Onko 35v mies liian myöhässä jos etsii parisuhteeseen lapsetonta naista, joka haluaa lapsia?
En haluaisi alkaa mihinkään uusperhe-kuvioon. Tai elättämään toisen miehen lapsia, sen miehen pyöriessä enemmän tai vähemmän elämässä mukana
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Joka helvetin päiväkö tämä sama asia on käytävä läpi?!
Aina kun ikäerosta jankataan niin eiköhän ikis löydy taustalta. Nainen siis.
Tinderissä tuollaisia naisia on pilvin pimein, ikäluokassa 30-35.
T. Kokemusasiantuntija
Ap se tykkää vaan kovasti puhua uusperheistä ja yksinhuoltajista, eihän tällä parinlöytymisellä ole mitään tekemistä.
Mikä lie traumatisoitunut yksinhuoltaja-äidin hylkäämä poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihamielinen asenteesi on isompi haaste kuin ikäsi.
Onko se sinusta vihamielisyyttä, että ap ei halua uusperhekuvioon? En minäkään haluaisi kuvioon, jossa olisi mahdollisesti sun, mun ja meidän lapset ja isä- ja äitipuolia jne.
Sinulla on nyt jotain vaikeuksia tulkita ihmisiä. Asenne ei tule ilmi siitä MITÄ mieltä joku on vaan siitä MITEN se mielipide tuodaan esiin.
Kannattaa etsiä kumppania kolmenkympin molemmin puolin.
Täällä lapseton nainen, joka myös vielä etsii sitä miestä, löydänkö sua vai en?! Minä voisin olla kiinnostunut sinusta, mutta miten saisimme toisiimme yhteyden?
Ei ole myöhäistä, jos ei naisen menneisyys haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap se tykkää vaan kovasti puhua uusperheistä ja yksinhuoltajista, eihän tällä parinlöytymisellä ole mitään tekemistä.
Mikä lie traumatisoitunut yksinhuoltaja-äidin hylkäämä poika.
Niin tai ilman lapsia jäänyt katkera nainen, joka haluaa lytätä sinkku-äitejä ja tekeytyy mieheksi. Niitäkin on. Tai sitten vaan joku joka haluaa tehdä kiusaa.
"Vierailija kirjoitti: Onko 35 v mies liian myöhässä jos etsii parisuhteeseen lapsetonta naista, joka haluaa lapsia? En haluaisi alkaa mihinkään uusperhe -kuvioon. Tai elättämään toisen miehen lapsia, sen miehen pyöriessä enemmän tai vähemmän elämässä mukana."
Kysymys: Mutta onko se vaihtoehto kuitenkin nyt yksi vaihtoehto, jos ja kun et löydä muita kumppani ehdokkaita? Tuskin se kovin kauheata on! Nimimerkki kokemusta on!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos et tiedä, missä heitä on, siinä on ensimmäinen haaste.
Tämän haasteen kanssa ollaan painittu jo vuosia. Apu olisi tervetullutta.
Ei se miehelle ole myöhäistä, saman ikäiselle naiselle valitettavasti usein on.
Olin itse yh-äiti kun tutustuin (lapsettomaan) mieheeni, hän on ollut mun lapselle enemmän isä kuin lapsen biologinen isä ikinä, siitä olen tavattoman onnellinen ja kiitollinen. Mutta ymmärrän, ettei kaikki halua uusperhekuvioon, ja jos ei halua, sen taustalla usein on se, että itse tietää ettei pysty. Tää on valtavan epäsuosittu mielipide enkä siksi oikein irl kehtaa puhua aiheesta, mutta vaikka itse olin yh, en olisi ikinä ottanut miestä jolla lapsia ennestään. Syy ei ollut se, että mies olisi ollut silmissäni jotenkin huonompi, vaan se, että tunnen itseni niin hyvin että oman lapsen saatuani tiedän etten kykenisi olemaan tasapuolinen vanhempi toisen lapsille. Ihailen niitä jotka kykenee. Se että saman katon alla asuisi ihminen joka automaattisesti suosisi nii-lastaan, olisi hirveä taakka niille muille lapsille, ja minusta on vain hyvä, että ihminen kykenee tiedostamaan tämän asian itsessään ja välttämään siihen tilanteeseen joutumista. Koska, kuten yleensä, ne on ne lapset jotka kärsii eniten.
Vierailija kirjoitti:
Ei se miehelle ole myöhäistä, saman ikäiselle naiselle valitettavasti usein on.
Olin itse yh-äiti kun tutustuin (lapsettomaan) mieheeni, hän on ollut mun lapselle enemmän isä kuin lapsen biologinen isä ikinä, siitä olen tavattoman onnellinen ja kiitollinen. Mutta ymmärrän, ettei kaikki halua uusperhekuvioon, ja jos ei halua, sen taustalla usein on se, että itse tietää ettei pysty. Tää on valtavan epäsuosittu mielipide enkä siksi oikein irl kehtaa puhua aiheesta, mutta vaikka itse olin yh, en olisi ikinä ottanut miestä jolla lapsia ennestään. Syy ei ollut se, että mies olisi ollut silmissäni jotenkin huonompi, vaan se, että tunnen itseni niin hyvin että oman lapsen saatuani tiedän etten kykenisi olemaan tasapuolinen vanhempi toisen lapsille. Ihailen niitä jotka kykenee. Se että saman katon alla asuisi ihminen joka automaattisesti suosisi nii-lastaan, olisi hirveä taakka niille muille lapsille, ja minusta on vain hyvä, että ihminen kykenee tiedostamaan tämän asian itsessään ja välttämään siihen tilanteeseen joutumista. Koska, kuten yleensä, ne on ne lapset jotka kärsii eniten.
Nii-lastaan? En ymmärrä miksi puhelin "korjasi" noin.. Kirjoitin bio-lastaan
Tuosta ikäerosta. Minusta kannattaisi etsiä sitä 0-5 v nuorempaa avoimin mielin. Jos tähtää 5-10 v nuorempiin, niin voi jäädä kokonaan ilman, ja lisääntyminen on kuitenkin huomattavasti todennäköisempää sen 35-v todellisen kumppanin kanssa kuin 25-v mielikuvituskumppanin kanssa. Hyvin harva on kiinnostunut yli 5 v itseä vanhemmista noin ylipäänsä, ja nekin jotka ovat eivät kiinnostu kenestä tahansa itseä vanhemmasta vaan niistä poikkeuksellisen komeista/hauskoista/varakkaista tyypeistä. Nyrkkisääntönä sanoisin, että jos olisit sellainen mies joka kiinnostaa huomattavasti nuorempia naisia, niin sinä tietäisit sen jo eikä sinun tarvitsisi kysellä pariutumisvinkkejä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vihamielinen asenteesi on isompi haaste kuin ikäsi.
Miten niin? Itsellä on jo yksi lapsi, mutta kyllä vituttaa yli 30 vuotiaana lähteä toiselle kierrokselle tietäen, että suurimmalla osalla ikäisistäni miehistä on lapsia jonkun toisen kanssa. Oma lapsi on niin nuorena saatu ja kasvanut jo lähemmäs teini-ikää joten en jaksaisi alkaa kasvattamaan toisen lapsia enää. Haluaisin vain ns. Rusinat pullasta ja nauttia elämästä kumppanin kanssa ilman niitä lapsia. Tottakai lapseni on minulle tärkeä, mutta hän on isällään suurimman osan ajasta.
Jos Ap on säilynyt hyvin, niin hyvinkin mahdollista löytää nuorempi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
On. 30-40 ikäluokassa on noin 23 000 miestä enemmän kuin naista. 30-34 Ikäluokassa naisista 44% on lapsettomia. 35-39 ikäluokassa 27% naisista on lapsettomia.
t: tilasto neitsyt 30v mies ukko
Oho, onpa paljon miehiä enemmän, onkohan syynä 2015? Tarvittaisiin uusi ruiske vastakkaista sukupuolta.
Aika myöhään olet herännyt vai eikö aikaisemnat naisesi ole halunneet lapsia.
Nainen hakuun ja ilmoitus nettiin. Kirjoitat rehellisesti hakevasu tositarkoituksella ja haaveissasi on perhe. Ikähaitariksi 25-37 v. Kai olet työelämässä ja huolehdit itsestäsi?
On paljon naisiakin, jotka havahtuu 35v, että aika loppuu kohta.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Kyselet joka päivä täällä samaa asiaa ja haukut yh:t jossain vaiheessa ketjua sen sijaan, että etsisit kumppania reaalimaailmassa täydellä teholla.
Jätä jo palsta rauhaan.