Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frendit (tv sarja) mysteerit.

Vierailija
31.07.2014 |

Sinkkuelämää ketjun innoittamana.

Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1495)

Vierailija
1101/1495 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Ross ei kuitenkaan menettänyt poikuuttaan sille kirjastotädille? Siitähän tiesi koko koulu.

Eikö se ollut vain jonkun (Monican?) liikkeelle laittama huhu?

Ei.

Vierailija
1102/1495 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frendit-fanina totean, että sarjassa oli paljon epäloogisuuksia tms, mutta niin on kaikissa muissakin sarjoissa. Muille sarjoille ei vaan jakseta tehdä ketjuja, joissa puidaan niitä epäloogisuuksia. Ja ko. sarjassa ei oikeasti yritetty haukkua ketään, Monica nyt sattui olemaan entinen lihava ja siitä saatiin juonenkäänne, olihan hän sittemmin liiankin laiha.

Totta. Ja on hyvä tehdä eroa sen suhteen mitä "mieltä" sarja on ja mitä mieltä jokin yksittäinen hahmo on. Sarja selvästi pyrki naurattamaan katsojia läskipukuun pukautuneella Coxilla. Hahmoista Monicaa taisi isokokoisuudesta kiusata lähinnä Chandler, joka oli sarjan alkupuolella oikeastaan hauskuudestaan huolimatta aika ikävä ihminen. Ross käytti sitä myös piikkinä riitojen yhteydessä. 

Sen sijaan sarjan homo- ja transhahmoja sarja mielestäni kohtelee kunnioituksella, mutta muutamilla hahmoilla oli heidän suhteensa ongelmia, ja mielestäni ihan aiheesta. Ross oli katkera siitä, että tuli petetyksi ja jätetyksi ja Chandler oli katkera siitä, että isänsä petti ja jätti äidin ja "nolasi" hänet. Traumatisoituisin itsekin.

Joey ja Chandler ulkoiluttavat Ben-vauvaa (ja hävittävät hänet) ja nauttivat naisten huomiosta, antaen ymmärtää olevansa pari.

Tai siis tajutessaan vaikuttavansa parilta korostavat kaikille, etteivät ole. Tosin en nyt tiedä onko se homofobiaa, jos toteaa ettei ole homo näin luultaessa. Toki sitten siellä sosiaalivirastossa esittivät pariskuntaa, jottei Rossiin otettaisi yhteyttä.

Jos tarkoitus oli pokailla naisia niin totta kai pitää tehdä selväksi että ei ole homo kun monet heti oletti heidät pariskunnaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1495 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen alakerran kärttyisen naapurin kolkkas?

Vierailija
1104/1495 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mr Heckles putos tuolilta ja kuoli kun kopisti luudalla kattoon.

Vierailija
1105/1495 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Rachel meni jälkijunassa Rossin ja Emilyn häihin, niin miten ihmeessä hän löysi lentokentältä oikealle kirkolle, varsinkin kun se ei enää näyttänyt kirkolta, vaan purkutyömaalta, eikä hän tiennyt edes kirkon nimeä?

Vierailija
1106/1495 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen frendejä ja taas Ross ja Rachel yhdessä? Viime viikolla oli Emilyyn rakastunut Ross ja nyt Rachelin kanssa. Mä en nyt pysy kärryillä.

Vierailija
1107/1495 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen frendejä ja taas Ross ja Rachel yhdessä? Viime viikolla oli Emilyyn rakastunut Ross ja nyt Rachelin kanssa. Mä en nyt pysy kärryillä.

Sub ihmeellisesti vaihtoi 4.-kaudelta lennossa 3.-kauteen.

Harmittaa, koska 3. on juuri nähty (Subilta!) ja juuri tuo hääkausi ja se, missä Monica ja Chandler päätyvät yhteen, olisi kiinnostanut minua.

Vierailija
1108/1495 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, koska 3. on juuri nähty (Subilta!) ja juuri tuo hääkausi ja se, missä Monica ja Chandler päätyvät yhteen, olisi kiinnostanut minua.

Mitä ihmettä sub touhuaa? Eikö voi näyttää järjestyksessä kausia? Tämän ottaa jo melkeinpä kettuiluna.

Vierailija
1109/1495 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sub touhuaa? Eikö voi näyttää järjestyksessä kausia? Tämän ottaa jo melkeinpä kettuiluna.

Joo, näyttävät ilmeisesti aina kaksi kautta kahteen kertaa ennen kuin päästään eteenpäin. 😑

Vierailija
1110/1495 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella älytöntä ja raivostuttavaa pelleilyä hypätä yhtäkkiä 2 tuotantokautta taaksepäin!!!! 😖 mikä ihmeen järki moisessa on?! Odotin jo Mondler -jaksoja ( niinkuin en olisi nähnyt niitä jo kymmeniä kertoja aikaisemminkin 😬)

Vierailija
1111/1495 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samis. Monican ja Chandlerin rakkaustarinan alku on ihana aikajakso tässä sarjassa. Minusta tämä juhlavuoden kunniaksi uudelleenesittäminen tällä tavalla ees-taas hyppimällä pilaa koko sarjan.

Vierailija
1112/1495 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi ne näyttää noita noin ärsyttävästi? Jos se on joku sopimusjuttu niin näyttäisi sen toisen kerran keskellä yötä tms.

Vierailija
1113/1495 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea että onko jo mainittu täällä mutta yhdellä kaudella Monican ja Rossin vanhemmat kertovat menneensä kihloihin, kun Jack sai Judyn raskaaksi. Toisella kaudella kerrottiin että he olivat yrittäneet lasta kauan ja Rossia pidettiin lääketieteellisenä ihmeenä.

Vierailija
1114/1495 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Ben istunut lastenpöydässä isänsä kanssa Monican häissä? Mietin oliko poika lainkaan tätinsä häissä.

Vierailija
1115/1495 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Rachel meni jälkijunassa Rossin ja Emilyn häihin, niin miten ihmeessä hän löysi lentokentältä oikealle kirkolle, varsinkin kun se ei enää näyttänyt kirkolta, vaan purkutyömaalta, eikä hän tiennyt edes kirkon nimeä?

Rachel sai kirjallisen kutsun kuten muutkin. Oletan, että siinä on mainittu kirkon nimi ja osoite. Yleensä on. Mutta tosiaan hyvin epäröimättä hän pyyhälsi sisään vihkipaikkaan.

Vierailija
1116/1495 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Ben istunut lastenpöydässä isänsä kanssa Monican häissä? Mietin oliko poika lainkaan tätinsä häissä.

Siinähän se istui lastenpöydässä mutta jostain syystä olivat kuin eivät tuntisikaan toisiaan.

Vierailija
1117/1495 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chandler oli välillä todella flirtti ja sujuva naisten kanssa ja taas joissain jaksoissa ujo ja estynyt.

Vierailija
1118/1495 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina ihmetyttää se kun Chandler viettää joulua töissä ja jää kaksin sen työkaveri Wendyn kanssa... Sitten se kysyy että "jos se mitä teillä on niin mahtavaa vaimosi kanssa, miksi vietät joulua minun kanssani?". Eihän siinä ole mitään järkeä, vaikka haluaisi mielummin viettää joulua vaimon kanssa niin ei kai se ole syy olla menemättä töihin?

Vierailija
1119/1495 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr Heckles putos tuolilta ja kuoli kun kopisti luudalla kattoon.

Kyllä se todennäköisemmin rasittui siitä luudalla hakkaamisesta ja kuoli sydänkohtaukseen.

Vierailija
1120/1495 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista onko tämä jo käsitelty, mutta siinä jaksossa kun Monican ja Rossin mummo kuolee, ja Ross on äitinsä ja tätinsä kanssa etsimässä mummolle vaatteita hautajaisiin. Mummon vaatekomerossa on iso lipasto ihan siinä oven sisäpuolella mutta Rossin pitää kiivetä sen yli että saa vaatteet ja kengät sieltä takaa. Miksi se lipasto on siinä? Miten se mummo sai vaatteensa sieltä takaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme