mielipiteitä rintojen suurennuksesta ?miksi pitäisi ja miksi ei?
Itse olen melkein rinnaton :D varainkin imetyksen jälkeen olisi edes jotain muutakun pikku nännit , sen takia itse harkitsen rintojen suurennusta mutta ei mittän liian seksikkäitä vaan mahdollisimman luonnolliset :)
Kommentit (18)
Ihan ok ja oma asiasi. Olen itsekin harkinnut suurennusta viimeisen vauvan jälkeen. Ehkä toteutan sen, ehkä en. Onhan siinä aina riskinsä.
Suosittelisin silti imetyksen jälkeen odottamaan yhden vuoden (siis yksi vuosi imettämättä vähintään), koska maitokudos jotenkin korvautuu rasvakudoksella taas eli ts. tissit palautuvat ainakin jonkin verran.
En näe mitään syytä muokkauttaa itseäni ei-luonnolliseen tilaan. B-kupin rinnat ja itsetunto normaalikokoa.
B- kuppikokokin on aivan eri asia kun ei rintoja ollenkaan, joten en nyt ihan tuossa lähtisi itsetuntoja vertailemaan. ..
Kyllä mullekin b-kuppi kelpais mieluusti. Nyt pieni a ja silareita olen harkinnut.
Olen joskus asiaa harkinnut ja toisinaan harkitsen vieläkin, mutta jollain tasolla ajatus tuntuu silti naurettavalta. Olisihan se mukava omistaa keskikokoiset rinnat, mutta saa nähdä sortuu sitä.
Meinasin tulla kysymään että oikeastiko haluaisit esim. nämä minun F-kupin riipputissit jotka on tiellä lenkillä ja alustat hikoaa mielettömästi + niskasärky. Mut sit tää olikin vaan A-kupista B-kuppiin, eikun vaan jos sille tuntuu, kerranhan vain elämme :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 07:26"]Meinasin tulla kysymään että oikeastiko haluaisit esim. nämä minun F-kupin riipputissit jotka on tiellä lenkillä ja alustat hikoaa mielettömästi + niskasärky.
[/quote]
Tämä tuntuu olevan yleinen harha, että luullaan kaikkien haluavan suurentaa rintansa suuriksi, vaikka todellisuudessa asia ei aina mene niin :D
jos näitte tanskal. dokumentin rintasyöpäseulonnoista versus silareista, niin ette edes ajattelisi asiaa.
mieten takia kuitenkin oot ottamassa
Naisten yleisin syöpä on rintasyöpä ja rintaimplantit voi vaikeuttaa sen havaitsemista. Moniko miettii tätä?
En ottaisi rintaimplantteja vaikka maksettaisiin.
Mä oon aina aiemmin ajatellut, että jonain päivänä (viimestään just imettämisen jälkeen) haluaisin korjailla rintojani. Joskus kuitenkin tuli mieleen, että haluanko olla tärkein rintojen "esikuva" ja normi niille mahdollisille lapsilleni. Mitä tyttäreni ajattelisi omista rinnoistaan ja mitä poika oppisi naisten rinnoista, jos heidän läheisemmällä naisellaan olisi painovoimaa uhmaavat pallotissit? Haluan opettaa, että kaikki ovat kauniita sellaisina kuin ovat ja ylistää pieniä lättätissejäni.
Mulla on imetysten jälkeen otetut silikonit. Rinnat oli tyhjentyneet pienen A:n kokoiseksi ja halusin päästä takas entiseen B:hen. Leikkaus onnistui hyvin, ja kukaan ulkopuolinen ei näistä ole mitään sanonut eikä huomautellut. Eli hyvin maltillinen koko. Tutkimuksiahan on puoleen ja toiseen. Mammografiassa voi käydä normaalisti ja ultrauttaa (ei ole mammografiassa sanottu mitään eikä arvosteltu), ja jos huolettaa niin voi käydä vaikka tasaisin väliajoin magneettikuvauttamassa rinnat. Toki omaan laskuun. En ehkä tulisi tänne kyselemään mielipiteitä tai oikeastaan keneltäkään, tee ap kuten itsestäsi tuntuu. :) Itse tekisin uudelleenkin, kiva kun alusvaatteet ja vaatteet istuu hyvin. Mutta kenenkään ei tarvii ottaa tätä itseensä, minusta se tyhjä rinta ei vaan ollut kiva. Toisten rinnoilla ei ole mulle mitään väliä. :)
13 jatkaa vielä sen verran, että omat lapset ei kyllä pidä näitä minään painovoimaa uhmaavina pallotisseinä, heille nämä on ihan äidin rinnat, ei he silikoneista tiedä mitään eikä tarvii tietääkään. Oma tyttö tekee isona miten haluaa. Mä en kuitenkaan mitenkään mainosta tai esittele näitä tai arvostele muiden ulkonäköä.
Suosittelen. Mitä isommat sen parempi.
T. Mies
Osa ihmisistä tuppaa olemaan tuomitsevia ja rintojen suurennus/korjaus on jokaisen henkilökohtainen asia ja jokaisella on oma elämäntilanteensa ja vartalonsa. Itse synnytän nyt elokuussa kolmannen lapseni ja täytän vielä tänä vuonna 30. Olen päättänyt itselleni lahjaksi "täyttää" tissit takaisin c-kuppiin jotka minulla oli ennen lapsia. Ja ennen leikkausta varannut itselle personal trainerin 3kk ajaksi. Haluan leikkauksen itseni vuoksi, mies on kyllä sanonut ettei tarvetta ole mutta jos se on minulle tärkeää niin ei hän vastaankaan pistä. Käyn myös korjaamassa näköni laser leikkauksessa ja otan tatuoinnin jota olen pitkään myös haaveillut.Kerran täällä vain eletään tosiaan ja itse haluan olla tyytyväinen peiliin katsoessani. Miksi tissit niin usein tuomitaan mutta rasvaimut, roikkuva vatsa tai allit on ymmärrettävämpää korjata..Ymmärrän kyllä heitäkin jotka luomusta tykkäävät ja miksen myös niitä jotka miesten/naisten vuoksi itseään korjaavat. Eivätkö naiset ole kautta aikain pyrkineet kaunistautumaan kumppanilleen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:36"]
ei he silikoneista tiedä mitään eikä tarvii tietääkään.
[/quote]
Mitä kerrot sitten, jos tyttäresi alkaa itse puhua silikoneista, ihan vaikka vaan yleisellä tasolla? Kerrotko heti omistasi vai yritätkö peitellä asiaa johonkin ikään asti (siis lapsen ikään)?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:43"]Miksi tissit niin usein tuomitaan mutta rasvaimut, roikkuva vatsa tai allit on ymmärrettävämpää korjata.
[/quote]
En ole huomannut tuollaista asennetta. Ne, jotka eivät kauneusleikkauksia hyväksy, eivät varmaankaan hyväksy sitä minkään ruumiinosan kohdalla.
Toisaalta ihmettelen, miten et näe eroa siinä, otetaanko ihmisestä jokin pala pois ja siinä, että ihon alle laitetaan vierasesine. Kummassakohan tapauksessa tulehduksen vaara on suurempi?
En osaa antaa sulle vielä vastausta tuohon kun ei ole tullut mieleenkään että silikoneista vielä juteltaisiin. :) Peitellä, hmmm. Se kuulostaa niin salamyhkäiseltä sanalta mutta sitä varmaan haitkin että pitäisi peitellä tai hävetä jos tulisi ilmi että on silikonit. Miksi tyttäreni ja poikani edes pitäisi tietää mun rinnan täytteistä. Varmaan puhuttaisiin yleisellä tasolla. Puhuisin siitä että omasta mielestäni asia on ihan ok, jos itsestä siltä tuntuu ja on miettinyt asiaa pitkään (vuosia). Ymmärrän kyllä nuoriakin tyttöjä joilla ei vaikka rinnat kasva ollenkaan, vaikuttaahan se ainakin suurella osalla naisista/tytöistä itsetuntoon. On saattanut olla kiusaamista tms. Männävuosina näissä tapauksissa on saatettu korjata julkisin varoin rinnat. En tiedä miten nykyään.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:36"]
ei he silikoneista tiedä mitään eikä tarvii tietääkään.
[/quote]
Mitä kerrot sitten, jos tyttäresi alkaa itse puhua silikoneista, ihan vaikka vaan yleisellä tasolla? Kerrotko heti omistasi vai yritätkö peitellä asiaa johonkin ikään asti (siis lapsen ikään)?
[/quote]
Sori kirjoitus virheet! -av