Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko vielä laihduttaisit jos olisit mina? (kuvia)

Vierailija
30.07.2014 |

Hävettää ihan hirveästi laittaa tämä ennen-kuva, mutta laitan kuitenkin:

http://i1.aijaa.com/b/00877/13415766.jpg

Ja tässä 20kg laihempana:

http://aijaa.com/21An4E

Olen 160cm pitkä, ja "projektin" alussa painoin 82kg. Tänä aamuna vaaka näytti 62kg, ja tässä mietiskelenkin, että jos olisit minun tilanteessani niin paljonko vielä haluaisit laihtua? Itse mietin, että 8-10 kiloa olisi kiva saada vielä nipistettyä pois, sillä kuten kuvasta näkyy niin mahaa löytyy vielä..

Mielipiteitä?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade! Hienoa työtä, en laihduttaisi enää :)

Vierailija
42/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pudottaisi painoa enää mutta muuttaisin löllykän lihakseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:41"]

Hyvältä näyttää. Keskivartaloa vaanvähän treenaamaan, munmielestä ei kannata enää laihduttaa. Toisaalta jos saat painon kuuteenkymppiin, seon helppo pitää yllä. Max 1kg + /- esim. jouluna ja juhannuksena :)

Paino heittää mulla nesteiden takia 3kg/päivä ja olen kilpaurheilija. että ei kannata luottaa vaakaan

Mä olin itse parhaimmillani 68kg, oli tissiä ja takapuolta, ne lähter heti josenemmän laihduttaa. Olen 168cm pitkä.

[/quote]

Vierailija
44/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

max 5 kg mutta paljon kiinteytystä.  

Vierailija
45/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta muiden mielipiteitä...

Sulla on ensinnäkin tosi kauniit sääret, ole iloinen niistä. Terveisin norsu ;-)

Mä ehkä vielä laihduttaisin ja ennen kaikkea kiinteyttäisin seitsemisen kiloa. Mulla on oma tavoite 55-56 kg ja olen sua nelisen cm pidempi. Tällä hetkellä paino on sun kanssa samoissa.

Alatko mun tsemppariksi, niin mä alan sun? :)

Vierailija
46/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakään en ole ikinä tajunnut tuota kiinteytys -höpötystä. Läski ei muutu mitenkään lihakseksi. Läski lahtee laihduttamalla, lihakset kasvaa treenaamalla, mutta läski ei vaan voi muuttua lihakseksi. Jos on ylimääräistä rasvaa, se laihdutetaan pois, jos haluaa kasvattaa lihaksia niitä on harjoitettava.

Joskus tuntuu, että laihdutus on sanana mörkö, ja on jotenkin hyväksyttävämpää käyttää sanaa kiinteytys.

Vierailija
47/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:10"]kauheeta huomiohuorausta

[/quote]

Ja kateuden syvä äänikö se sieltä huutelee? :D

Vierailija
48/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-10 kiloa niin olisi tosi hyvä kroppa :)!

Vierailija
49/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristapa ryhtisi, niin huomaat olevasi just hyvä noin. Jatkossa kannattaa puntariin tuijottelun sijasta alkaa urheilemaan.

Vierailija
50/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Jotkut sanoo ettei kannata laihduttaa? En tarkoita, että näyttäisit lihavalta, mutta kyllä tuosta 5-10 kiloa kannattaa ensiksi laihduttaa, katsot missä vaiheessa peilikuva näyttää hyvältä. Sen jälkeen alat hankkimaan lihasta maltillisilla plussilla.

Ihmettelen kyllä miltä nämä henkilöt näyttävät, joiden mielestä ei tarvitse yhtään laihduttaa...

Vierailija
51/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikee muodonmuutos! Vau!

Vierailija
52/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:47"]

KIINTEYTYSTÄ ei ole olemassa. On läskiä tai lihasta.

Hieno suoritus :)

[/quote]

Miten niin ei ole? Jos hyllyvä maha kovenee koska rasva muuttuu kovaksi lihakseksi, eli maha kiinteytyy? Löysästä kovemmaksi= kiinteytyä.

Vai eikö tuota sanaa nyt saa käyttää koska sä luit jostain muskeliapinapalstalta että se on väärin ja jopa yhdessä fitnesspimpula-blogissa tehtiin juttu "myyttisestä kiinteytymis-harhasta." 

Joopa joo.

[/quote]

Olet kyllä pihalla kuin lumiukko. RASVA EI VOI MUUTTUA LIHAKSEKSI. Miten sitä voi olla niin vaikea ymmärtää? Rasva lähtee miinuskaloreilla eli laihduttamalla. Vaikka vemputtaisit 100000 vatsalihasliikettä päivittäin, se rasva ei siitä katoa minnekään jos et LAIHDUTA sitä pois. Samat mahamakkarat siinä päällä velloo vaikka alla olisi rautainen 12-pack, jos sitä rasvakerrosta ei sulata pois.

Vierailija
53/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kg tai ei yhtään.

Vierailija
54/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160 ja 45 kg.. Olen siro vartaloinen, en yhtään liian laihan näköinen! Eli painon perusteella vaikea sanoa. Näytät nyt jo todella hyvältä :) hieno muutos!

Vierailija
55/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WOW, mikä saavutus! Olen niiiiin kateellinen!!!!!!

Ei sinun tarvitse enää laihduttaa, urheile kuten ennenkin niin kiinteydyt siinä samalla pikkuhiljaa.

Vierailija
56/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan sinun ei tarvi laihduttaa enää yhtään. Sen sijaan suosittelen parempaa paitavalintaa. Kuka tahansa näyttää muhkuraiselta jos päällä on noin pitkä yli takapuolen ulottuva supertiukka trikoopaita. Eli jos haluat pitää tiukkaa trikoopaitaa, niin valitse lyhyempi malli. Jos haluat pitää pitkää paitaa niin valitse löysempi malli.

Vierailija
57/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella hienoa työtä! Et näytä yhtään huonolta sen painoisena mitä nyt olet.

Jos nälkä kasvoi syödessä (huono sananvalinta laihduttaneelle), niin ns. yleinen ihannepaino olisi varmaan ihan muutamia kiloja vähemmän, ei kaukana. Tärkeintä on se mihin olet itse tyytyväinen, mikä on oma ihanteesi. Tsemppiä ja onneksi olkoon jo tässä vaiheessa!

Vierailija
58/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna 20 kiloa pudottaisin vielä. Onnea tähänastisesta saavutuksestasi!:)

Vierailija
59/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitat cm niin helpompi sanoa pitäiskö vielä pudottaa. Keskivartalolta pari kiloa ehkä. Hyvää duunia ap!

Vierailija
60/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduttaisi itse tuon painoisena, hyvältä näyttää. Harvalla aikuisella on niin hyvä kroppa, että näyttää hyvältä tuollaisessa makkarankuoressa kuin ap:n yllä oleva vaate.

Jos ap:n unelma on hoikka vartalo niin go for it, mutta vaatii sitten jo paljon enemmän työtä pudottaa painoa tuosta ja ylläpitää hoikkaa ja timmiä vartaloa. Mutta tuon painoisena voi jo hyvin rakastaa itseään ja pukeutua kivoihin vaatteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan