Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän 1-2v lapsen lempileikki tällä hetkellä?

Vierailija
31.07.2014 |

Meillä 1,5v tykkää kun pyörittelen sille pieniä paperipalloja, joita se sitten sekoittelee leikkikattilassa. Tykkää myös viedä roskia roskikseen ja vaatteita pyykkikoriin. :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 1v on innoissaan palloista ja isosiskon barbeista. Leikkii myös puhuvansa puhelimessa milloin milläkin tavaralla

Vierailija
2/3 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:28"]Meillä 1v on innoissaan palloista ja isosiskon barbeista. Leikkii myös puhuvansa puhelimessa milloin milläkin tavaralla

[/quote]

Meilläkin on millon mikäkin puhelimena tai hiusharjana. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme