Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epämääräisiä asioita suussa

Vierailija
30.07.2014 |

Mitä kaikkea epämääräistä olette pienenä suuhunne pistäneet? Kertokaas mullekki :3 itsellä suuriherkku oli pahvi ... nii ja kaikkeahan on tultu maisteltua esim myrkkymarjaa, hiekkaa, ruohoa, lunta jne

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin nokkosia. Ne maistuivat hyvälle. Jostain syystä en ole lapsuuden jälkeen niitä syönyt.

Vierailija
2/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä tykkäsin Vitalis-rasvan mausta ja äitiltä salaa otin purkista pikkuruisia makupaloja. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krokotiilihammastahna, muistaakseni oli sellaisessa vaaleanpunaisessa tuubissa. Suurta herkkua ja varmaan vielä vähän parempaa kun oli kielletty syömästä.

Vierailija
4/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurahaisia! Taaperoikäisenä kuulemma söin näitä, kun asuimme rivitalossa jonne tuli kesällä sisälle muurahaisia. :D Itse en kyllä muista moista, eikä ole tullut kokeiltua näin aikuisena. Olisikohan ne hyviä?

Joskus syön (pureskelen, en niele) paperia, talouspaperia/nessuja tms. En tiedä miksi. Ei maistu oikeastaan miltään, mutta silti joskus tulee syötyä.. 

Vierailija
5/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin raakaa jauhelihaa, nappailin kiemuroita suuhuni kun äidin silmä vältti. Joo, yli. Raakaa perunaa söin myös, se oli sentään terveellisempää.

Vierailija
6/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*joo, yök

piti olla. Riivatun kännykkä.

Vierailija
7/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taululiituja

Vierailija
8/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinitarraa, steariinia, teippiä. Olin jo suht "vanha" kun lopetin...

Vierailija
9/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjutut kuten lunta ja jäätä. Ja sitten vanhempien kallis hampaita valkaiseva hammastahna, jota kävin salaa syömässä, kun se maistui niin hyvälle.

Vierailija
10/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin tapetit seinästä.

Vierailija
11/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä maassa mönki päätyi aina suuhuni: kastemadot, hämähäkit, koppakuoriaiset, leppäkertut... Ja minä myös söin ja nielin ne jos äiti ei ehtinyt väliin. Tapa loppui vasta kun olin 5-vuotias ja tungin suuhuni erityisen ison mustan koppakuoriaisen, jota en ehtinyt puraista hengiltä ennen kuin se tarrasti jaloillaan tai leuoillaan kieleeni ja sattui lujaa. Äiti joutui repimään koppiksen irti kielestäni. 

Vierailija
12/12 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 04:32"]Pienenä tykkäsin Vitalis-rasvan mausta ja äitiltä salaa otin purkista pikkuruisia makupaloja. :)

[/quote]

Sama! :D

Maistoin sitä muuten vähän aikaa sitten, ei maistu läheskään niin hyvälle kuin tuoksuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan