Mitä mieltä netissä alkavista suhteista? Seksisuhteista lähinnä.
Kommentit (6)
Miksi se pääsääntöisesti olisi nolompaa kuin baarissa alkava suhde? Riippuu tietysti vähän millaisesta nettisuhteesta ja palstasta on kyse. Samahan se on miten ihmiset tapaavat. Jos sitten synkkaa niin, että päätyy sänkyyn, niin mitäpä se muille luuluu.
Tämä muistuttaa vähän muinaista henkilökohtaista -palstalta bongattua kirjeystävääni. Itse joskus vastasin ilmoitukseen ja seurustelin lyhyen aikaa lehtituttavuuden kanssa. Kyseinen nainen kuitenkin jotenkin häpesi tapaamistapaamme ja vannotti ettei muille saanut siiitä kertoa. Itse en nähnyt sitä ongelmana mutta tietysti kunnioitin hänen toivettaan.
Mitä noloa siinä on? Ehkä se oli noloa joskus vuonna 1999, mutta ei enää.
Hmm. Vastasin viestiin, jossa suoraan haettiin kaveripohjaista seksisuhdetta. Fiksun oloista tekstiä se oli. En minäkään antaisi kertoa, missä on tavattu. Olen koulutettu, kaunis nainen. Ei minun pitäisi edes käydä moisilla palstoilla. Kävin ensi kertaa ja illan hämärässä innostuin. Hämmentää. Ap
Ei siinä mitään noloa ole. Netti on mielestäni ihan hyvä paikka etsiä seksiseuraa. Ja jos se niin nolottaa, niin eihän sitä ole pakko kaikille kuuluttaa, mistä on seuransa löytänyt.