Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten vinkit miehille eivät nyt vaan toimi: Ole vaan oma ittesi, alenna rimaa, pidä huoli hygeniasta jne

Vierailija
23.07.2021 |

Ihan naurettavia vinkkejä.

Kertokaa jotain joka oikeasti toimii.

Kommentit (1209)

Vierailija
161/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole naiselle enemmän iloksi ja hyödyksi kuin mielipahaksi ja haitaksi. Iso osa miehistä ei ihan oikeasti tuo naisen elämään mitään, mutta vievät senkin edestä. Älä narise ja vaadi, vaan keksi kaikkea kivaa, pidä yllä hyvää ilmapiiriä, huomioi ja hemmottele tavoilla, jotka ovat luontevia. Ei tarvitse olla koruja ja kukkakimppuja, mutta esim. yhteinen retki jonnekin, kokkaa hänelle, tykkää musiikista jota hän kuuntelee, vitsaile hyvällä maulla, kuuntele, kysele, ihaile.

Sikäli koomista että naiset usein juuri narisee ja vaatii vaikka miten kiva ja muuta yrittää itse olla mutta heille se sallittakoon. Eletäänhän edelleen luonnon lakien mukaan missä naaras istuu ja arvostelee kun koiras koettaa tehdä vaikutusta temppuilullaan.

Vierailija
162/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin naisen etsimisen jo vuosia sitten, tulee jos tulee. Todennäkösesti sinkkuna loppuelämän mutta mitäs sitten.

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole niin tarvitseva ja riippuvainen, mene omia teitäsi. Kukaan ei halua miestä, jolle nais(t)en saaminen on pakkomielle.

Tää oli just niitä naurettavia neuvoja.  Mies on ihan 100% yksin jos se ei itse ole aktiivinen saadakseen naisia. Myös ihan komea mies.

Samaan aikaan naisen ei tarvitse olla aktiivinen saadakseen miehen. Aivan perusnaisillekin tulee treffiehdotuksia ovista ja ikkunoista niin, että alhaisemman tason miesten kohdalla tekee mieli ruveta huutamaan #metoota jotta niistä pääsisi eroon.

No se asia ei ole meidän naisten käsissä ja me emme sille voi tai halua tehdä mitään.

Kyllä se on teidän naisten käsissä. Jos kelpuuttaisitte tavallisetkin miehet niin näiden ei tarvitsisi epätoivoisesti vongata.

Harva taitaa haluta parisuhteen, jossa kaksi ihmistä ovat kelpuuttaneet toisensa. Eiköhän useimmat kuitenkin halua sellaisen, joka perustuu rakastumiseen. Siihen, että on tavannut ainutlaatuisen, erityisen ihmisen ja ihastunut tähän.

Vai puhutaanko nyt taas seksistä eikä parisuhteesta? Mutta eipä siinäkään ole naisille mitään syytä kelpuuttaa ketään, yhtä lailla kannattaa valita seksikumppanikseen vain miehiä, joita aidosti haluaa.

Vielä edellinen naissukupolvi kelpuutti tavallisetkin miehet parisuhteeseen, kuten myös tuhannet sukupolvet sitä ennen.

Minulla on kyllä sellainen käsitys, että rakkauteen omien vanhempien liitto perustui.

Miksi nykynainen ei enää kykene rakastamaan tavallista miestä?

Mun mies on kyllä ihan "tavallinen" ja rakastan häntä.

Amiskoulutus, työpaikka löytyy, tavallisia harrastuksia, "iskäkroppa", perus siistit vaatteet.... On luonteeltaan hauska ja kaikille aina ystävällinen.

Vierailija
164/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole vaan oma ittesi on tarkoitettu suojaamaan meitä naisia siltä että sinä esität olevasi muuta kuin olet, ja sitten papin aamenen jälkeen homma muuttuu mahdottomaksi. On helpompi kun olet oma mulkero itsesi jo alusta asti, niin säästytään naimisiinmenolta, eroamiselta ja lastenhuoltajuuskiistoilta, kun koko seurustelu ei pääse jatkumaan alkua pitemmälle.

😂 Tässä on kyllä totuuden siemen.

Vierailija
165/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein neuvo: parisuhde ei saisi olla se avain onneen. Elämästä pitää tehdä hyvä elää yksin. Omaa onnea ei voi laittaa toisen harteille. Eli harrastuksia ja tekemistä josta tykkää. Siinä sivussa omasta hygieniasta ja muusta huolehtimista. Ihmisenä kasvamista ja kaikkien niiden ihmisten kunnioittamista. Ei riitä, että kohtelee vain sitä kiinnostavaa naista jotenkin kunnioittavasti. Jos on katkeruutta naisia kohtaan, niin siitä katkeruudesta pois opettelua.

Sitten pitää olla myös ihmisten keskuudessa ja tehdä aloitteita. Hyväksy myös kieltävät reaktiot, äläkä katkeroidu niistä

Nainen voi hankkia perheen yksinkin. Mies ei voi. Tässä on yksi iso syy sille, että miksi nainen voi olla tyytyväinen elämäänsä ilman parisuhdetta mutta mies ei.

Nainen voi olla tyytyväinen ja onnellinen myös ilman niitä lapsia. Parisuhde ja lapset eivät ole se onni ja autuus naisen elämässä.

Pikemminkin riesa.

Vierailija
166/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole niin tarvitseva ja riippuvainen, mene omia teitäsi. Kukaan ei halua miestä, jolle nais(t)en saaminen on pakkomielle.

Tää oli just niitä naurettavia neuvoja.  Mies on ihan 100% yksin jos se ei itse ole aktiivinen saadakseen naisia. Myös ihan komea mies.

Samaan aikaan naisen ei tarvitse olla aktiivinen saadakseen miehen. Aivan perusnaisillekin tulee treffiehdotuksia ovista ja ikkunoista niin, että alhaisemman tason miesten kohdalla tekee mieli ruveta huutamaan #metoota jotta niistä pääsisi eroon.

No se asia ei ole meidän naisten käsissä ja me emme sille voi tai halua tehdä mitään.

Kyllä se on teidän naisten käsissä. Jos kelpuuttaisitte tavallisetkin miehet niin näiden ei tarvitsisi epätoivoisesti vongata.

Harva taitaa haluta parisuhteen, jossa kaksi ihmistä ovat kelpuuttaneet toisensa. Eiköhän useimmat kuitenkin halua sellaisen, joka perustuu rakastumiseen. Siihen, että on tavannut ainutlaatuisen, erityisen ihmisen ja ihastunut tähän.

Vai puhutaanko nyt taas seksistä eikä parisuhteesta? Mutta eipä siinäkään ole naisille mitään syytä kelpuuttaa ketään, yhtä lailla kannattaa valita seksikumppanikseen vain miehiä, joita aidosti haluaa.

Vielä edellinen naissukupolvi kelpuutti tavallisetkin miehet parisuhteeseen, kuten myös tuhannet sukupolvet sitä ennen.

Jos sinua ei kelpuuteta, niin se ei tarkoita, että muita ei kelpuuteta. Jos haluaa parisuhteen, niin ei kannata olla naisia vihaava nariseva katkero.

Miksi miehillä ei ole oikeutta katkeruuteen, kun samaan aikaan esimerkiksi muunsukupuoliset saavat olla katkeria kulttuurisesta omimisesta?

Valittavatko muunsukupuoliset täällä siitä, että kumppanin löytäminen on vaikeaa (taatusti vaikeampaa se on kuin perusheteromiehelle) vai kokemastaan syrjinnästä?

Peruskysymys on se, että miksi muunsukupuolinen saa valittaa kokemastaan syrjinnästä mutta mies ei saa valittaa kokemastaan syrjinnästä.

Saathan sinä siitä valittaa, mutta tee siitä erillinen ketju. Tämän ketjun avaaja halusi vinkkejä naisen saamiseen.

Tuo argumentti näemmä puri, kun kieltäydyit vastaamasta siihen.

Se on tabu naisten keskuudessa, että naisilla ja muunsukupuolisilla on oikeus olla katkeria uhreja toisin kuin miehillä.

Täällä on sanottu jo monessakin viestissä että ole ihan rauhassa. Vello katkeruudessasi. Se ei kyllä naisensaantiasi edistä, päinvastoin.

Vierailija
167/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aktiivinen kyllä, ole paljon siellä missä ihmisiä on, juttele monille naisille, mutta älä takerru, älä pommita, älä näytä epätoivoa.

Joku mies selvästi kirjoitteli tuossa, kun eivät naiset ajattele noin mitään epätoivoja ym. Kyllä miehen pitää juuri osoittaa tarvitsevansa ja haluavansa naista. Pelailemalla kylmää ei saa tasapainoista naista. Kehitä tunne-elämää ja näytä positiiviset tunteet sanoin ja elein. Kaikkein pahin on aleksitymia.

Olen nainen. Kiinnostuksen voi osoittaa ilman että on epätoivoisen oloinen. On suuri ero siinä laitatko vaikka yhden viestin perjantai-iltana ja kysyt mitä kuuluu, verrattuna siihen että laitat 25 viestiä että olisin nyt tässä ihan sinun lähellä tulisitko tänne, voinko tulla kylään, lähdetkö baariin, ajattelen täällä koko ajan sinua, *munakuva*, olet niin kaunis… plaa plaa plaa

Vierailija
168/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein neuvo: parisuhde ei saisi olla se avain onneen. Elämästä pitää tehdä hyvä elää yksin. Omaa onnea ei voi laittaa toisen harteille. Eli harrastuksia ja tekemistä josta tykkää. Siinä sivussa omasta hygieniasta ja muusta huolehtimista. Ihmisenä kasvamista ja kaikkien niiden ihmisten kunnioittamista. Ei riitä, että kohtelee vain sitä kiinnostavaa naista jotenkin kunnioittavasti. Jos on katkeruutta naisia kohtaan, niin siitä katkeruudesta pois opettelua.

Sitten pitää olla myös ihmisten keskuudessa ja tehdä aloitteita. Hyväksy myös kieltävät reaktiot, äläkä katkeroidu niistä

Nainen voi hankkia perheen yksinkin. Mies ei voi. Tässä on yksi iso syy sille, että miksi nainen voi olla tyytyväinen elämäänsä ilman parisuhdetta mutta mies ei.

Nainen voi olla tyytyväinen ja onnellinen myös ilman niitä lapsia. Parisuhde ja lapset eivät ole se onni ja autuus naisen elämässä.

Meille naisille riittää feministinen sisaruus ja voimaantuminen itse valitsemassamme turvallisessa tilassa.

Vierailija
169/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki miehille, näistä asioista tiedät missä vika on sinkkuuteesi:

- Onko sinulla kavereita? Jos ei, niin olet sosiaalisesti estynyt ja se haittaa naisen saantia.

- Onko sinulla naispuolisia kavereita? Jos on, niin vika on ulkonäössäsi koska muuten olet hyvää seuraa.

Jaaha, oon itse saanut monesti treffeillä pyynnön että nähtäisiin uudestaan mutta kavereina.

Vierailija
170/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Onko sinulla kavereita? Jos ei, niin olet sosiaalisesti estynyt ja se haittaa naisen saantia.

- Onko sinulla naispuolisia kavereita? Jos on, niin vika on ulkonäössäsi koska muuten olet hyvää seuraa.

Jaaha, oon itse saanut monesti treffeillä pyynnön että nähtäisiin uudestaan mutta kavereina.

Ja mitä olet vastannut?

Vierailija
171/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhheijaa mitä miesvihaa taas.

Vierailija
172/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutama kaveri. Naispuoleisia kavereita ei ole, jollei ulkomaalaisia lasketa.

- ap

Vierailija
173/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille naisille riittää feministinen sisaruus ja voimaantuminen itse valitsemassamme turvallisessa tilassa.

Kyllä se aika pitkälle riittää. Vähän opiskelua ja puutarhanhoitoa kylkeen ja avot!

Vierailija
174/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset edes haluaisivat, että miehet alentaisivat rimaa? Eikö silloin miehellä olisi tilanteena tyytyminen, eli asia, jota naiset inhoavat kaikkein eniten? Kaikista vähiten nainen haluaa olla se, johon on vaan tyydytty, kun mies muuta ei saanut.

Tuo neuvo paljastaa, että naiset tunnustavat tasoteorian olemassaolon.

Naisten mukaan miehen tulisi tyytyä, että pullúkkanainen saa sen treenatun atleettimiehen, mutta tämän ei tulisi olla tyytymistä vaan atleettimiehen tulisi tykästyä pullúkkanaisen löysän muhkuraiseen selluliittikroppaan.

Vierailija
175/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ainakaan minua halua. Kukaan ei koskaan ikinä ole tehnyt minkäänlaista aloitetta. Tietty, jos minä tekisin aloitteen, voisivat ehkä halutakin, mutta omatoimisesti eivät.

Kuinka moni nainen ylipäänsä tulee esimerkiksi viikoittain tietoiseksi olemassaolostasi? Mitä teet tänä viikonloppuna sellaista, missä joku nainen saattaisi huomata, että "tuossapa kiinnostavalta vaikuttava mies"?

Ei  mitään, se uhriutuu viikonlopun  täällä äitinsä ikäisten, perheellisten naisten seurassa. Mutta jostakin syystä sitten pettyy, kun käy kuten aina ennenkin on käynyt, ja jää yksin.

Olisin toivonut vastausta häneltä itseltään. Riittää, että palstan miehet "tietävät" kaiken naisista, ei toivoisi naisten alentuvan samaan.

Tasan nolla naista tulee tietoiseksi olemassaolostani per viikko. Mitään kassaneitejä en tietenkään laske.

- ap

Vierailija
176/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli hygieniasta, pidä lupauksesi, älä roiku exissäsi tai lapsissa, äläkä vanhemmissa, älä juokse joka naisen perässä, älä odota naisesta itsellesi pyykkäriä, kokkia tai lastenhoitajaa. Käytä alkoholia harvoin ja vähän. Puhu ja helli naista.

Vierailija
177/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi neuvot kyllä pätee. Et vaan ole tavanneet naisia, jotka ovat sinulle sopivia tai sinä heille. Eikä oikeastaan tarvitse tavata kuin yksi nainen joka on sopiva. Naiset eivät tietenkään kiinnostu miehestä josta tunnistavat heti ettei hän ole samantyyppinen kuin itse. Siksi onkin tärkeää olla oma itsensä, jotta löytää niitä itselleen sopivia samantyyppisiä ihmisiä.

Vierailija
178/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ainakaan minua halua. Kukaan ei koskaan ikinä ole tehnyt minkäänlaista aloitetta. Tietty, jos minä tekisin aloitteen, voisivat ehkä halutakin, mutta omatoimisesti eivät.

Kuinka moni nainen ylipäänsä tulee esimerkiksi viikoittain tietoiseksi olemassaolostasi? Mitä teet tänä viikonloppuna sellaista, missä joku nainen saattaisi huomata, että "tuossapa kiinnostavalta vaikuttava mies"?

Ei  mitään, se uhriutuu viikonlopun  täällä äitinsä ikäisten, perheellisten naisten seurassa. Mutta jostakin syystä sitten pettyy, kun käy kuten aina ennenkin on käynyt, ja jää yksin.

Olisin toivonut vastausta häneltä itseltään. Riittää, että palstan miehet "tietävät" kaiken naisista, ei toivoisi naisten alentuvan samaan.

Tasan nolla naista tulee tietoiseksi olemassaolostani per viikko. Mitään kassaneitejä en tietenkään laske.

- ap

Miten se on edes mahdollista? Etkö tee mitään tai käy missään muualla kuin kaupassa?

Vierailija
179/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras neuvo pariutumiseen, minkä kenelle tahansa voi antaa, on tehdä oman ulkonäön kehittämisestä prioriteetti. Todellinen hottis ei KOSKAAN jää ilman seuraa. Eri asia on, onko se halutunlaista seuraa.

Seksiseuraa hottikselle kyllä riittää, mutta ei välttämättä ole helppo saaaada parisuhdetta, se riippuu niin paljon luonteesta. Itse olin nuorena niin kaunis että siitä kommentoitiin ihan päiväsaikaan kadulla, minulle flirtattiin bussipysäkeillä, kaupan kassajonossa, töissä jne. Ja hyvän näköisten miesten kanssa sitä tuli sekstailtua. Mutta: ne kaikki totesi aika pian että olen todella tylsä ihminnen eikä halunneet minun kanssa parisuhteeseen. Vanhaksipiiaksi jäin nuoruuden hyvännäköisyydestä huolimatta.

Vierailija
180/1209 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä huoli hygieniasta, pidä lupauksesi, älä roiku exissäsi tai lapsissa, äläkä vanhemmissa, älä juokse joka naisen perässä, älä odota naisesta itsellesi pyykkäriä, kokkia tai lastenhoitajaa. Käytä alkoholia harvoin ja vähän. Puhu ja helli naista.

Ja Älä anna mahan kasvaa kovin isoksi. Ja painon nousta valtavasti.