Paljonko vielä laihduttaisit jos olisit mina? (kuvia)
Hävettää ihan hirveästi laittaa tämä ennen-kuva, mutta laitan kuitenkin:
http://i1.aijaa.com/b/00877/13415766.jpg
Ja tässä 20kg laihempana:
Olen 160cm pitkä, ja "projektin" alussa painoin 82kg. Tänä aamuna vaaka näytti 62kg, ja tässä mietiskelenkin, että jos olisit minun tilanteessani niin paljonko vielä haluaisit laihtua? Itse mietin, että 8-10 kiloa olisi kiva saada vielä nipistettyä pois, sillä kuten kuvasta näkyy niin mahaa löytyy vielä..
Mielipiteitä?
Kommentit (61)
Tarkistaisin tilanteen noin 58-kiloisena. Hieno muutos!
En laihduttaisi enää, kiinteytystä vaan :)
Onnea saavutuksestasi, olet kaunis!
En haluaisi laihtua, mutta kiinteyttäisin ja kasvattaisin lihasmassaa. Etenkin vatsaa treenaisin.
Onnea ap, tosi hieno suoritus :) Mä pudottaisin joku 5 kg vielä.
5-8 kg olisi hyvä minusta :) 10kg olis ihanihanihan maksimi
Vautsi! Hyvältä näytät jo nyt! Voithan toki halutessasi vielä kiinteyttää itseäsi, mutta pakkoa sanoa, että hyvää työtä! :)
En laihduttaisi todellakaan yhtään. Enkä näkisi treenaamisenkaan kanssa vaivaa, jos ei muuten sitten kiinnosta sellainen. Tuollaisen hyvin pienen löysyyden saa vaatteilla hyvin peitettyä ihan täysin, ja harvoinpa sitä ilman tai bikineissä missään julksielal paikalla keekoilee. Niin harvoin, ettei sen takia kannata alistua jatkuvaan kuntoilurääkkiin josta ei nauti.
Kiitos tosi paljon kommenteista, piristi tosi paljon! Kiinteytyminen olisi tosiaankin suunnitelmissa ja ehkä keskityn nyt ennemmin siihen kuin laihtumiseen:-)
Hieno laihduttamistulos, onnea! Keskittyisin miettimään elämäntapoja yleensäkin, en pelkkää laihduttamista (olet ehkä niin jo tehnytkin...). Elämäntavat ja ruokailutottumukset pitäisi saada vakiinnutettua sellaisiksi, että on mahdollista ylläpitää nykyistä painoa, ettei kilot tule takaisin. Sen jälkeen voisin miettiä lisäpainonpudotustarvetta, onko sellaista. Itse vastaavassa tilanteessa olevana yritän saada vielä pois muutaman kilon. Olen ollut nyt tuossa samassa vaiheessa kuin sinä useampia kuukausia, kolme kiloa pois ja siihen tarvittavat ruokailutottumusten muutokset ovat nyt työn alla.
Näytät hoikemmalta kuin 62 kiloiselta :) Mun mielestä sun ei tarvitse laihduttaa enempää.
Vau hyvältä näyttää! Olen myös 160cm ja tiedän, että yksikin kilo lyhyessä varressa tekee paljon. Kokeile ensin -5kg ja sitten mieti uudestaan. Jos on lihasta paljon, niin painon ei kannatakaan antaa mennä kovin alas, ettei näytä kukkakepiltä. Tietty makuasioitahan nämä myös on.
Näytät kyllä jo perushoikalta tuossa, kiinteytystä vaan uupuu. Tosin ihmeen paljon tuo paino pituuteen nähden kyllä, itse oon 162cm ja 52kg on mulle sopiva, nykyinen 54kg on jo selvästi liikaa.. Paino tietysti riippuu paljon lihasmassan osuudesta, mutta ei se sinulla vielä näytä huikea olevan.. Kuten ei siis minullakaan, kiinteytystä vailla itsekin.
13 kommentti on täyttä asiaa. Painonhallinta on huomattavasti vaikeampaa kuin laihduttaminen, joten siihen minäkin nyt keskittyisin.
Onnittelut hienosta suorituksesta ja tsemppiä jatkoon.
Hienoa tulosta! Pukeutumisella voit vaikuttaa paljon, ei niin pitkää ja kireää päälle (vielä). Tasasta puurtamista, hikipiikkejä, monipuolista liikuntaa, niin että löydät hyvän tasapainon ja olon. Hyvältä näyttää. Virtuaalihalit
Hyvä suoritus! :)
Missä ajassa ja miten sait -20kg pois?
Wau, hienosti laihdutettu! Ole ylpeä itsestäsi, muutos on melkoinen ja näytät tosi hyvältä!
Ap haluaa vaan kehuja:D huono itsetunto much? Hahhaha
Minusta olet täydellinen jo nyt.