Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä täältä terveiset taivaaseen

Vierailija
30.07.2014 |

Eli siis tuli hyvä mieli tuosta toisesta ketjusta,missä voi lähettää viestejä saavuttamattomille rakkauksille,ja vähän lainasin ideaa tunteenpurkukanavasta.En  sit tiedä kuinka "uusi ja omaperäinen" keksintö tää on,mut jos voisi laittaa tänne viestejä niille läheisille,joille ei oikein muuten saa viestiteltyä(ilman meediota),eli kuolleille läheisille.Saisi vapaasti purkaa surua ja muita tunteita.

Isäpuoli,viimeksi eilen ajattelin sua kun otettiin kaverin kanssa hyviä kuvia sillä digikameralla jonka annoit mulle synttärilahjaksi,tuli tippa linssiin silloin ja nyt taas.Vaikka ehdit kuulua meidän perheeseen kolmisen vuotta,mutta olit tosi tärkeä,ihan kuin oikea isä.Pete oli oikeassa,perhe ei ole DNA:ssa.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G tulen perässä.

Vierailija
2/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enovainaalleni Urholle, entiselle kiihkokomunistille ja kiihkojumalankieltäjälle, sellaiset terveiset, että nyt sinulla on aika kuumat oltavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas isoisoäiti. Olen kiitollinen, että olit osa minun lapsuuttani ja kaipaan sinua joka päivä.

Rakkaudella, pieni lapsukainen.

Vierailija
4/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:08"]Hei pikku tyttöni, äitillä on ikävä sinua. Ehdit vain hetken olla luonani, mutta se aika kanssasi oli elämäni parasta aikaa. Olit kauneinta mitä olen nähnyt vaikka olin jo menettänyt sinut silloin. Rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta <3

Rakkaudella Äiti

[/quote]

Anteeksi, painoin vahingossa väärää nappulaa :(

Vierailija
5/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakas äiti! Siitä on jo 42 v. aikaa, kun jouduit poistumaan luotamme vaikean syövän murtamana. Minua niin harmittaa, että muistan niin kovin vähän yhteisestä ajastamme, olinhan vasta 4 v., kun kuolit. Muistan kuitenkin sinut lempeänä, aina turvallisena ja hyräilevänä ihanana hahmona, joka piti huolta minusta ja pikkusisarestani. Toivottavasti näemme tulevaisuudessa ja saamme tutustua kunnolla jossain "tähtien tuolla puolen" :).

Vierailija
6/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin lähdit kamu mutta perässä tullaan.

J

Vierailija
7/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas isoisäni. En ehtinyt oppia sinua tuntemaan niin hyvin elämäsi aikana, mutta jostain syystä minulla on aina ollut tunne että huolehdit meistä lastenlapsistasi täällä maan päällä, kiitos siitä! Odotan ilolla tapaamistamme jälleen :)

Vierailija
8/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Vaari !

Ikävä meidän kesäisiä asuntovaunu reissuja joissa koin lapsuuteni yhdet iloisimmat hetket. Muistelen vieläkin hymysuin pihlaja karkkeja syödessäni kuinka sinulla oli niitä aina tarjolla kun näytit vanhoja valokuvia ja kerroit tarinoita omastasi ja isäni nuoruudesta. Olisin toivonut sinun elävän ja näkevän ensimmäisen lapsenlapsenlapsesi, jonka kanssa oltaisiin voitu käydä yhdessä jälleen Raaseporin linnassa.

Rakkaudella, prinsessa.

Vierailija
9/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei isä ja äiti, toivottavasti siellä on mukavaa :)

Vierailija
10/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas isä. Toivottavasti sinun on hyvä olla, ja olet saanut rauhan, ikävä on edelleenkin kova.

Vierailija
11/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakas pieni. Ikävä on kova, eikä koskaan hellitä. Kiitos kun tulet välillä moikkaamaan unissa.

Vierailija
12/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, toivottavasti pääsit perille ja joskus vielä tavataan. Ikävä on kova.

Vierailija
13/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, olen niin pahoillani että viimeiset sanani sinulle olivat niin kauheita ja anteeksi kun olin sinulle aina niin vihainen. 

Toivottavasti viimeiset hetkesi ovat olleet kivuttomia ja olet vihdoin saanut rauhan ja tavannut rakkaan kaksoissiskosi. Tiedäthän, että ajattelen sinua yhä usein vielä vuosienkin jälkeen. Voi kunpa olisit päässyt häihini...

Vierailija
14/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummulle!

Vierailija
15/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kummisetä, me kaikki välitettiin susta vaikka et sitä itse aina uskonutkaan.. Toivottavasti sun on nyt hyvä ja kärsimyksesi ovat ohi :). Mulla ja monella muullakin on järjetön ikävä!

Vierailija
16/119 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas pikkuveljeni, tahdon kiittää Sinua siitä että kasvoit vierelläni. Otit vastaan kaikki iskut, osa niistä olisi minullekin varmasti kuulunut. Sinun ansiostasi olen terve ja minulla on perhe. Itse et jaksanut. Ymmärrän sinua. Minä pääsin helpommalla. Kiitos että rämmit vierelläni kaikessa siinä epävakaisuudessa. Nyt kun olen aikuinen tahtoisin välillä kysyä sinulta oliko se kaikki totta , varmistaa muistatko kaiken niin kuin minä muistan. Vaan enää en voi, nyt jäljellä on vain minun muistoni. Hassua kuinka sitä kasvaa niin yhdessä, että ei ole varma onko minua ilman sinua oikeastaan olemassakaan. Täällä minä kuitenkin olen ja siitä minun on kiittäminen Sinua. Uskon että tapaamme vielä, vaikka loppuelämän mittainen matka ilman Sinua tuntuu kovin tyhjältä. Että on ikävä!

Vierailija
17/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, isi. Kärventääkö tuli kivasti siellä alhaalla?

Vierailija
18/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskälle semmoiset terkut että elämä kantaa sittenkin ja vaikka olit mun peruskallio niin mä osaan itsekin. Me kaivataan sua mutta älä huoli. 

J:lle.. Oot pari päivää ollut mielessä, tuu uniin kun mun on ikävä. 

Vierailija
19/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummit ja ukit RAKASTAN teitä!!!!!!

Vierailija
20/119 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas kilpikonnani, ikävöin sinua iäti! Olet rakas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä