Frendit (tv sarja) mysteerit.
Sinkkuelämää ketjun innoittamana.
Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.
Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole myöskään mysteeri, mutta tulin tässä miettineeksi, että Rachel ja Chandler sekä Ross ja Pheebs olisivat olleet epäsopivia pareja. Rachel ja Chandler eivät tunnu olevan samalla ajatuksen tasolla ja Rossin ja Pheebsin jutut ovat aina järki vs. tunteet. Sen sijaan Monica ja Joey olisi mielestäni voinut toimia, jos Chandleria ei siis olisi :D Vai mitä olette mieltä?
Mä olisin aina toivonut Joeyn ja Rachelin jutun toimivan. Joeyn hahmosta nousi esille ihan uusia puolia kun ihastui Racheliin, se oli jotenkin niin suloista:)
Joeyn "rakastuminen" on tuskallisen kiusallista katsottavaa. Ei sitten mitään suloista.
Samaa mieltä. Itselleni jopa kiusallisempaa seurattavaa kuin J:n ja R:n myöhempi "suhde". Överiksi meni ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Kakkoskaudella Mr.Hecles alakerrasta kävi valittamassa kaverusten metelöinnistä. Silloin he sanoivat hänelle, ettei he nyt NIIN äännekkäitä ole ja ei äänet voi millään kuulua alakertaan. Samalla he naureskelivat ja vähättelivät ongelmaa.
Eilen tuli jakso, jossa Monican yläkerran naapuri metelöi ja kaikki olivat ihan vihaisia/ärsyyntyneitä ja kävivät siellä valittamassa meteliä. :D
Eivät varmaan mitenkään voineet uskoa että ne äänet niiin kovaa kuuluu alas (kun ei heillekkään). Se yläkertahan oli sitten poistanut matot lattialta ja sitten alkoi ärsyttämään.
Hei haloo sub????!!!!!! Mitä he****ttiä tää pelleily on kun lopetatte taas sarjan samaan hääjaksoon kuin viimeeksi, tosin silloin rupesitte näyttämään jaksoja uudelleen paria tuotantokautta taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo "we were on a break" -mielipide on saanut noin paljon yläpeukkuja Rossin puolelle? Jos omassa parisuhteessanne sanoisitte kumppanille, että ehkä pitäisi ottaa tauko suhteesta, ja kumppani sanaakaan sanomatta häipyisi paikalta oven paiskaten ja menisi samana iltana sänkyyn toisen kanssa, olisiko se teistä ok ja ottaisitte tyypin takaisin noin vain? Ihmettelen miten tuollainen puhumattomuus ja parisuhdekriisistä kesken kaiken pakeneminen ventovieraan sänkyyn on niin monen mielestä oikeutettua.
Tämä menee ehkä enemmän moraalikeskustelun puolelle kuin keskusteluksi itse sarjasta, mutta ihmetyttää. :D
Mä oon kaikki nää vuodet ihmetellyt tätä keskustelua, kun luulin, että tauko oli molemmille selvä asia. En siis tiennyt/muistanut, että se oli enemmänkin kysymyksen omainen ja vielä ehkä-sanakin oli mukana. Nyt katsoin kohtauksen uudelleen ja totesin, että ei siinä todellakaan sovittu tauosta, vaan heitettiin vain ajatus tauosta ilmaan. Maailma mullistui!
(Ennen tätä olin aina ollut Rossin puolella. En ymmärtänyt, mikä se semmoinen tauko olisi, jossa olisi kaikki samat rajoitukset kuin suhteessakin, mutta ei mitään etuja.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo "we were on a break" -mielipide on saanut noin paljon yläpeukkuja Rossin puolelle? Jos omassa parisuhteessanne sanoisitte kumppanille, että ehkä pitäisi ottaa tauko suhteesta, ja kumppani sanaakaan sanomatta häipyisi paikalta oven paiskaten ja menisi samana iltana sänkyyn toisen kanssa, olisiko se teistä ok ja ottaisitte tyypin takaisin noin vain? Ihmettelen miten tuollainen puhumattomuus ja parisuhdekriisistä kesken kaiken pakeneminen ventovieraan sänkyyn on niin monen mielestä oikeutettua.
Tämä menee ehkä enemmän moraalikeskustelun puolelle kuin keskusteluksi itse sarjasta, mutta ihmetyttää. :D
Mä oon kaikki nää vuodet ihmetellyt tätä keskustelua, kun luulin, että tauko oli molemmille selvä asia. En siis tiennyt/muistanut, että se oli enemmänkin kysymyksen omainen ja vielä ehkä-sanakin oli mukana. Nyt katsoin kohtauksen uudelleen ja totesin, että ei siinä todellakaan sovittu tauosta, vaan heitettiin vain ajatus tauosta ilmaan. Maailma mullistui!
(Ennen tätä olin aina ollut Rossin puolella. En ymmärtänyt, mikä se semmoinen tauko olisi, jossa olisi kaikki samat rajoitukset kuin suhteessakin, mutta ei mitään etuja.)
Sama...! Minulle se break oli aina selviö ja olin Rossin puolella. Eikö se ollutkaan mikään diili vaan vain heitto???!
Joo rachel tahtoi tauon, mutta oli rossilta väärin mennä heti samana iltana pettämään. Ja kyllä tuommoisista asioista yleensä sovitaan keskenään että pelisäännöt on selvät, eikä vain ehdoteta että joo pitäskö ehkä pitää taukoa. Eri asia jos rachel olisi sanonut "nyt pidämme tauon suhteesta".
Minusta se heti samana iltana toisen sänkyyn hyppääminen on jo sellaisenaan kuvotus, vaikka tauko olisikin molemmin puolin sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen katsoin näitä, ja siis phoeben veljen vaimo on 70's shown äiti? Joille phoebe vuokrasi kohtunsa. Vaikeaa oli ajatella, mutta niin kai sitten
Niin mikä oli vaikeaa ajatella? Että näyttelijät saattaa näytellä eri sarjoissa eri hahmoja? Onhan se varmasti hämmentävää...
Siis onko sarjassa näyttelijöitä, eikö tämä olekaan aitoa?
Niin, ei ihmekään että piti käyttää vuokrakohtua, kun kerran rouva oli jo 70-luvulla keski-ikäinen perheenäiti! Mitäs kummallista siinä on????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan tauko olla vaikka taukoa toisistaan, vaikkei varsinaisesti suhteesta. Ollaan hetki yksikseen ja punnitaan asioita, eikä kuitenkaan erossa ja sinkkuina. Tarkoituksena palata yhteen tai tehdä eropäätös jossain sovitussa vaiheessa. Siksipä se siis vaatisikin sen yhteisen sopimisen, eikä pelkän ilmoille heitetyn ajatuksen, jonka jälkeen heti lähdetään panemaan muita.
Tietääkö kukaan jatkuuko sarja vielä? En kyllä ymmärrä tuota subin logiikkaa.
5.kausi jatkuu 6.1.2020 alkaen. 👍👍🌹
Vierailija kirjoitti:
Minusta se heti samana iltana toisen sänkyyn hyppääminen on jo sellaisenaan kuvotus, vaikka tauko olisikin molemmin puolin sovittu.
Niinpä. Ihmettelen aina miksi ne kiistelevät oltiinko tauolla parisuhteesta vai ei, kun itse teko on se ongelmallisempi. Ihan tosissaanko pohtisin anteeksiantoa vain, jos toinen saa perusteltua että "oltiin erottu muutama tunti ennen kuin hyppäsin jonkun muun kanssa sänkyyn".
Että "jaa, sehän muuttaa asian". Ja sitten jatketaan normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ihmettelen aina miksi ne kiistelevät oltiinko tauolla parisuhteesta vai ei, kun itse teko on se ongelmallisempi. Ihan tosissaanko pohtisin anteeksiantoa vain, jos toinen saa perusteltua että "oltiin erottu muutama tunti ennen kuin hyppäsin jonkun muun kanssa sänkyyn".
Mutta Rosshan luuli, että Rachelilla on jotain sutinaa sen työkaverinsa kanssa (oli Rachelilla, kun Ross soitti baarista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä ajalla, jos ollaan erottu?
Vierailija kirjoitti:
Ja se, että Mark oli Rachelin luona ja Ross luuli heidän olevan sängyssä, sillä ei sitten ole mitään väliä.
No nyt loppu jaksot ja uusintojen uusinnat. Kumpa olisi näytetty kaikki kaudet KERRAN peräkanaa.
Huomasin äsken, että siinä jaksossa, kun ne luuli stripparin varastaneen Rossin tai siis Emilyn sormuksen, ja ne kutsui sen Chandlerin toimistoon, taustalla näkyy Joey kumartumassa käsi suun edessä. Ilmeisesti meinasi revetä nauruun, useimmissa kohtauksissahan näyttelijä näyttää siltä, että meinaa purskahtaa nauruun, oli tilanne kuinka vakava hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se, että Mark oli Rachelin luona ja Ross luuli heidän olevan sängyssä, sillä ei sitten ole mitään väliä.
No nehän eivät olleet. Ross oli ihan itse vastuussa omasta teostaan, ei sitä voi oikeuttaa omilla kuvitelmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan jatkuuko sarja vielä? En kyllä ymmärrä tuota subin logiikkaa.
Nää kanavat on NIIN syvältä!! Frendit sentään löytyy dvd:ltä vaikka sähläys toki hetuttaakin. Muidenkin hyvien sarjojen kans tehdään samoin, ettei jatketakaan vaan sekoillaan pyörittäen muutamaa kautta eestaas. Wtf.😫
Kellarin kunkku oli yksi monista jonka seuraamiskokemus pilattiin noin.
Joeyn "rakastuminen" on tuskallisen kiusallista katsottavaa. Ei sitten mitään suloista.