OSTIN VAIMOLLE FARKUT
Saa nähdä miten käy. Jos ne ovat liian pienet, niin varma kommentti, että "yritätkö vihjailla jotain" jos ne on liian isot, niin "ai sinusta näyttää siltä, että mulla on noin leveä persus" tiedän, että itsemurhaa ostaa toiselle farkut. mutta kun halvalla sai todella kalliit farkut, niin riski otettava :-) myyjää ei näkynyt avuksi, enkä naistenosastolla jaksanut venailla farkkuja tsiigaas.. mikähän tuumakoko muuten olis ollu sopiva 168/63 naiselle?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:34"]
Vähän ot, mutta mies kyseli äitienpäivän alla mun vaatekokoa, olisi halunnut ostaa lasten kanssa lahjaksi yöpaidan. Veikkaili kokoni olevan noin 46-48... Ihan kiva, kokoni on oikeasti 38, onneksi lapset askartelivat päiväkodissa sitten ihan jotain muuta sopivaa :D
(Ei tajunnut että miesten ja naisten koot menevät erillalailla tai jotain, näin yritti selittää. )
[/quote]
Joo, miesten 48 on hoikan miehen koko. Eivät miehet yleensä tiedä, että naisten 48 on ihan eri planeetalta kuin miesten 48. Kolmen nuorenmiehen äiti. :D
Kyllä mulle farkut lahjaksi kelpaisi. Jos saisin istuvat farkut lahjaksi, niin saattaisin jotain vastalahjaksi antaa ;-) N33
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:56"]Olen itse 169/63 ja farkkukoko vaihtelee merkeittäin, siksi on tosi hasardia ostaa toiselle farkut. Myös vaimosi ruumiinrakenne voi olla aivan erilainen kuin mulla. Mutta yleensä käytän kokoa 28".
[/quote]
Mä painan 63kg ja käytän 28 koon farkkuja. Joskus jopa 27. Oho.
Ei näytä makkarankuorilta mutta ei ole löysätkään vaan just sopivat.
No joo, et kyllä todellakaan tuolla painolla mahdu 28"
[/quote]
Mikset soittanut vaimolle ja kysynyt kokoa?
Olen mies ja mitat 170/75 ja farkkujen koko 32/30
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:34"]
Vähän ot, mutta mies kyseli äitienpäivän alla mun vaatekokoa, olisi halunnut ostaa lasten kanssa lahjaksi yöpaidan. Veikkaili kokoni olevan noin 46-48... Ihan kiva, kokoni on oikeasti 38, onneksi lapset askartelivat päiväkodissa sitten ihan jotain muuta sopivaa :D
(Ei tajunnut että miesten ja naisten koot menevät erillalailla tai jotain, näin yritti selittää. )
[/quote]
Joo, miesten 48 on hoikan miehen koko. Eivät miehet yleensä tiedä, että naisten 48 on ihan eri planeetalta kuin miesten 48. Kolmen nuorenmiehen äiti. :D
[/quote]
Vyötärönympärys 48? On kyllä lihavia!!
T: mies
Toivottavasti vaimosi pitää ostamistasi farkuista. :)
Sitten kyllä lotto vetämään jos sattuvat olemaan sopivat!
Nyt on sovitettu. Olikin aika tiukkaa mallia, eli normaalisti kuulemma 28". Mutta nämä olivat sopivat! Minusta peppu näytti todella hyvälle! :-) Ihan parikymppisen takapuolelta näyttää, ikää kuitenkin 35. Reisistä ehkä vähän tiukat, mut ei mun mielestä nekään paksuilta näytä. Ilmeisesti vaimokin piti, vaikkei valkoisista farkuista tykkää. Meinaa värjätä ne.. Vois kai sen loton käydä tekee :-) terv. Aloittaja.
Olet idiootti! Ostasit vaikka kukkia! Törkeetä ostaa naiselle farkut!!!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:57"]Nyt on sovitettu. Olikin aika tiukkaa mallia, eli normaalisti kuulemma 28". Mutta nämä olivat sopivat! Minusta peppu näytti todella hyvälle! :-) Ihan parikymppisen takapuolelta näyttää, ikää kuitenkin 35. Reisistä ehkä vähän tiukat, mut ei mun mielestä nekään paksuilta näytä. Ilmeisesti vaimokin piti, vaikkei valkoisista farkuista tykkää. Meinaa värjätä ne.. Vois kai sen loton käydä tekee :-) terv. Aloittaja.
[/quote]
Jee! joudut kohta lähteen vaimos kanssa 10 tunnin mittasille shoppailureissuille >:)
163/55, omenavartalo ja tuumakoko 26
Mulla tuumakoko 26 ja olen 170cm ja paino 63
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:56"]Olen itse 169/63 ja farkkukoko vaihtelee merkeittäin, siksi on tosi hasardia ostaa toiselle farkut. Myös vaimosi ruumiinrakenne voi olla aivan erilainen kuin mulla. Mutta yleensä käytän kokoa 28".
[/quote]
[/quote]
Kyllä voi mahtua. Olen 167/65 ja käytän tuumakokoa 27. Ihmisillä on erimallisia kroppia.
minä olen mies 178/67, hyvin mahtuu Leecooper LC01 28 tuuma
Vierailija kirjoitti:
28 ei ole mikään tosi pieni koko. Normaalipainoisen farkkukoko.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:59"]No joo, et kyllä todellakaan tuolla painolla mahdu 28"[/quote]
What? Kuten sanoin, ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita, eri määrä lihasmassaa jne. Nostelen kolme-neljä kertaa viikossa puntteja ja maantiepyöräilen, ja mulla on melko lihaksikas alakroppa (lihakset erottuu ihon alta), joka kuitenkin mahtuu 28-tuumaisiin farkkuihin.
[/quote]
Sit vielä kehut olevas lihaksikas :,D et siis todellakaan mahu 28" se on tikkujalkojen koko, vai tilaatko housus jostain yoursilta? XD
[/quote]§
Sekaannunpa minäkin tähän. Turhaan naureskelet täällä, viimeisin kommentoija. Et kysynyt, minkä malliset ap osti vaimolleen vaan oletit ilman muuta, että hän osti pillifarkut vain, koska sinäkin käytät niitä. Eikö niin?
Farkuista ilmoitetaan vyötärönympärys ja säären pituus. Nämä ovat perusmitat. Erikseen pitää sitten sovitella eri farkkumalleja. Jotkut malleista ovat pillifarkkuja, toiset vähän leveämpiä. Jos sinä hoikkine kinttuinesi sovit pillifarkkuihin ja ostelet niitä, joku toinen voi tykätä vähän leveämmästä mallista. Minä esimerkiksi suosin ihan sitä perusfarkkumallia, koska en halua kulkea napa paljaana. Niissä on myös tilaa lihaksikkaille reisilleni ja pohkeilleni. Sinun jalassasi ne varmaan pyörisivät, vaikka vyötäröstä ja lahkeen pituudesta olisivatkin sopivat.