Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon asiallisia vastauksia. Jos mahdollisten oireiden vuoksi pelkäät ottaa koronarokotetta

Vierailija
22.07.2021 |

niin eikö itse tauti pelota? Long covid? Kysyn tätä siis ihan vilpittömstä mielenkiinnosta. En ole kiinnostunut salaliittoteorioista joten toivon ettei tähän ketjuun nyt tule mikrosiru-valtaeliitti jne. juttua (huttua).

Kysymys oli siis heille jotka jättävät, tai harkitsevat, rokotteen skippaamista mahdollisten oireiden vuoksi.

Kommentit (218)

Vierailija
21/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on suuri kusetus.

Yep, mutta valtaosa ihmisistä ei uskoisi sitä, vaikka totuus hierottaisiin päin naamaa.

Vierailija
22/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänastisten vastausten perusteella koronarokotuksesta kieltäytyminen perustuu siis väärään tietoon sekä itse taudista että rokotteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit olla rokotettu, ja silti saada koronan. Ei se 100% suoja ole

Tämähän ei vastaa kysymykseen sitten lainkaan.

Ei, mutta tuosta on aina hyvä muistuttaa rokoteuskovaisia. Kovin moni tuntuu luulevan, että rokotesarja estää tartunnan. Ei estä vaan vähentää oireita.

No jos saan rokotettuna tartunnan saajana jotain lieviä oireita, niin minusta se on kyllä pienempi paha kuin ilman rokotusta saatava keuhkokuume tai veritulppa. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?

Vierailija
24/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttanut sydänlihas ja sydänpussitulehduksia. Tulppia ja tunnenkin erään joka sai aivoinfarktin. Oli piikin ottanut. Sairaala reissuhan siitä tuli. Ottakoon ken haluaa, ei sitä saa painostaa ketään. On vapaaehtoinen. Koronakin ikävä jos saa mutta pystyy pitkälle välttämään. Hygieenisyys ym. Koronahan voi olla tosi lieväkin ja monella onkin.

Vierailija
25/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänastisten vastausten perusteella koronarokotuksesta kieltäytyminen perustuu siis väärään tietoon sekä itse taudista että rokotteesta.

No nyt löytyi ihminen, joka tietää totuuden tästä kaikesta! En ois uskonu, että hän löytyy vauvapalstalta. Kerrotko koko maailmalle nyt, mitä tämä kaikki on?

Vierailija
26/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on suuri kusetus.

Yep, mutta valtaosa ihmisistä ei uskoisi sitä, vaikka totuus hierottaisiin päin naamaa.

Sitten kun on myöhäistä.

Vierailija
27/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kuollut tasan nolla alle 30-vuotiasta koronaan ja sairaalahoitoa vaativia potilaita tilastollisesti mitätön määrä.

Ryhmä pitää niin ikään sisällään monisairaita riskiryhmäläisiä, joihin en kuulu.

Rokotteiden haitat eivät katso ikää ja tähän mennessä tiedossa on ainakin seuraavat: veritulpat, sydänlihastulehdukset, vaikea kuumereaktio ja kuolema.

Oletan myös että fimealle raportoiduista rokotekuolemista osa on kohdistunut omaan viiteryhmään.

Yllä mainitun vuoksi en näe rokottamiselle mitään järkevää perustetta, enkä ole valmis tietoisesti altistamaan itseäni riskeille, kun kerran rokote ei edes suojele tartunnalta.

Vierailija
28/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Vierailija
29/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 90 kuollut piikin jälkeen. Oikea luku paljon isompi.

Koska miten kuollut enää ilmoittaa Fimeaan jos kukaan muu ei sitä tekisi?

Vierailija
30/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan, joka on kaikin tavoin suurempi kuin tauti.

Eli tähän mennessä koronaan on kuollut vain ateisteja, pakanoita ja vääräuskoisia? Ei yhtään Jumalaan uskovaa?

En minä niin sanonut, vääristelijä. Kysymys oli "eikö pelota".

Vierailija
31/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi vaarallinen tauti, niin voisi ottaakin. Mutta päöosin kyseessä on nuha jonka miljardi ihmistä on kohta sairastanut luonnollisesti.

Vierailija
32/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla 99% sairaalahoitoon joutuneista on rokottamattomia.

Maailmalla 98% ihmistä ei ole sairastunut koronaan. Murto-osa ihmisistä on rokotettu.

Vierailija
33/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole foliohattuilija ja olen ottanut kaikki perinteiset rokoteohjelman mukaiset rokotteet ja en muutenkaan kieltäydy länsimaalaisen terveydenhuollon hoitomuodoista. Ns. sikapiikkikohu horjutti kuitenkin luottamustani uusiin, pitkällä aikavälillä testaamattomiin rokotteisiin. Lisäksi yleinen sekava, painostuksenomainen ja propagandamainen tiedotus liittyen itse tautiin sekä rokotteeseen on horjuttanut edelleen luottamustani siihen että rokote on riskittömämpi kuin taudin saaminen.

Pidän ajankysymyksenä milloin saan koronan, sillä en systemaattisesti välttele ihmiskontakteja. En kuitenkaan pelkää koronaa sillä en ole riskiryhmässä. Aina on mahdollisuus että on se epäonnekas joka kuolee vuosi-influenssaan, mutta pidän riskiä sen verran pienenä ettei se ole sosiaalisten kontaktien minimoimisen arvoista. 

En halua olla koe-eläini rokotteelle. Olen  kuitenkin avoin rokotteen ottamiselle tulevaisuudessa kun taudista, rokotteesta ja sen pidemmän ajan hyödyistä sekä haittavaikutuksista on enemmän dataa. 

Vierailija
34/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota korona. Se on terveelle lievä tai oireeton ja long covid on pelkopropagandan tuottamaa stressioireistoa.

En käytä koskaan turhia lääkkeitä enkä ota turhaa pistosta.

Vierailija
35/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole foliohattuilija ja olen ottanut kaikki perinteiset rokoteohjelman mukaiset rokotteet ja en muutenkaan kieltäydy länsimaalaisen terveydenhuollon hoitomuodoista. Ns. sikapiikkikohu horjutti kuitenkin luottamustani uusiin, pitkällä aikavälillä testaamattomiin rokotteisiin. Lisäksi yleinen sekava, painostuksenomainen ja propagandamainen tiedotus liittyen itse tautiin sekä rokotteeseen on horjuttanut edelleen luottamustani siihen että rokote on riskittömämpi kuin taudin saaminen.

Pidän ajankysymyksenä milloin saan koronan, sillä en systemaattisesti välttele ihmiskontakteja. En kuitenkaan pelkää koronaa sillä en ole riskiryhmässä. Aina on mahdollisuus että on se epäonnekas joka kuolee vuosi-influenssaan, mutta pidän riskiä sen verran pienenä ettei se ole sosiaalisten kontaktien minimoimisen arvoista. 

En halua olla koe-eläini rokotteelle. Olen  kuitenkin avoin rokotteen ottamiselle tulevaisuudessa kun taudista, rokotteesta ja sen pidemmän ajan hyödyistä sekä haittavaikutuksista on enemmän dataa. 

Hän puki ajatukseni sanoiksi. Itse olin se, joka vastasi, että pelkään rokotetta. Onhan se totta, mitä sitä kieltämään, pelkään saavani siitä vakavan haittaoireen. Koronaa en nyt sitten jostain syystä pelkää kun ikäryhmäni on siitä selvinnyt niin mainiosti.

Vierailija
36/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Lue vastaukset ja tutustu tutkimustietoon.

Vierailija
37/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vaihtoehto olisi, jos välttäisi sekä koronan että rokotteen. Siihen pyrin.

Vierailija
38/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kuuluisin long covid -potilas juoksi koronatesteissä saaden aina negatiivisen. Silti hänen oireitaan pidetään long covidina. Ihan kaikki on nyt long covidia, oli sulla alunperin edes tauti tai ei. Valtavirtamedia ei kyseenalaista.

Vierailija
39/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut koronan kehittymistä aivan alkumetreiltä saakka, ja luotto asiantuntijoihin on murentunut. Jouduin viime kesänä kulkemaan tavarataloissa, kenelläkään ei ollut silloin maskeja, olen myöskin käynyr töissä toimistolla ja tavannut tuttavia lähes normaalisti. En ole sairastunut. Tai todennäköisesti olen sairastanut lievänä jossain vaiheessa.

En ota rokotetta, koska siinä puhuu isosti raha, ei terveys. Ei kiinnosta olla koekaniini, etenkään kun rokote ei edes paljoa lupaile.

En ole lähdössä massatapahtumiin missä olisi suuri riski sairastua, joten mielestäni on suurempi todennäköisyys saada joku vakava sivuoire rokotesarjasta (niitähän pitää ottaa varmaan pari vuotta että johonkin auttaisi) kuin että sairastuisin enää vakavasti koronaan.

Vierailija
40/218 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kuollut tasan nolla alle 30-vuotiasta koronaan ja sairaalahoitoa vaativia potilaita tilastollisesti mitätön määrä.

Ryhmä pitää niin ikään sisällään monisairaita riskiryhmäläisiä, joihin en kuulu.

Rokotteiden haitat eivät katso ikää ja tähän mennessä tiedossa on ainakin seuraavat: veritulpat, sydänlihastulehdukset, vaikea kuumereaktio ja kuolema.

Oletan myös että fimealle raportoiduista rokotekuolemista osa on kohdistunut omaan viiteryhmään.

Yllä mainitun vuoksi en näe rokottamiselle mitään järkevää perustetta, enkä ole valmis tietoisesti altistamaan itseäni riskeille, kun kerran rokote ei edes suojele tartunnalta.

Kaikkia tapauksia ei edes sanota mitä rokote aiheuttanut. Jatkuva vouhotus vain montako nyt ja nyt ja nyt saanut rokotteen. Uutiset pitää siitä huolen. Ja kansa uskoo! Odotetaan vuosi ja katotaan mitä aiheuttaneet nämä testaamattomat rok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän