Frendit (tv sarja) mysteerit.
Sinkkuelämää ketjun innoittamana.
Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.
Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainoa mysteeri on se, että miten kukaan jaksaa tuollaista hömppää katsoa, ja sitten matkitaan niitä hölmöjä oikeassa elämässä.
Olen siis yrittänyt Frendejä ja Sinnkuelämää katsoa, mutta 10 minsaa riitti ja sanoin, että kiitti.
Ai että oletkin fiksu ja omaperäinen uniikki lumihiutale! Katsot siis vain Ylen pakkomamutus"asia"ohjelmia, anna kun arvaan: olet sinkku, peruskoulua läpäisemätön (Sinnkulämää, huoh) 35-vuotias vegaani kissaihminen Kalliosta.
Ottkio noin koville, mutta arvasit ihan väärin. Olen kahden akateemisen tutkinnon suorittanut kahden lapsen äiti ja luen usein tätä foorumia, että saan nauraa idiooteille ja televisiota katson välillä tietääkseni, minkä av-mammat ottaa vakavasti.
Ikääkin on jo yli 40 ja luen ihan oikeita kirjoja klassikoista dekkareihin( en mitään kioskikrijallisuutta kuitenkaan).
Ehkä sinä oikeasti häpeät, että katsot moisia sarjoja, sillä se koira älähtää, johon kalikka klahtaa:DDDDDDD
Toivoa siis on.
Jäi vielä kertomatta, että asun isossa omakotitalossa pääkaupunkiseudulla ja inhoan kissankusenhajusia koteja ja ihmisiä.
Ankan ja kanan paskaa ei ollut koskaan missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainoa mysteeri on se, että miten kukaan jaksaa tuollaista hömppää katsoa, ja sitten matkitaan niitä hölmöjä oikeassa elämässä.
Olen siis yrittänyt Frendejä ja Sinnkuelämää katsoa, mutta 10 minsaa riitti ja sanoin, että kiitti.
Ai että oletkin fiksu ja omaperäinen uniikki lumihiutale! Katsot siis vain Ylen pakkomamutus"asia"ohjelmia, anna kun arvaan: olet sinkku, peruskoulua läpäisemätön (Sinnkulämää, huoh) 35-vuotias vegaani kissaihminen Kalliosta.
Ottkio noin koville, mutta arvasit ihan väärin. Olen kahden akateemisen tutkinnon suorittanut kahden lapsen äiti ja luen usein tätä foorumia, että saan nauraa idiooteille ja televisiota katson välillä tietääkseni, minkä av-mammat ottaa vakavasti.
Ikääkin on jo yli 40 ja luen ihan oikeita kirjoja klassikoista dekkareihin( en mitään kioskikrijallisuutta kuitenkaan).
Ehkä sinä oikeasti häpeät, että katsot moisia sarjoja, sillä se koira älähtää, johon kalikka klahtaa:DDDDDDD
Toivoa siis on.
"Minulla on sellainen historia sarjan kanssa, että vuosia ihmettelin miten kukaan jaksaa katsoa tuollaista päällenaurettua pskaa. En muista miksi edes annoin joskus sarjalle mahdollisuuden. Mutta muutaman jakson kun on katsonut, ymmärtää miksi se on niin suosittu. Nyt olen vuosia katsonut aina uudestaan ja se on paras sarja ikinä!
Harmittaa pelkkä ajatuskin etten olisi löytänyt frendejä. Katso joskus 10min. sijaan pari jaksoa, ihmettelen jos ei mieli muutu."
Tämä lainaus oli sulle. Jos haluat oikeasti ymmärtää mammoja, ota haaste vastaan ja tule uudestaan sen jälkeen? 10 minuutin perusteella ei kannata huudella mitään, antaa vain yksinkertaisen kuvan. Miten on?
Mulle oli shokki ku miljoonannen kerran sarjaa uudelleen katsoessani selvisi että Rachelin sukunimi kirjotetaan Greene eikä Green niinku aiemmin luulin. Jaksossa jossa se on palaamassa äitiyslomalta töihin ni sen työhuoneen ovessa lukee Rachel Greene.
Tosifani kirjoitti:
Mulle oli shokki ku miljoonannen kerran sarjaa uudelleen katsoessani selvisi että Rachelin sukunimi kirjotetaan Greene eikä Green niinku aiemmin luulin. Jaksossa jossa se on palaamassa äitiyslomalta töihin ni sen työhuoneen ovessa lukee Rachel Greene.
Varmaan kääntäjien moka. Harvoinpa niitä nimiä on nähnyt jaksoissa kirjoitettuna... Mitäs jos Joseph Tribbianikin on oikeesti Yoseph Tribbiyani
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:08"]joey puhuu jossain alkujaksoissa "adams' applesta", mutta sitten myöhemmässä jaksossa se onkin joeys' apple, kun luulee että nimi tulee kunkin ihmisen mukaan. :D
Ah! Nyt tuli eka mitä en oo koskaan huomannu vaikka oon koko sarjan katsonu kymmeniä kertoja läpi! Lisää tämmösiä!
Jos olet noin monesti sarjan läpi katsonut, voit varmasti itsekin kertoa niitä epäkohtia, joita ei vielä ole sanottu, kun ne tiedät.
En tiedä onko tätä kerrottu, kun en koko ketjua ehdi lukea, mutta:
Rossin ekan vaimon kätilö oli myöhemmin Joeyn manageri. Siis sama näyttelijä. ELi sama juttu kuin Phoeben veljen kanssa, ensin yksi rooli sarjassa, sitten toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:08"]joey puhuu jossain alkujaksoissa "adams' applesta", mutta sitten myöhemmässä jaksossa se onkin joeys' apple, kun luulee että nimi tulee kunkin ihmisen mukaan. :DAh! Nyt tuli eka mitä en oo koskaan huomannu vaikka oon koko sarjan katsonu kymmeniä kertoja läpi! Lisää tämmösiä!
Jos olet noin monesti sarjan läpi katsonut, voit varmasti itsekin kertoa niitä epäkohtia, joita ei vielä ole sanottu, kun ne tiedät.
Rossin ekan vaimon kätilö oli myöhemmin Joeyn manageri. Siis sama näyttelijä. ELi sama juttu kuin Phoeben veljen kanssa, ensin yksi rooli sarjassa, sitten toinen.
Mikä Phoeben veljen ensimmäinen rooli oli?😲 Oliko hän tyyppi, joka pudotti kondomin Phoeben kitaralaukkuun ja haki sen takaisin?( jaksossa, jossa Phoebea kielletään soittamasta kahvilassa ja hän alkaa katusoittajaksi)
Ross oli ottamassa kissaa Julian kanssa ja tuli Monicalta hakemaan kissanleluja jotka olivat kuuluneet heidän vanhalle kissalle. Kuitenkin muutama jakso myöhemmin Monicalle tarjotaan "pistaasinkorvikkeita" ja tarjoaja kysyy oletko millekkään allerginen, Monica vastaa että kissankarvoille. Olikohan Gellereillä ollut karvaton kissa? Ja miksei kissasta mainittu enää myöhemmin vaikka perheen koiraa muisteltiin oikein vanhempien hääpäivänä maljapuheessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:08"]joey puhuu jossain alkujaksoissa "adams' applesta", mutta sitten myöhemmässä jaksossa se onkin joeys' apple, kun luulee että nimi tulee kunkin ihmisen mukaan. :DAh! Nyt tuli eka mitä en oo koskaan huomannu vaikka oon koko sarjan katsonu kymmeniä kertoja läpi! Lisää tämmösiä!
Mikä Phoeben veljen ensimmäinen rooli oli?😲 Oliko hän tyyppi, joka pudotti kondomin Phoeben kitaralaukkuun ja haki sen takaisin?( jaksossa, jossa Phoebea kielletään soittamasta kahvilassa ja hän alkaa katusoittajaksi)
Joo, mutta saattoihan rooli olla sama, koska nehän ei tunteneet toisiaan vielä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoa siis on.
Kieltämättä ristiriitaista, että yrität viestiä olevasi kypsä 4-kymppinen akateeminen äiti ja vesität kaiken kertomalla kuinka tapoihisi kuuluu naureskella "idiooteille", jotka katsovat sarjoja, joista et itse pidä. Sinkkuelämää muuten on oikeasti arvostettu sarja, tosin se ei välttämättä aukea kymmenessä minuutissa.
