Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisia, jotka eivät käy kampaajalla

Vierailija
22.07.2021 |

Tiedän useammankin naisen, jotka näyttäisivät niin paljon tyylikkäämmiltä ja raikkaammilta, jos tekisivät jotain hiuksilleen säännöllisesti. Miten kukaan nainen voi viihtyä jossain harmaantuvassa hamppuisessa harjassa?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjäävät, kuumarautoja käyttävät lyhythiuksiset naiset ovat säälittäviä.

Kivat sulle. Solunsalpaajat veivät hiukset, nyt on sen verran pituutta, että saan aavistuksen omaisesti laitettua niitä. 

Vierailija
62/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi rahatilanne ei ole vielä ikinä ollut sellainen, että olisi varaa ravata kampaajalla säännöllisesti. Yhteen kampaajakäyntiin menee kuitenkin melkoinen summa rahaa, jos haluaa muutakin tehdä, kuin vain tasoittaa latvoja. Väriäkin saisi ravata jatkuvasti ylläpitämässä. Mielellään kyllä kävisin vaikka joka kuukausi, jos olisi varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta se ei ole kiinni. Tai siis varaa olisi, mutta hirveitä summia ne pyytävät. Joskus yritin ottaa tavaksi käydä 5-6 viikon välein, mutta jestas, mikä menoerä: 150 € heilahti puff vaan. Ja se aika, minkä se vei. Istua nyt siinä teljettynä ja jutella niitä näitä. Ei. En ole yhtään sellainen, joka nauttisi kampaamokäynneistä.

Suurin syy minulla taitaa kuitenkin olla kampaajien ikävä asenne. Hiukseni ovat ohuet ja tiedän sen. En tykkää kuunnella sitä, mitä minun kannattaisi tehdä, jotta ne eivät näyttäisi ohuilta. En ole kysynyt neuvoja. Päänahkani ei kestä värjäystä, joten kävisin vain leikkauttamassa helpon polkan. Sen osaan kuitenkin leikata itse, joten miksi vaivautuisin kampaajalle.

Vierailija
64/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän minä kampaajalla, kaksi kertaa vuodessa tasoittamassa. Pesen joka toinen päivä, shampoota ja hoitoainetta. Kampaaminen aamuisin vie 2-3 minuuttia. Olen tyytyväinen hiuksiini. Muiden ihmisten hiuksiin en kiinnitä huomiota. En myöskään erityisesti saa mielihyvää muiden ihmisten valintojen dissaamisesta.

Vierailija
65/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia, joita häiritsee se, ettei kaikki käy kampaajalla.

Vierailija
66/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämän kestävä lääkitys tuhonnut hiukset elottomaksi harmaaksi "massaksi". Leikkaan itse aina kesäksi kokonaan pois ja talven ajan saa kasvaa.

Vierailija
67/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt siitä, minkä näköisenä olen kampaamosta ulos lähtenyt. Joskus on hävettänyt kovastikin. Nolottaa myös usein ne kampaajien tyhmät jutut, joihin pitäää kohteliasuudesta jotain vastailla. Saan itsekin hiukset kuosiin, jos vain teen kaikki samat temput kuin kampaaja: föönaukset, lakat yms. Miksi siis tuhlaisin aikaani ja rahaani kampaamossa? Onneksi elämässä on jotain parempaa.

Vierailija
68/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Kampaaja

Vierailija
69/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pilata päänahkaani ja hiuksiani turhilla kemikaaleilla, en myöskään luontoa ja vesistöä. Kyllä ne kemikaalit imeytyy kroppaankin hiuksista.  Joskus leikkautan pitkiä hiuksiani.

Vierailija
70/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy kampaajalla siksi että että joudun tekemään itse töitä 10h että saan maksettua kampaajan työstä 100-150€ (leikkaus, väri, kampaus). Ei kiitos! Ja tuon rahan eteen menen kuitenkin puolijuoksua hiki otsalla enkä seisoskele tuolin ääressä.

Minulla menee tuo 150e 5vkon välein. 3kk välein sitten uusin pidennykset, se on aina 300e-700e. Riippuen minkä pituiset laitan ja laitanko sinetit vai magot.

Hiuksesi varmasti näyttävät upeilta.

Mutta eikö sua haittaa ettei sun mies voi hyväillä sun päätä ja hiuksia ja päänahkaa? Kun siellä on ne härpäkkeet..

Hän on tottunut niihin klöntteihin tässä vuosien varrella. :)

Vierailija
71/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahasta se ei ole kiinni. Tai siis varaa olisi, mutta hirveitä summia ne pyytävät. Joskus yritin ottaa tavaksi käydä 5-6 viikon välein, mutta jestas, mikä menoerä: 150 € heilahti puff vaan. Ja se aika, minkä se vei. Istua nyt siinä teljettynä ja jutella niitä näitä. Ei. En ole yhtään sellainen, joka nauttisi kampaamokäynneistä.

Suurin syy minulla taitaa kuitenkin olla kampaajien ikävä asenne. Hiukseni ovat ohuet ja tiedän sen. En tykkää kuunnella sitä, mitä minun kannattaisi tehdä, jotta ne eivät näyttäisi ohuilta. En ole kysynyt neuvoja. Päänahkani ei kestä värjäystä, joten kävisin vain leikkauttamassa helpon polkan. Sen osaan kuitenkin leikata itse, joten miksi vaivautuisin kampaajalle.

Minä ohuthiuksisena taas enemmän kuin mielelläni kuulen neuvoja. Muuten en mene kampaajalle seurustelemaan, luen lehtiä ja selaan puhelinta, hvyin on viesti mennyt aina perille että en ole tullut sinne lätisemään turhia ja vaan haluan vain kuontalon kuntoon.

Vierailija
72/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn mutta jatkossa kukkaro ei kestä. 180€ raidat, leikkaus, föönaus. Tuloni ovat pienenemässä, joten pitää alkaa kasvattaa uus tukkamalli, joka kestää pitempiä leikkausvälejä.

Vierailija
73/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaajalla. Hiukseni ovat terveen kauniin kiiltävät. Ja paljon paremman näköiset kun jatkuvasti käsitteltyissä käyvät.

Vierailija
74/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän hyvältä näin.

Käyn sen sijaan säännöllisesti hierojalla, jotta tämä tomumajani pysyy mahdollisimman hyvässä toimintakunnossa. Samoin panostan lihaskuntoon ja kestävyysurheiluun. Ja ruokailuun tietysti.

Vierailija
75/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän rahani ja aikani mieluummin johonkin muuhun, kuten terveellisesti ja monipuolisesti syömiseen ja liikkumiseen. Hiukseni ovat niin paksut ja taipuisat että niiden laittamiseen menisi varmaankin tunti ja pienituloisena 150€ joka superpaksujen hiusteni leikkaamiseen varmaan menisi on iso raha.

Uskon että miehet arvostavat keskimäärin muutenkin enemmän luonnollisuutta kuin tälläytymistä ja enemmistö miehistä valitsisi varmasti mieluummin hoikan ja timmin naisen joka ei käy kampaajalla ja jolla on luonnolliset kynnet kuin ylipainoisen ja löysän naisen joka käy kampaajalla ja jolla on rakennekynnet. Eivät nuo tietenkään välttämättä poissulje toisiaan, jos on rahaa ja aikaa mutta jos on rahat ja aika tiukulla niin pitää valita mitä priorisoi. Ja juu kaikkia ei kiinnosta näyttää miehille hyvältä, mutta itse kyllä haluan oman mieheni pitävän minua viehättävänä.

Ihania nämä perustelut, joissa nyhjäistään tyhjästä äärimmäiset vastakohdat:

- Minä en yhtään tykkää ohuiksi kaariksi nypityistä kulmakarvoista.

- No kyllähän ohuet kaaret ovat paljon paremmat kuin paksut ja epätasaiset kulmakarvat, jotka kasvavat poskille pulisongeiksi ja kammataan kaljun yli.

Moni ylipainoinen nainen käy kampaajalla, ottaa ripsenpidennykset ja rakennekynnet vaikka viehättävyyteen vaikuttaisi huomattavasti enemmän normaalipainossa oleminen. Harvoin kuulee miesten valittavan siitä, että nainen ei laita riittävästi hiuksiaan, ripsiään tai kynsiään. 

Ja noin meni asian ydin korkealta ja kovaa ylitse ja mätkähti maahan mahalleen. :D

Vierailija
76/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo, mutta Suomessahan on turha kysellä mitään tällaista. Siellä ylpeillään sillä ettei koskaan tee mitään ulkonäön eteen. Suoraan sängystä, meikittä, maantienväriset suorat tasapitkät hiukset matalalla niskaponnarilla on ainoa oikea look. Tai shokkivärikananperse.

Itse tykkään laittautua jonkin verran, ja ihan vain hiusten kihartaminen laineille Suomessa herättää jo kysymyksen "miksi olet hienona?", "mihis sä oot menossa?", "mitäs täällä puunataan?". Etenkin kun laitan myös vaikkapa kesämekon ja sandaalit, vaikka lähden vain kaupungille ja ruokakauppaan. Pahoittelen etten liiku ihmisten ilmoilla pieruverkkareissa ja niskaponnarissa...

Vierailija
77/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on provo, mutta Suomessahan on turha kysellä mitään tällaista. Siellä ylpeillään sillä ettei koskaan tee mitään ulkonäön eteen. Suoraan sängystä, meikittä, maantienväriset suorat tasapitkät hiukset matalalla niskaponnarilla on ainoa oikea look. Tai shokkivärikananperse.

Itse tykkään laittautua jonkin verran, ja ihan vain hiusten kihartaminen laineille Suomessa herättää jo kysymyksen "miksi olet hienona?", "mihis sä oot menossa?", "mitäs täällä puunataan?". Etenkin kun laitan myös vaikkapa kesämekon ja sandaalit, vaikka lähden vain kaupungille ja ruokakauppaan. Pahoittelen etten liiku ihmisten ilmoilla pieruverkkareissa ja niskaponnarissa...

Hlpöhöpö.....tai sitten olet ollut Suomessa viimeksi 90-luvulla. Täällä kulkee kaikennäköisiä, ihan rauhassa.

- Aina hameissa

Vierailija
78/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi yllättäen jokaisen mies tykkää juuri siitä Juurakon Hulda-lookista eikä todellakaan haluaisi vaimonsa laittautuvan yhtään.

Vierailija
79/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hlpöhöpö.....tai sitten olet ollut Suomessa viimeksi 90-luvulla. Täällä kulkee kaikennäköisiä, ihan rauhassa.

- Aina hameissa

No olen juuri nytkin Suomessa kavereita tapaamassa. Olen kuullut jo kahdesti miksi olen laittautunut illalliselle: minulla olo hiukset puhtaat, uudet raidat, laineilla, kukkamekko, sandaalit ja kaunis nahkainen käsilaukku. Ja sama toistuu useita kertoja jokaisen lomani aikana.

Vierailija
80/135 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi yllättäen jokaisen mies tykkää juuri siitä Juurakon Hulda-lookista eikä todellakaan haluaisi vaimonsa laittautuvan yhtään.

Jep, tätä muistetaan etenkin korostaa :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi