Euroopan puolustusliitto Nato
Kommentit (15)
Venäjä on Venäjä -eikä todellakaan ole osa Eurooppaa.
Nato on aikansa elänyt järjestö, joka joko romuttuu tai muuntautuu rauhaa rakastavaksi järjestöksi, johon kuuluu myös Venäjä. USA:n masinoima politiikka ei toimi. Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:37"]
Venäjä on Venäjä -eikä todellakaan ole osa Eurooppaa.
[/quote] Törkeätä yrittää sysätä Venäjä Euroopan ulkopuolelle.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"]
Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan.
[/quote]
Mitä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:37"]
Venäjä on Venäjä -eikä todellakaan ole osa Eurooppaa.
[/quote] Törkeätä yrittää sysätä Venäjä Euroopan ulkopuolelle.
[/quote]
venäjä taisi nyt sysätä itse itsensä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"]
Nato on aikansa elänyt järjestö, joka joko romuttuu tai muuntautuu rauhaa rakastavaksi järjestöksi, johon kuuluu myös Venäjä. USA:n masinoima politiikka ei toimi. Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan.
[/quote]
Ei todellakaan näin.
Nato on entistäkin tarpeellisempi järjestö kuten sodan Euroopassa aloittanut Venäjä todistaa. Putlerin valloitushaluja voi vain arvailla ja kun tiedetään että venäjä arvostaa vain ja ainoastaan sotilaallista voimaa voi vaan todeta että onneksi läntiset demokratia ovat perustaneet Naton.
Kun Suomi vaan älyäisi rohkeasti liittyä sinne mahdollisimman pian.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"]
Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan.
[/quote]
Mitä tarkoitat?
[/quote] No sitä, että täytyisikö Venäjän antaa USA:n kekkuloida kukkulan kuninkaana laivastotukikohdassaan?
väärin meni. nato - The North Atlantic Treaty Organization
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:37"]
Venäjä on Venäjä -eikä todellakaan ole osa Eurooppaa.
[/quote] Törkeätä yrittää sysätä Venäjä Euroopan ulkopuolelle.
[/quote]
Venäjähän aloitti juuri Sodan Euroopassa. He eivät ole ystäviämme, eivät koskaan ole olleetkaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"]
Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan.
[/quote]
Mitä tarkoitat?
[/quote] No sitä, että täytyisikö Venäjän antaa USA:n kekkuloida kukkulan kuninkaana laivastotukikohdassaan?
[/quote]
Siis missä?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"] Nato on aikansa elänyt järjestö, joka joko romuttuu tai muuntautuu rauhaa rakastavaksi järjestöksi, johon kuuluu myös Venäjä. USA:n masinoima politiikka ei toimi. Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan. [/quote] Ei todellakaan näin. Nato on entistäkin tarpeellisempi järjestö kuten sodan Euroopassa aloittanut Venäjä todistaa. Putlerin valloitushaluja voi vain arvailla ja kun tiedetään että venäjä arvostaa vain ja ainoastaan sotilaallista voimaa voi vaan todeta että onneksi läntiset demokratia ovat perustaneet Naton. Kun Suomi vaan älyäisi rohkeasti liittyä sinne mahdollisimman pian.
[/quote] Joo ja rakennetaan sitten ohjuskilvet rajalle mahdollisten hyökkäysten varalle. Tervetuloa mustikkaan...
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"] Nato on aikansa elänyt järjestö, joka joko romuttuu tai muuntautuu rauhaa rakastavaksi järjestöksi, johon kuuluu myös Venäjä. USA:n masinoima politiikka ei toimi. Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan. [/quote] Ei todellakaan näin. Nato on entistäkin tarpeellisempi järjestö kuten sodan Euroopassa aloittanut Venäjä todistaa. Putlerin valloitushaluja voi vain arvailla ja kun tiedetään että venäjä arvostaa vain ja ainoastaan sotilaallista voimaa voi vaan todeta että onneksi läntiset demokratia ovat perustaneet Naton. Kun Suomi vaan älyäisi rohkeasti liittyä sinne mahdollisimman pian.
[/quote] Joo ja rakennetaan sitten ohjuskilvet rajalle mahdollisten hyökkäysten varalle. Tervetuloa mustikkaan...
[/quote]
Onhan niitä ohjuksia ja nyt, ei mitään tarvitse rakentaa. On tutkaseurannat maasta ja Awacseista jne.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:29"]
Venäjä on osa Eurooppaa.
[/quote]
Ei ainakaan henkisesti.