Isopyllyinen, minkälaisia alushousuja käytät ?
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:04"]
Kesällä ja entä talvella ?
[/quote]
Aivan tavallisia mitä kaupasta nyt sattuu löytymään kokoa 46.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:49"]
Minä puolestani en ymmärrä, miten isopyllyinen voi pitää hipstereitä tai hotpantseja. Nehän ne aina vasta persvakoon menevätkin. Itse käytän tai-mallia tai mummoalkkareita, joskus miesten boksereiden mallisia "shortseja". Vai riippuuko tämä siitä, minkä muotoinen pylly on?
[/quote]
Täytyy ostaa oikean kokoiset alushousut.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:40"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:10"]
En käytä alushousuja ollenkaan.
[/quote] Huh huh ja nam nam, foto ois kiva.
t. m-50
[/quote]
AI niistä olemattomista housuista ?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:07"]Mieheni inhoaa myös stringejä ihan kaikenmallisilla naisilla. Lisäksi kaikki muovinkiiltoiset seksikkäätkin alusvaatteet ällöttävät häntä. Minulle hän ostaa pikkusieviä puuvillahipstereitä, joissa korkeintaan jokin rusetti tai vähän pitsiä
[/quote]
Minä olen se aiempi stringien inhoaja, mutta en kyllä pidä myöskään puuvillapöksyistä. Satiini, silkki, lycra yms. ovat parasta.
[/quote]
Kertokaa tyhmälle, mutta eikö se "satiini" olekin aina jotain kiiltävää, helposti sähköistyvää polyesteriä ym. synteettistä höttöä? Kyllä puuvilla on parasta.
[/quote]
Tekokuituisista alushousuista saa helposti hiivatulehduksen. Sekö sitten on ihanaa?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:15"]
kesällä ilman tietysti,ei aina mut hameen kanssa ilman.
[/quote]
juuri näin
Mieluiten tosiaan kokonaan ilman tai jos pakko jotkut laittaa niin stringit.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:04"]
Kesällä ja entä talvella ?
[/quote]
Lahkeensuista ylös nosevia tai-malleja.
Joskus Hipstereitä
Hyi, näin moni ilman alkkareita! Eikö teidän reitenne ja pyllynne hikoa? En nimittäin usko, että isopyllyisellä olis tikkureidet, jotka ei hankaa yhteen.
Mistä löytäisin hyvän isopyllyisen naisystävän. Kertokaa
KV 60v
kotona yleensä ilman alushousuja.
Tykkään kovasti niistä Pieces-merkkisistä boxerimallisista alkkareista, joita ainakin nää Nelly/Boozt/Zalando yms. myy. Peittävät koko peffan, kivoja kuoseja, ja hintaa joku 5.99€.
Kaiken mallisia, mutta ei mitään mummomaisia tai sellaisia, joissa on kireä sauma ja jää keskelle kankkua ruma raja.
Vain ja ainoastaan stringejä! Niitä olen käyttänyt viistoistavuotiaasta eli jo 25 vuotta!
Hipster malleja tulee käytettyä,ei haittaa vaikka menee pappuvakoon alkkarit
Nämä on parhaat: http://www.sportamore.fi/tuote/69088-kari-traa-butterfly-hipster-ii-2pk-f-svartrosa Vyötärö nousee oikeasti korkealle ja materiaali on tukeva ja pysyy paikallaan.
Hipster malli on paras isopyllyiselle eli ite käytän niitä
hameen kanssa ilman