Mitä sinua pettänyt seurustelukumppanisi sanoi jäätyään kiinni pettämisestä?
Yrittikö puolustautua? Aneliko polvillaan anteeksi, itki ja kertoi katuvansa?
Kommentit (13)
Mua ei kiinnostaisi kuulla mitään selityksiä. Onpahan valintansa tehnyt.
Suuttui mulle. Lopulta itki kun huomas että oikeasti erotaan.
Toinen sanoi ”En olisi uskonu että säkin oot tollanen”. Esitti yllättynyttä että en ilahtunut kuullessani miehen avovaimosta.
Entä sitten? Mitäpä aiot tehdä asialle?
Ex- miehen kommentit kun jäi kiinni pettämisestä:
- Se oli vahinko
- Olin niin kännissä
- Mä etsiskelin vaan keskusteluseuraa
- Sun vika, jos olisit ollut parempi vaimo ja antanut parempaa seksiä niin ei olis tarvinnut pettää.
Että näin narsisti kantaa vastuunsa...
Sen jälkeen "pyysi anteeksi" ja sanoi "no anteeks, älä jätä mua". Jätinpäs.
Mies oli jo siinä vaiheessa ex, kun jäi kiinni, mutta järkytyin silti. Minuun otti yhteyttä miehen Facebook-tilillä toinen nainen, joka kertoi, että mies on pyörittänyt meitä ja vielä kolmatta naista samaan aikaan. Suutuin todella paljon ja annoin miehen kuulla kunniansa. Vastauksena oli, ettei oikein tiennyt miksi teki niin, epäili olevansa jotenkin sairas.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli jo siinä vaiheessa ex, kun jäi kiinni, mutta järkytyin silti. Minuun otti yhteyttä miehen Facebook-tilillä toinen nainen, joka kertoi, että mies on pyörittänyt meitä ja vielä kolmatta naista samaan aikaan. Suutuin todella paljon ja annoin miehen kuulla kunniansa. Vastauksena oli, ettei oikein tiennyt miksi teki niin, epäili olevansa jotenkin sairas.
No shit Sherlock...
-anteeksi
-olen ihan paska
Et saa ja niin olet. Heippa!
Jostain syystä yllättyi?
"Ei sun vielä pitänyt tulla kotiin"
Eksä sanoi, että vaan ajautui pettämään.
Minusta taas aikuinen perheellinen ihminen tekee aika monta pientä valintaa väärään suuntaan ennen kuin päätyy harrastamaan seksiä toisen ihmisen kuin kumppaninsa kanssa.
Kysyi kiinnostaisiko kimppakiva ja kiinnostihan se.