Paljonko vielä laihduttaisit jos olisit mina? (kuvia)
Hävettää ihan hirveästi laittaa tämä ennen-kuva, mutta laitan kuitenkin:
http://i1.aijaa.com/b/00877/13415766.jpg
Ja tässä 20kg laihempana:
Olen 160cm pitkä, ja "projektin" alussa painoin 82kg. Tänä aamuna vaaka näytti 62kg, ja tässä mietiskelenkin, että jos olisit minun tilanteessani niin paljonko vielä haluaisit laihtua? Itse mietin, että 8-10 kiloa olisi kiva saada vielä nipistettyä pois, sillä kuten kuvasta näkyy niin mahaa löytyy vielä..
Mielipiteitä?
Kommentit (61)
Et taida tarvita enää laihdutusta, vaan vartalollesi sopivat vaatteet! Ihoa nuoleva trikoo ei välttämättä ole se paras.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:24"]
Ap haluaa vaan kehuja:D huono itsetunto much? Hahhaha
[/quote]
Kyllä, itsetuntoni on vielä melko huono mutta en tänne kyllä kehuja tullut hakemaan. Voi kun se parantuisikin pelkillä kehuilla :--)
ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:24"]
Ap haluaa vaan kehuja:D huono itsetunto much? Hahhaha
[/quote]
Kyllä, itsetuntoni on vielä melko huono mutta en tänne kyllä kehuja tullut hakemaan. Voi kun se parantuisikin pelkillä kehuilla :--)
ap
[/quote]
Kyllähän sitä nyt kehuja saa, kun noin hienon urakan on tehnyt. Taitaa joku olla hieman kateellinen :D Hyvä ap!
Hieno homma! Laihduttaa voisit vielä 5-10kg, ei nuo muhkurat lähde lanteilta lihasmassaa lisäämällä (kiinteyttömällä) vaan laihduttamalla.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:07"]
Olen 160cm pitkä, ja "projektin" alussa painoin 82kg. Tänä aamuna vaaka näytti 62kg, ja tässä mietiskelenkin, että jos olisit minun tilanteessani niin paljonko vielä haluaisit laihtua? Itse mietin, että 8-10 kiloa olisi kiva saada vielä nipistettyä pois, sillä kuten kuvasta näkyy niin mahaa löytyy vielä..
Mielipiteitä?
[/quote]
jos pystyt ja haluat tiputtaa niin tuo oma tavoitteesi 8-10kg näyttäisi varmasti todella hyvälle.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:10"]kauheeta huomiohuorausta
[/quote]
Mee perseesees.
Onnea todella paljon!
en kiloista niinkään sanoisin, vaan enemmin kiinteytyä voisi vielä. Jos haluat lisää lihaksia, älä missään nimessä tuijota enää kiloja, lihas painaa enemmän kuin läski. Eli voit painaa nykyistä enemmän, mutta kuitenkin näyttää hoikemmalta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:09"]en laihduttaisi enää yhtään
[/quote]
Kyllä noi jenkkikset on kuitenkin miesten mielestä aika etovat.
Minulla sama paino ja pituus kuin sinulla, ap! Lähtöpaino alun perin noin 76 kg, tosin siitä aikaa noin kaksi vuotta eli hidas elämäntapamuutos minulla
Hyvältä näyttää. Keskivartaloa vaanvähän treenaamaan, munmielestä ei kannata enää laihduttaa. Toisaalta jos saat painon kuuteenkymppiin, seon helppo pitää yllä. Max 1kg + /- esim. jouluna ja juhannuksena :)
Mä olin itse parhaimmillani 68kg, oli tissiä ja takapuolta, ne lähter heti josenemmän laihduttaa. Olen 168cm pitkä.
Sanoisin että 5 kg max.
Mutta enemmänkin sun keskivartalo kaipaa kiinteytystä? Eli keskittyisin siihen että keskivartalon hyllyvät muuttuisi lihakseksi ja jos sitten jotain vielä hyllyy, niin varmaan tulee hyllymään aina ja on poistettavissa vain ammatilaisella.
Mutta sitten se tärkein: Mahtava suoritus! Varmasti miljoona kertaa parempi olo olla ja liikkua, kun noin paljon on kiloja poistunut? Onko mieliala parempi?
31 jatkaa. Minulla itselläni on tavoite päästä 57-58 kiloon. Tosin sinä, ap, näytät jo hyvältä!
KIINTEYTYSTÄ ei ole olemassa. On läskiä tai lihasta.
Hieno suoritus :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:47"]KIINTEYTYSTÄ ei ole olemassa. On läskiä tai lihasta.
[/quote]
Ootko vähän taukki. Miten luulet et se läski sulaa...
Kandee vaan keskittyä lihasten kuntouttamiseen tuon laiharin jäljiltä, terve nainen = kaunis nainen. Ihan jo 5 kg kudoksen poisto kehosta on kylmää kyytiä lihaksille, vaikka treenaisi kovasti ja ruoka olisi lihaksia tukevaa. Kun läskiä saa vaihdettua lihakseen, menee sama paino pienempään tilaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:47"]
KIINTEYTYSTÄ ei ole olemassa. On läskiä tai lihasta.
[/quote]
Miten niin ei ole? Jos hyllyvä maha kovenee koska rasva muuttuu kovaksi lihakseksi, eli maha kiinteytyy? Löysästä kovemmaksi= kiinteytyä.
Vai eikö tuota sanaa nyt saa käyttää koska sä luit jostain muskeliapinapalstalta että se on väärin ja jopa yhdessä fitnesspimpula-blogissa tehtiin juttu "myyttisestä kiinteytymis-harhasta."
Joopa joo.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:07"]
Mielipiteitä?
[/quote]
onnittelut hienosta saavutuksesta. Sinuna en enää niinkään tuijottamisessa vaakan lukemaa vaan ottaisin mittanauhan kouraan. Jos vyötärö on vielä yli 80 cm niin sitten kiinteytystä ja painon pudotusta. Jos 80 cm alittuu, niin hyvä! Se on naisilla yksi keskeinen terveyden mittari.
WAU! Hienoa työtä ap! :) ja elä keskity nyt enää laihduttamiseen, aloita ennemmin painotreeni jotta kiinteytyisit. Näytät nyt jo hyvälle!
ps. 38:lle yläpeukku, alapeukutin vahingossa..:)
Upea suoritus! Luustostasi ja lihasmassasta riippuen sellainen 5-10 kiloa varmaan voisi vielä lähteä. :) Suosittelen saliharjoittelua, kun saat lihasta, palaa läskikin pois "kuin itsestään". :)