Hillakka kirjoitti:
Kolmoskaudella oli sen raivoaja-Tommyn kädellä muistaakseni :D
Frendit on mahtava sarja, mutta nykyään on vaikea katsoa ainakin yhden asian takia; naisten väkivaltaa miehiä kohtaan käytetään komiikkaelementtinä. Olisiko naururaita pärähtänyt soimaan jos Ross olisi lyönyt Emilyä häiden päätteeksi? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo Ben jäi vähän vähälle loppua kohden.... Joey pysyi hoikkana vaikka söi mitä tahansa... Ite kun syön suklaapatukkaa niin lihoisin silmissä :D olisin halunnut Nähdä Monican ja Chandlerin siinä uudessa talossa vauvan kanssa, Rachelin, Emman ja Rossin saman katon alla, Phoeben ja Miken tulevaisuuden. Joeystä tehtiin Onneks sit se oma tv sarja, jossa oli vihdoin tehnyt läpimurron näyttelijänä :D
Edelleen paras sarja, mitä oon ikinä seurannu.... <3
No minä nuorena sain kyllä syödä ihan mitä tahansa, oliko mulla sit lapamato joka itsekseen poistui? Syytä tähän en ole löytänyt, lihoin nyt 30v. täytettyäni ja lähinnä alkoholilla.
Eikö Joey kuitenkin ollu enemmänkin lihaksikas kuin hoikka? Lihakset kuluttaa paljon energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Hillakka kirjoitti:
Kolmoskaudella oli sen raivoaja-Tommyn kädellä muistaakseni :D
Ja vikalla kaudella uusien ankan ja tipun tullessa Chandler piti toista kädellään ja sanoi, että nyt täytyy kai tottua siihen, että joku kakkii kädelleni (olivat juuri saaneet vauvat Monican kanssa).
Ja ankan oksennusta oli mm. sohvalla, kun "ei syönyt" Rachelin kasvorasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Saisivat tehdä Frendeistä vaikka jonkun minisarjan, jossa hahmot olisivat ehkä suunnilleen sen ikäisiä kuin näyttelijät nykyään ja lapset kasvaneet isoiksi. Olisi hauska nähdä, millainen Benistä, Emmasta ja Chandlerin ja Monican lapsista on tullut isoina.
Eiiii mä niin voin kuvitella miten vitsit olisivat teennäisiä, näyttelijät huonoja ja halvalla tehty sellainen tilanteesta toiseen nopeasti siirtyvä typerä halpiskomedia.. Samanlainen kuin mitä näitä sarjoja nyt onkaan.. Esim. uudemmat 70's Shown jaksot on huonompia ja teennäisempiä kuin alkupään jaksot.
Kerran katsoin hetken sitä sinkkuelämää-sarjasta tehty Carrien päiväkirjat ja se oli jotain ihan kamalaa soopaa :'D
Vierailija kirjoitti:
Eikö Joey kuitenkin ollu enemmänkin lihaksikas kuin hoikka? Lihakset kuluttaa paljon energiaa.
Lisäksi se harrastaa hirveästi naisjuttuja, seksihän kuluttaa myös energiaa :D
En muista yhtään noita alkupään kausia, mutta jossain vaiheessa aloin ihmetellä Phoeben roolia.. Kuka se on ja miten päätynyt porukkaan? Loppujen lopuksi sillä ei ole mitään virkaa ja on jotenkin huono näyttelijäkin. Oliko alussa parempi laukaisemaan noita älyvapaita kommentteja? Vaikuttaa nimittäin jotenkin kyllästyneeltä rooliinsa, tai joskus jopa mietin että haluaisiko hahmonsa olevan edes vähän terävämpi päästään.. :D
Vierailija kirjoitti:
En muista yhtään noita alkupään kausia, mutta jossain vaiheessa aloin ihmetellä Phoeben roolia.. Kuka se on ja miten päätynyt porukkaan? Loppujen lopuksi sillä ei ole mitään virkaa ja on jotenkin huono näyttelijäkin. Oliko alussa parempi laukaisemaan noita älyvapaita kommentteja? Vaikuttaa nimittäin jotenkin kyllästyneeltä rooliinsa, tai joskus jopa mietin että haluaisiko hahmonsa olevan edes vähän terävämpi päästään.. :D
Taisi olla alunperin Monican kämppis ja sitä kautta tutustuivat.
Toivoa siis on.