rv 10 ja miehen tekee pahaa yhdyntä.
ajattelee, ettei halua työntää munaa sinne, missä vauva on. Onko muita?
Kommentit (22)
No ei täällä vaan tuollaisia ongelmia ole :) Rv 10 myös ja esteenä lähinnä oma pahoinvointi 24/7.
Rv 36+3 ja seksiä harrastettu max 3 päivää alusta asti. Alkuun mua ahisti koko homma,mutta mies ei ole ollut moksiskaan :)
No ensin voi olla panematta tuosta eteenpäin sen ainakin 30 viikkoa. Sit voi olla panematta kun sä oot hajalla, eikä seksi muutenkaan kiinnosta kun olet niin kiintymyshormoneissa.
Ja sit voi olla panematta kun menee se teidän suhdekin siinä sivussa.
(Ei se nyt välttämättä noin mene, mutta meillä ja parilla muullakin on mennyt. Eli sano sille miehelles että kannattaa panna vielä kun voi!)
(P.S: se vauva on peräisin sieltä peniksestä, eli ei siinä ole mitään kummoista että teidän seksielämä sijoittuu osin samoille sektoreille kuin teidän mahdollinen tuleva lapsi.)
Mun mies kans ei oikein innostunut raskausaikana peittojen heiluttelusta, jotenkin oli ahdistavaa vissiin. Eipä sitten kovinkaan montaa kertaa tullut harrastettua sinä aikana. Minkäs sille mahtaa, jos ajatus ei tunnu hyvältä, kestää sen 9 kk vaikka kokonaan ilmankin. Omat kädet käyttöön.
On teillä oudot ukot. Huh! Ei seksiä raskauden takia. Ihan ihmeellistä. En kyllä suostuis.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:05"]
On teillä oudot ukot. Huh! Ei seksiä raskauden takia. Ihan ihmeellistä. En kyllä suostuis.
[/quote]
Et sä voi pakottaa miehen munaa seisomaan. Ja se ei seiso jos ei kiihotu.
Mullakin sama ongelma. Enää en jaksa edes kinua kun mies ei kuitenkaan suostu. Aluksi häntä pelotti kun varhaisultrassa kehotettiin välttämään yhdyntöjä keskenmenovaaran vuoksi. Se pelko osoittautui np-ultrassa aiheettomaksi. Sitten jossakin vaiheessa alkoi jo potkut tuntua ulospäin eikä hän voi panna kun tuntee potkut jos koskee mahaan. Olen hyväksynyt, että hän ei millää suostu, jatkan kinumista sitten kun olen toipunut synnytyksestä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:01"]
Mun mies kans ei oikein innostunut raskausaikana peittojen heiluttelusta, jotenkin oli ahdistavaa vissiin. Eipä sitten kovinkaan montaa kertaa tullut harrastettua sinä aikana. Minkäs sille mahtaa, jos ajatus ei tunnu hyvältä, kestää sen 9 kk vaikka kokonaan ilmankin. Omat kädet käyttöön.
[/quote]
Sama meillä jo kahdessa raskaudessa. Nyt kolmas raskaus rv9 eikä mies innostu. Että tässä sitä taas mennään monta kuukautta ilman seksiä. :(
Vaikka järki miehellä sanookin, että seksi on ihan ok raskaus aikana niin ei hän silti voi tunteilleen mitään. Haukkukaa vaan suhde, mutta toisaalta jo nainen ei haluaisi raskauden takia seksiä niin täällä haukuttais mies pystyyn, kun kehtaa vaatia moista.
on siis muitakin. meillä on kyllä seksiä, ja mies haluaa sitä. mutta kesken yhdyntää mies aika miettiä vauvaa, eikä voi jatkaa. käsin tai suulla sitten jatketaan. tilanne varmaan pahenee sitä mukaan, kun vatsa alkaa kasvaa. voi tylsyys. haluttaa kovin, vaikka olo onkin aika huono. ap
Meillä ei ole ollut tuota ongelmaa. Selitä sille miehellesi että ei se vauva siellä kohdussa vahingoitu, näytä vaikka alan kirjallisuutta, jos sitä pelkää. Mutta taitaa kuitenkin olla suht yleistä.
täytyy varmaan näyttää sille jotain kirjallisuutta, jos vaikka auttais. ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:33"]
Meillä ei ole ollut tuota ongelmaa. Selitä sille miehellesi että ei se vauva siellä kohdussa vahingoitu, näytä vaikka alan kirjallisuutta, jos sitä pelkää. Mutta taitaa kuitenkin olla suht yleistä.
[/quote]
Selittäminen ei kauheasti auta. Olen selittänyt, piirtänyt, näyttänyt kuvia, puhunut neuvolassa miehen kanssa jne. Kyllä mies järjellään tietää, ettei osu vauvaan eikä voi vahingoittaa sitä. 9
Ymmärtäisin ihan loppuvaiheen,, kun vauvan liikkeet tuntuu.
ei oo mitään toista panoa. miestä harmittaa asia. haluaa, muttei sitten enää kykene, kun tulee ajatus raskaudesta. ap
Te, joilla mies ei halua ängetä penistään vauvan kasvusijoille: miksi ette sitten vain tyydytä toisianne sormin/suulla? Me mieheni kanssa teemme näin useinkin kiireessä tms. laiskuuttamme (ehkäisynä kondomit, ei aina jaksa räveltää niiden kanssa) ja on ihan yhtä nautinnollista molemmille.
Ei seksi ole pelkää yhdyntää, luovuutta peliin!
Olis täällä ollut raskausfetissi-mieskin paikalla...
Mun mielestä on kyllä hienoa että miehet uskaltavat sanoa tuollaista suoraan. Saahan kuka tahansa kieltäytyä seksistä. Seksiä on todellakin paljon muutakin kuin yhdyntä, jos se pelkästään siitä on kiinni.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:12"]
Te, joilla mies ei halua ängetä penistään vauvan kasvusijoille: miksi ette sitten vain tyydytä toisianne sormin/suulla? Me mieheni kanssa teemme näin useinkin kiireessä tms. laiskuuttamme (ehkäisynä kondomit, ei aina jaksa räveltää niiden kanssa) ja on ihan yhtä nautinnollista molemmille.
Ei seksi ole pelkää yhdyntää, luovuutta peliin!
[/quote]
Juuri sitähän me ollaan tässä tehty koko raskausajan mutta aloittaja kysyi yhdynnästä, ei seksistä. 9
Eihän se muna kohtuun mene...? Ja siellä kohdussa on vielä paljon tilaa alkion uiskennella.