OSTIN VAIMOLLE FARKUT
Saa nähdä miten käy. Jos ne ovat liian pienet, niin varma kommentti, että "yritätkö vihjailla jotain" jos ne on liian isot, niin "ai sinusta näyttää siltä, että mulla on noin leveä persus" tiedän, että itsemurhaa ostaa toiselle farkut. mutta kun halvalla sai todella kalliit farkut, niin riski otettava :-) myyjää ei näkynyt avuksi, enkä naistenosastolla jaksanut venailla farkkuja tsiigaas.. mikähän tuumakoko muuten olis ollu sopiva 168/63 naiselle?
Kommentit (83)
Minä en mahtunut 28 tuuman farkkuihin edes silloin kun mitat oli 165/50
Melko typerää ostaa farkut lahjaksi, jos ei tiedä tarkkaan merkkiä, mallia ja kokoa. Ei se vyötärö ole ainoa kriittinen kohta, vaan koko istuvuus.
177cm, 70 kg ja 30-31/34-36. Espritin farkuissa vyötärö on pari tuumaa vähemmän...
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:59"]No joo, et kyllä todellakaan tuolla painolla mahdu 28"[/quote]
What? Kuten sanoin, ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita, eri määrä lihasmassaa jne. Nostelen kolme-neljä kertaa viikossa puntteja ja maantiepyöräilen, ja mulla on melko lihaksikas alakroppa (lihakset erottuu ihon alta), joka kuitenkin mahtuu 28-tuumaisiin farkkuihin.
[/quote]
Sit vielä kehut olevas lihaksikas :,D et siis todellakaan mahu 28" se on tikkujalkojen koko, vai tilaatko housus jostain yoursilta? XD
[/quote]
Moi!
t. 153/57 ja 29/32"
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:59"]No joo, et kyllä todellakaan tuolla painolla mahdu 28"[/quote]
What? Kuten sanoin, ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita, eri määrä lihasmassaa jne. Nostelen kolme-neljä kertaa viikossa puntteja ja maantiepyöräilen, ja mulla on melko lihaksikas alakroppa (lihakset erottuu ihon alta), joka kuitenkin mahtuu 28-tuumaisiin farkkuihin.
[/quote]
Sit vielä kehut olevas lihaksikas :,D et siis todellakaan mahu 28" se on tikkujalkojen koko, vai tilaatko housus jostain yoursilta? XD
[/quote]
Kyllä muuten mahtuu ton kokonen jos urheilee paljon. Näin vaan on, älkää nyt taas olko kateellisia. Sanotaan että liikkumaton pullero ei mahdu ehkä 28"...joops Ehkä olis ostajan kannattannu kävästä äkkiä kaapilla ja kattoo mitä tuumakokoa kimuli käyttää, niin ei olis tarttennu katua.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:24"]
Nyt puhuu moni kakkaa. Mahduin itse nuorena 28 tuumaisiin farkkuihin. Olin 168cm/53 kg ja vastasin ympärysmitoiltani täysin pohjoismaista naisten mittataulukkoa.
Se, että saatte sen vararenkaan sullottua niihin koon 26 farkkuihin, ei tarkoita, että se on se teidän oikea kokonne.
Moni käyttää liian pieniä vaatteita. Lisäksi valmistajat käyttävät omia mittataulukkojaan(ei yhtenäisiä) ja tämä sotkee ihmisten päät entisestään.
[/quote]
Kun minä olin neiti käytin farkuissa kokoa 27". Olen sen päälle 160 ja silloin painoin 47-50 kg. Nämä farkut eivät sitten kiristäneet mistään eli en joutunut väkisin ahtautumaan niihin eli paremminkin olivat oikean kokoiset. Mulla on yhdet farjut muistona vieläkin :)
Nyt on käytössä koko 28"
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:21"]mitäs sanotte siihen että mä nostan punttia 5x viikossa ja teen prässissä sarjoja 240 kilolla;) ja farkkujen tuumakoko 24:))
[/quote]
no ei muuta kun onnea vaan!
Kun olen 165/58, farkkukoko on 26". Mutta kun olen 165/65, farkkukoko on 32". Arvatkaa vaan mihin paino mulla kerääntyy... :)
170 cm ja 59 kg, 28 tuuman farkut. En mitenkään kovin lihaksikas, enemmän läskin suuntaan.
Miks ihmeessä tähän tulee miljoona ihmistä kertomaan omat mittansa??
Olen itse 169/63 ja farkkukoko vaihtelee merkeittäin, siksi on tosi hasardia ostaa toiselle farkut. Myös vaimosi ruumiinrakenne voi olla aivan erilainen kuin mulla. Mutta yleensä käytän kokoa 28".
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:56"]Olen itse 169/63 ja farkkukoko vaihtelee merkeittäin, siksi on tosi hasardia ostaa toiselle farkut. Myös vaimosi ruumiinrakenne voi olla aivan erilainen kuin mulla. Mutta yleensä käytän kokoa 28".
[/quote]
No joo, et kyllä todellakaan tuolla painolla mahdu 28"
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:59"]No joo, et kyllä todellakaan tuolla painolla mahdu 28"[/quote]
[/quote]
ite oon 179cm/67kg, käytän 27" farkkuja. eli hyvin tuo yksi voi mahtua kokoon 28"
Hah. Mä olen 165 pitkä ja lakkasin mahtumasta 28" farkkuihin silloin kun painoni ylitti 50 kiloa. Mut ehkä, jos sä oplet jaloista ihan lihakseton tikku ja kaikki tavara on keskivartalossa ja rinnoissa...
160/54kg ja kokoa 28 ostin ginasta housut...tosin ne oli aika joustamattomat. Käyn salilla kerran viikossa tekemässä peppua. Joku ysillä alkava luku on lantion ympärys ja reidet jotain 54. Kiinteät ja lihaksikkaat ja peppu pyöreä. Muuten käytän S koon paitoja ja mulla kertyy keskivartaloon helpoiten läski.