jakso... Kelpais.
Kaikki sai
Minua on häirinnyt koko ketjun ajan, kun edes vannoutuneimmat fanit jotka katsoneet sarjan miljoonaan kertaa läpi eivät osaa kirjoittaa Monican näyttelijän nimeä oikein.
Se on Courteney, ei Courtney.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity otsikkoon mutta fun fact: Jennifer Aniston joutui laihduttamaan 10 kg saadakseen Rachelin roolin. Lisäksi alunperin suunniteltiin että Courtney Cox esittäisi Rachelia ja Aniston Monicaa.
Tämä meni niin, että Courtney on alunperin hakenut Rachelin rooliin, mutta hänelle tarjottiin Monican roolia kun katsottiin sopivan siihen paremmin.
Se on muuten Courteney, eikä Cortney.
Nyt kun alkoi taas alusta, huomaa taas näitä asioita, mitä ei ole otettu huomioon myöhemmin. Viimeksi huomasin tämän: alastoman miehen asuntoon näkyi alussa keittiöönkin, mutta eihän se ollut mahdollista, jos oli se sama asunto, missä Ross asuu lopussa, keittiö on kaukana ikkunoista ja oven takana.
Kun Chandler piilottaa sormuksen suuhunsa, Phoeben jälkeen, niin Phoebe sanoo että vähän kuin pussaisi. Chandler näyttää kauhistuneelta. Mutta sehän on pussannut Phoebea. Esim. Silloin kun suuteli kaikkia jottei suhde Monicaan paljastuisi.
Mua häiritsee miten edistyksellinen Phoebe vaikuttaa olevan monessa asiassa, mutta kuitenki hän jatkuvasti härnää ja kiusaa Chandleria hänen naisellisuudestaan.
Kaksi komeaa lääkäriä pyysi Monican ja Rachelin treffeille vastaanotolla. Eikös lääkärin ole epäeettistä pyytää potilaita treffeille työajalla?
Vierailija kirjoitti:
Minua on häirinnyt koko ketjun ajan, kun edes vannoutuneimmat fanit jotka katsoneet sarjan miljoonaan kertaa läpi eivät osaa kirjoittaa Monican näyttelijän nimeä oikein.
Se on Courteney, ei Courtney.
Minua taas on häirinnyt, miten moni kirjoittaa Phoeben nimen Pheobe tai jopa Pheope.
Tää ei oo mysteeri mutta välillä nää hahmot on oudon fyysisen läheisiä, tarkoitan esim sitä että käsi laitetaan turhan ylös reidelle. Jopa Monica ja Ross tekee tätä, ja siis ovat välillä niin että Monica on Rossin kainalossa kuin tyttöystävä :D Katsokaapa. Ja en usko että kyse on kulttuurierosta, itse ymmärrän reidelle ja olalle kaverillisesti läpsäisyn mutta hahmojen käytös on outoa.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei oo mysteeri mutta välillä nää hahmot on oudon fyysisen läheisiä, tarkoitan esim sitä että käsi laitetaan turhan ylös reidelle. Jopa Monica ja Ross tekee tätä, ja siis ovat välillä niin että Monica on Rossin kainalossa kuin tyttöystävä :D Katsokaapa. Ja en usko että kyse on kulttuurierosta, itse ymmärrän reidelle ja olalle kaverillisesti läpsäisyn mutta hahmojen käytös on outoa.
Ihmettelin samaa taannoin näytetyssä jaksossa. Siinä Monica makasi Rossin kainalossa kahvilan sohvalla. Monica oli silloin pettyneenä jostain työhaastattelusta, jossa toinen osapuoli oli poltellutpilveä.
Kun Frendit ja HIMYM ovat usein vertailun kohteena, niin näissä jatkumoasioissa HIMYM vie kyllä voiton. Virheitä on toki siinäkin sarjassa, mutta joku yksittäinen seikka saattaa saada aivan täydellisen jatkon tai selityksen jopa monen kauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa taannoin näytetyssä jaksossa. Siinä Monica makasi Rossin kainalossa kahvilan sohvalla. Monica oli silloin pettyneenä jostain työhaastattelusta, jossa toinen osapuoli oli poltellutpilveä.
En muista tuota jaksoa, mutta minua on kyllä veljeni lohdutellut juuri tuohon tapaan. Välillämme ei todellakaan ole mitään muuta kuin sisarusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Kun Frendit ja HIMYM ovat usein vertailun kohteena, niin näissä jatkumoasioissa HIMYM vie kyllä voiton. Virheitä on toki siinäkin sarjassa, mutta joku yksittäinen seikka saattaa saada aivan täydellisen jatkon tai selityksen jopa monen kauden jälkeen.
Samaa mieltä. Tässä ketjussa näiden vertailu on kyllä hankalaa, kun asenne on aina se, että himym on paska kopio eikä siinä ole mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista tuota jaksoa, mutta minua on kyllä veljeni lohdutellut juuri tuohon tapaan. Välillämme ei todellakaan ole mitään muuta kuin sisarusuhde.
Älä ny selitä, annat kuitenkin sille!
Phoebe on järkyttävän ärsyttävä hahmo ja Lisa Kudrow yhtä ärsyttävä. Inhosin sitä silloin ja inhoan edelleen. Inhoan Kudrown maneereja. Muita?
Mua jäi mietityttämään, kun Rachelin synnytyksen loppuvaiheilla lääkäri sanoi että vauva on perätilassa. Eikös vauvan asento selvitetä ennen synnytystä :D Ja jos on pt yritetään kääntää. Eikä nyt noin että synnytyksessä vasta selviää "hups se on perätilassa" :D
Yhden jakson jälkeen vaihtui, koska näyttelijä olisi halunnut vakituisemman roolin sarjassa. Lopulta Carol esiintyy 18 jaksossa sarjassa.