Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroopan puolustusliitto Nato

Vierailija
31.07.2014 |

Venäjä on osa Eurooppaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:29"]

Venäjä on osa Eurooppaa.

[/quote]

Ei ainakaan henkisesti.

Vierailija
2/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No just nimenomaan henkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppaa ei olisi ilman Venäjää.

Vierailija
4/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on Venäjä -eikä todellakaan ole osa Eurooppaa.

Vierailija
5/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nato on aikansa elänyt järjestö, joka joko romuttuu tai muuntautuu rauhaa rakastavaksi järjestöksi, johon kuuluu myös Venäjä. USA:n masinoima politiikka ei toimi. Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan.

Vierailija
6/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:37"]

Venäjä on Venäjä -eikä todellakaan ole osa Eurooppaa.

[/quote] Törkeätä yrittää sysätä Venäjä Euroopan ulkopuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"]

Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan.

[/quote]

 

Mitä tarkoitat?

Vierailija
8/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:37"]

Venäjä on Venäjä -eikä todellakaan ole osa Eurooppaa.

[/quote] Törkeätä yrittää sysätä Venäjä Euroopan ulkopuolelle.

[/quote]

 

venäjä taisi nyt sysätä itse itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"]

Nato on aikansa elänyt järjestö, joka joko romuttuu tai muuntautuu rauhaa rakastavaksi järjestöksi, johon kuuluu myös Venäjä. USA:n masinoima politiikka ei toimi. Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan.

[/quote]

Ei todellakaan näin.
Nato on entistäkin tarpeellisempi järjestö kuten sodan Euroopassa aloittanut Venäjä todistaa. Putlerin valloitushaluja voi vain arvailla ja kun tiedetään että venäjä arvostaa vain ja ainoastaan sotilaallista voimaa voi vaan todeta että onneksi läntiset demokratia ovat perustaneet Naton.
Kun Suomi vaan älyäisi rohkeasti liittyä sinne mahdollisimman pian.

Vierailija
10/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"]

Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan.

[/quote]

 

Mitä tarkoitat?

[/quote] No sitä, että täytyisikö Venäjän antaa USA:n kekkuloida kukkulan kuninkaana laivastotukikohdassaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin meni. nato - The North Atlantic Treaty Organization

Vierailija
12/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:37"]

Venäjä on Venäjä -eikä todellakaan ole osa Eurooppaa.

[/quote] Törkeätä yrittää sysätä Venäjä Euroopan ulkopuolelle.

[/quote]

Venäjähän aloitti juuri Sodan Euroopassa. He eivät ole ystäviämme, eivät koskaan ole olleetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"]

Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan.

[/quote]

 

Mitä tarkoitat?

[/quote] No sitä, että täytyisikö Venäjän antaa USA:n kekkuloida kukkulan kuninkaana laivastotukikohdassaan?

[/quote]

 

Siis missä?

Vierailija
14/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"] Nato on aikansa elänyt järjestö, joka joko romuttuu tai muuntautuu rauhaa rakastavaksi järjestöksi, johon kuuluu myös Venäjä. USA:n masinoima politiikka ei toimi. Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan. [/quote] Ei todellakaan näin. Nato on entistäkin tarpeellisempi järjestö kuten sodan Euroopassa aloittanut Venäjä todistaa. Putlerin valloitushaluja voi vain arvailla ja kun tiedetään että venäjä arvostaa vain ja ainoastaan sotilaallista voimaa voi vaan todeta että onneksi läntiset demokratia ovat perustaneet Naton. Kun Suomi vaan älyäisi rohkeasti liittyä sinne mahdollisimman pian.

[/quote] Joo ja rakennetaan sitten ohjuskilvet rajalle mahdollisten hyökkäysten varalle. Tervetuloa mustikkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:44"] Nato on aikansa elänyt järjestö, joka joko romuttuu tai muuntautuu rauhaa rakastavaksi järjestöksi, johon kuuluu myös Venäjä. USA:n masinoima politiikka ei toimi. Olisi hölmöä kuvitella Venäjän luovuttavan tukikohtiaan ihan tosta vaan. [/quote] Ei todellakaan näin. Nato on entistäkin tarpeellisempi järjestö kuten sodan Euroopassa aloittanut Venäjä todistaa. Putlerin valloitushaluja voi vain arvailla ja kun tiedetään että venäjä arvostaa vain ja ainoastaan sotilaallista voimaa voi vaan todeta että onneksi läntiset demokratia ovat perustaneet Naton. Kun Suomi vaan älyäisi rohkeasti liittyä sinne mahdollisimman pian.

[/quote] Joo ja rakennetaan sitten ohjuskilvet rajalle mahdollisten hyökkäysten varalle. Tervetuloa mustikkaan...

[/quote]

Onhan niitä ohjuksia ja nyt, ei mitään tarvitse rakentaa. On tutkaseurannat maasta ja Awacseista jne.