En ymmärrä naisia, jotka eivät käy kampaajalla
Tiedän useammankin naisen, jotka näyttäisivät niin paljon tyylikkäämmiltä ja raikkaammilta, jos tekisivät jotain hiuksilleen säännöllisesti. Miten kukaan nainen voi viihtyä jossain harmaantuvassa hamppuisessa harjassa?
Kommentit (135)
Niin. Se on sinun näkemyksesi, muttei kuitenkaan objektiivinen totuus. Mielestäni hiukset ovat kauneimmat luonnollisessa muodossaan. Ymmärrän kuitenkin, että osa niitä värjää ja maksattaa kampaajalla. Kaikki ihmiset kauniita hiuksista riippumatta😌
Ap on kampaaja ja ihmettelee kun ei käy asiakkaita :)
Joka kerta kun olen käynyt kampaajalla, olen lähtenyt pois itkien ja lompakko tyhjänä. Joten mieluummin pidän rahat itselläni.
En käy kampaajalla siksi että että joudun tekemään itse töitä 10h että saan maksettua kampaajan työstä 100-150€ (leikkaus, väri, kampaus). Ei kiitos! Ja tuon rahan eteen menen kuitenkin puolijuoksua hiki otsalla enkä seisoskele tuolin ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne hiukset näyttää hyvältä tasan sen päivän kun on käynyt kampaajalla ja sitten se on ohi.
Silloin ei osaa laittaa niitä itse. Tottakai se vaatii taitoa saada ne joka kerta samannäköisksi mitä ne oli kampaajalta lähtiessä. Itse ainakin saan ne juuri samannäköisiksi kun käytän vain aikaa. Vaatii 2 x shampoopesun, hoitsikan, lämpösuojan, kunnon muotoilutuotteet, fööniharja ja fööni. Ja kerroksittain kuivaus. Ja tulee juurikin samanlainen kuin kampaajalla. Itse käyn kampaajalla n.5vko välein, tyviväri vähintään. Tällä hetkellä myös raitoja. Hiuspidennykset uusin 3kk välein.
Lisään vielä että olen tullut allergisiksi hiusväreille ja yhdellä kampaajalla käydessä ei tule mitään oireita, muita värejä en enää uskalla käyttää. Hiukset on naisen kruunu ja jos ne ei ole kunnossa niin kyllähän koko olemus on silloin vähän niin ja näin. :/
Tunge kruunusi.. T:kaljuuntunut nainen
Harmi että olet menettämässä hiuksesi. Ruokavalio, sairaus, ikä, perinnöllisyys, mikä syy? Itselläkin ohuet hiukset, mutta niistä saa kivat kun ammattilainen laittaa pidennykset ja värin. Käytän myös vitamiineja mitkä tarkoitettu hiuksille. Ja olen oppinut laittamaan hiukseni niin että näyttävät tuuheilta. Toki se vaatii aikaa ja vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
En käy kampaajalla siksi että että joudun tekemään itse töitä 10h että saan maksettua kampaajan työstä 100-150€ (leikkaus, väri, kampaus). Ei kiitos! Ja tuon rahan eteen menen kuitenkin puolijuoksua hiki otsalla enkä seisoskele tuolin ääressä.
Minulla menee tuo 150e 5vkon välein. 3kk välein sitten uusin pidennykset, se on aina 300e-700e. Riippuen minkä pituiset laitan ja laitanko sinetit vai magot.
En käy ikinä kampaajalla, ei tarvitse. Sen sijaan huvittaa kaikki sellaiset, jotka käyttävät järkyttäviä määriä kemikaaleja hiuksiinsa.
Hiukset eivät oikeasti tarvitse mitään myrkkyjä. 😀
Mä en mene ulkonäkö edellä, sorry not sorry. Jos sua haittaa mun ulkonäkö, niin ongelma on sun päänupissa. Ei minuakaan haittaa se, että et ymmärrä näin yksinkertaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne hiukset näyttää hyvältä tasan sen päivän kun on käynyt kampaajalla ja sitten se on ohi.
Silloin ei osaa laittaa niitä itse. Tottakai se vaatii taitoa saada ne joka kerta samannäköisksi mitä ne oli kampaajalta lähtiessä. Itse ainakin saan ne juuri samannäköisiksi kun käytän vain aikaa. Vaatii 2 x shampoopesun, hoitsikan, lämpösuojan, kunnon muotoilutuotteet, fööniharja ja fööni. Ja kerroksittain kuivaus. Ja tulee juurikin samanlainen kuin kampaajalla. Itse käyn kampaajalla n.5vko välein, tyviväri vähintään. Tällä hetkellä myös raitoja. Hiuspidennykset uusin 3kk välein.
Onneksi minulla on luonnostaan pitkät, oikean värisit minulle käyvät hiukset.
Käyn säännöllisesti, puolipitkä malli ja haluun että se pysyy kuosissa. Tyveä värjään, koska harmaata pukkaa ja se näkyy omassa tummassa värissä todella hyvin. Mun tukka on kiiltävä ja hyvässä kunnossa, oon aina ollut tarkka hiuksista. Käyn samalla kampaajalla joka on tosi hyvä.
Käytän rahani ja aikani mieluummin johonkin muuhun, kuten terveellisesti ja monipuolisesti syömiseen ja liikkumiseen. Hiukseni ovat niin paksut ja taipuisat että niiden laittamiseen menisi varmaankin tunti ja pienituloisena 150€ joka superpaksujen hiusteni leikkaamiseen varmaan menisi on iso raha.
Uskon että miehet arvostavat keskimäärin muutenkin enemmän luonnollisuutta kuin tälläytymistä ja enemmistö miehistä valitsisi varmasti mieluummin hoikan ja timmin naisen joka ei käy kampaajalla ja jolla on luonnolliset kynnet kuin ylipainoisen ja löysän naisen joka käy kampaajalla ja jolla on rakennekynnet. Eivät nuo tietenkään välttämättä poissulje toisiaan, jos on rahaa ja aikaa mutta jos on rahat ja aika tiukulla niin pitää valita mitä priorisoi. Ja juu kaikkia ei kiinnosta näyttää miehille hyvältä, mutta itse kyllä haluan oman mieheni pitävän minua viehättävänä.
Ap tuskin paljon muutakaan minusta ymmärtää. Mun pää on tutkittu ja ÄO on 156. Neuropsykologi testasi.
No enpä koe mitään menettäneeni, vaikken ikinä ole kampaajalla käynytkään :D hiusvärini on kiva, äitini leikkaa latvat ja tukkani on mielestäni hyvinkin siisti. Ja mikä summa vuosien aikana on säästynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee tuo 150e 5vkon välein. 3kk välein sitten uusin pidennykset, se on aina 300e-700e. Riippuen minkä pituiset laitan ja laitanko sinetit vai magot.
Hiuksesi varmasti näyttävät upeilta.
Mutta eikö sua haittaa ettei sun mies voi hyväillä sun päätä ja hiuksia ja päänahkaa? Kun siellä on ne härpäkkeet..
Mielestäni pahempi on värjätä (tai värjäyttää kampaajalla) hiukset johonkin luonnottomaan väriin esim. korpimusta, supervaalea, punainen. Tämä vanhentaa yli 40-vuotiasta.
Kevyt meikkaus on kampaajaa tärkeämpää, jos hiukset ovat hyväkuntoiset ja siistit. Itse käyn kyllä melko säännöllisesti kampaajalla raidoituksessa.
Asun pikkukaupungissa, jossa en ole törmännyt hyviin kampaamoihin. Muutamaa olen kokeillut, mutta lopputulos ei ikinä ole ollut täysin mieleinen ja rahaa on mennyt oikeastaan hukkaan. Mieluummin värjään siis itse, kaverin avustuksella laitan yleensä vaaleita raitoja ja joskus koko päähän kevytvärin. Jos löytäisin kohtuuhintaisen kampaamon, jossa laatu on hyvä ja kampaaja mukava ihminen, niin luultavasti kävisin ainakin muutaman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän rahani ja aikani mieluummin johonkin muuhun, kuten terveellisesti ja monipuolisesti syömiseen ja liikkumiseen. Hiukseni ovat niin paksut ja taipuisat että niiden laittamiseen menisi varmaankin tunti ja pienituloisena 150€ joka superpaksujen hiusteni leikkaamiseen varmaan menisi on iso raha.
Uskon että miehet arvostavat keskimäärin muutenkin enemmän luonnollisuutta kuin tälläytymistä ja enemmistö miehistä valitsisi varmasti mieluummin hoikan ja timmin naisen joka ei käy kampaajalla ja jolla on luonnolliset kynnet kuin ylipainoisen ja löysän naisen joka käy kampaajalla ja jolla on rakennekynnet. Eivät nuo tietenkään välttämättä poissulje toisiaan, jos on rahaa ja aikaa mutta jos on rahat ja aika tiukulla niin pitää valita mitä priorisoi. Ja juu kaikkia ei kiinnosta näyttää miehille hyvältä, mutta itse kyllä haluan oman mieheni pitävän minua viehättävänä.
Ihania nämä perustelut, joissa nyhjäistään tyhjästä äärimmäiset vastakohdat:
- Minä en yhtään tykkää ohuiksi kaariksi nypityistä kulmakarvoista.
- No kyllähän ohuet kaaret ovat paljon paremmat kuin paksut ja epätasaiset kulmakarvat, jotka kasvavat poskille pulisongeiksi ja kammataan kaljun yli.
Kampaajat tekee musta aina ruman, liiskaa tukan pitkin päätä ja sehän ei sovi mulle. Itse saan tukan paljon nätimmin. Ihan sama mikä on joku muotitukka, laitan sen mikä sopii.
Olen käynyt kampaajalla viimeksi joulukuussa 2019, eikä ole aikomustakaan käydä lähiaikoina. Hiuksissani ei ole mitään vikaa, ovat hyväkuntoiset ja pitkät. Väri on ihan oma luonnollinen väri, ja sopii minulle, enkä todellakaan tarvitse mitään värimuutosta.