OSTIN VAIMOLLE FARKUT
Saa nähdä miten käy. Jos ne ovat liian pienet, niin varma kommentti, että "yritätkö vihjailla jotain" jos ne on liian isot, niin "ai sinusta näyttää siltä, että mulla on noin leveä persus" tiedän, että itsemurhaa ostaa toiselle farkut. mutta kun halvalla sai todella kalliit farkut, niin riski otettava :-) myyjää ei näkynyt avuksi, enkä naistenosastolla jaksanut venailla farkkuja tsiigaas.. mikähän tuumakoko muuten olis ollu sopiva 168/63 naiselle?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:59"]No joo, et kyllä todellakaan tuolla painolla mahdu 28"[/quote]
What? Kuten sanoin, ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita, eri määrä lihasmassaa jne. Nostelen kolme-neljä kertaa viikossa puntteja ja maantiepyöräilen, ja mulla on melko lihaksikas alakroppa (lihakset erottuu ihon alta), joka kuitenkin mahtuu 28-tuumaisiin farkkuihin.
[/quote]
Sit vielä kehut olevas lihaksikas :,D et siis todellakaan mahu 28" se on tikkujalkojen koko, vai tilaatko housus jostain yoursilta? XD
[/quote]
Öö? Mä oon 172, 70kg ja mahun 29-30 tuumasiin farkkuihin (riippuu mallista), joten todellakin uskon tämän 169/63 kokoisen mahtuvan 28 tuumasiin!
Mitäs tämä on, yleensä täällä av:lla tuumakokoa 28 väitetään jo läskien kooksi??? :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:11"]
Öö? Mä oon 172, 70kg ja mahun 29-30 tuumasiin farkkuihin (riippuu mallista), joten todellakin uskon tämän 169/63 kokoisen mahtuvan 28 tuumasiin!
Mitäs tämä on, yleensä täällä av:lla tuumakokoa 28 väitetään jo läskien kooksi??? :D
[/quote]
Niinpä! Mun mielestä 28" on suht iso koko! Mun samanpituisella ystävällä 25" jää löysäksi, hän on urheilullinen, mutta siis hoikka. Ei siltikään mikään anorektikkolaiha. Kapea lantio tosin!
Mulla on lihasta reisissä, ei rasvaa. Juu, en näytä miltään pikaluistelijalta, mutta olen kuitenkin keskivertoa lihaksikkaampi ja vähärasvaisempi jaloista. Käytän lähinnä HM:n, Dieselin, Levi'sin ja Vero Modan farkkuja.
- tämä 28-tuumainen, joka ei av:n raadin mukaan mahdu housuihinsa
No saa nähdä miten käy. Farkut on rock revival merkkiset ja 29". Olis varmaa pitäny käydä vaimon vaatekaapilla vakoilemassa. No samapa tuo, tarkoitukseni oli joka tapauksessa hyvä :-) Vaikka sanomista kuitenkin tulee.. Vaatekoko muistaakseni 38. terv. aloittaja
163/60 ja yleisin käyttämäni koko on 28''. Mutta on mulla yhdet 26-tuumaisetkin, jotka ostin muuten myyjän avustuksella. Vai että ihan tikkujalkojen koko...
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:17"]No saa nähdä miten käy. Farkut on rock revival merkkiset ja 29". Olis varmaa pitäny käydä vaimon vaatekaapilla vakoilemassa. No samapa tuo, tarkoitukseni oli joka tapauksessa hyvä :-) Vaikka sanomista kuitenkin tulee.. Vaatekoko muistaakseni 38. terv. aloittaja
[/quote]
Ehkä hiukan saattaa olla isot, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että vaimo siitä suuttuisi :-) toivotaan parasta!
mitäs sanotte siihen että mä nostan punttia 5x viikossa ja teen prässissä sarjoja 240 kilolla;) ja farkkujen tuumakoko 24:))
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:21"]mitäs sanotte siihen että mä nostan punttia 5x viikossa ja teen prässissä sarjoja 240 kilolla;) ja farkkujen tuumakoko 24:))
[/quote]
Tikkujalat... yäh!!! :-X
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:59"]No joo, et kyllä todellakaan tuolla painolla mahdu 28"[/quote]
What? Kuten sanoin, ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita, eri määrä lihasmassaa jne. Nostelen kolme-neljä kertaa viikossa puntteja ja maantiepyöräilen, ja mulla on melko lihaksikas alakroppa (lihakset erottuu ihon alta), joka kuitenkin mahtuu 28-tuumaisiin farkkuihin.
[/quote]
Sit vielä kehut olevas lihaksikas :,D et siis todellakaan mahu 28" se on tikkujalkojen koko, vai tilaatko housus jostain yoursilta? XD
[/quote]
[/quote] Ja mä olen sua pari senttiä pidempi, suunnilleen samanpainoinen enkä todellakaan mahdu noin pieniin farkkuihin. :D Levee lantio ja iso pylly.
En kyllä ikinä uskaltaisi edes yrittää ostaa jollekin toiselle farkkuja. Itellekin osto on välillä semmosta hakuammuntaa. Mut jos ne ei oo sopivat niin voihan ne aina myydä eteenpäin :)
Eihän tuo tuumakoko kerro muuta kuin vyötärönympäryksen.. Ei sitä millaiset lahkeet on.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:59"]No joo, et kyllä todellakaan tuolla painolla mahdu 28"[/quote]
[/quote]
[/quote] No on olemassa myös joustavia housuja, voi vee...
Itse olen 68kg painava päärynänmallinen,joten en kuuna päivänä mahdu alle 30" farkkuihin. Joten ruumiinrakenne merkkaa aika paljon.
Ilmoitte ap miten sun käy kun annat ne farkut.
160/62, käytän merkistä riippuen kokoja 26-28...rasittavia nää oot läski et voi mahtua- lässytykset. Ensinnäkin lyhyille (normaalipainoisille) ihmisille menee yleensä pienemmät koot kuin vastaavan kokoisille pidemmille ihmisille. Se pituus kun monta kertaa syö sitä leveyttä pois vaatteista. Ja toisekseen ihmiset on erimuotoisia.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:51"]Saa nähdä miten käy. Jos ne ovat liian pienet, niin varma kommentti, että "yritätkö vihjailla jotain" jos ne on liian isot, niin "ai sinusta näyttää siltä, että mulla on noin leveä persus" tiedän, että itsemurhaa ostaa toiselle farkut. mutta kun halvalla sai todella kalliit farkut, niin riski otettava :-) myyjää ei näkynyt avuksi, enkä naistenosastolla jaksanut venailla farkkuja tsiigaas.. mikähän tuumakoko muuten olis ollu sopiva 168/63 naiselle?
[/quote]
Niinpä, tuu sit sanomaan, kumman vastauksen sait. ;-)
itse olen 173 cm pitkä ja 67kg.Mulla 28 tuumaset farkut. Luulen että nausellasi on aika lähellä samaa. :)
Olet pinnallinen! kukaa järkevä mies ei osta naisellee farkkui! en ikinä haluis tollasta ukkoo joka farkut ostais
öhh... mulla kans 28" ja mulla on aivan tajuttoman iso perse pituisekseni ihmiseksi. 160cm ja reilu 60kg (vähän tukevampi kuin yleensä, muuten menee 26-27 farkut).