Oon tavannut aivan ihanan miehen, mutta se on uusnatsi
+perussuomalainen.........Ja se ehkä häiritsee jonkin verran. Joo kyllä mäkin ajattelen joskus tyypillisesti että "Taas joku maahanmuuttaja raiskannu jonkun, ryöstäny, hakannu vanhukset jne." Mutta en todellakaan silti oo rasisti ja tuun toimeen usein paremmin ulkomaalaisten kun suomalaisten kanssa. (Paljon avoimempia jne.)
Kommentit (78)
Ap kysyi, mitä tekisin: En hyväksyisi, mutta en kyllä ikimaailmassa sellaiseen mieheen ihastuisikaan. Kyllä
nuo arvot näkyvät ihan päällepäin arjessa.
Ei tule toimeen homojen kanssa??? Tuntee siis jokaisen homon? Homot on kuule aivan tavallisia yksilöitä siinä, missä heterotkin, eikä mitään "massaa", jonka kanssa tullaan tai ei tulla toimeen! Jälleen - en hyväksyisi!!!
Samaa mieltä, kuin muutkin: "Mukava mies" ja "uusnatsi" on mahdoton yhtälö.
(Ja sydämeen ei mahdu kahta ämmää!)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 03:51"]
Ap kysyi, mitä tekisin: En hyväksyisi, mutta en kyllä ikimaailmassa sellaiseen mieheen ihastuisikaan. Kyllä
nuo arvot näkyvät ihan päällepäin arjessa.
Ei tule toimeen homojen kanssa??? Tuntee siis jokaisen homon? Homot on kuule aivan tavallisia yksilöitä siinä, missä heterotkin, eikä mitään "massaa", jonka kanssa tullaan tai ei tulla toimeen! Jälleen - en hyväksyisi!!!
Samaa mieltä, kuin muutkin: "Mukava mies" ja "uusnatsi" on mahdoton yhtälö.
(Ja sydämeen ei mahdu kahta ämmää!)
[/quote] Mulla ei oo niitä mitään vastaan. Kaikki erilaisia, mutta samanarvosia.;)
AP
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 03:37"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 03:28"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:51"]
Näytä sille sellainen leffa kuin American History X jossa on pääosassa Edward Norton. Vois herättää ajatuksia. Tai sitten kotimainen Leijonansydän missä on Peter Franzen.
Tuo miehen suhtautuminen tuskin rajoittuu rasismiin vain ulkomaalaisia kohtaan, olen ikäväkseni huomannut että tällaisilla ihmisillä on hirveitä ennakkoluuloja myös esim. naisia, vammaisia, homoja ja oikeastaan kaikkia vähänkin erilaisempia kohtaan. Jaksatko tosiaan sellaisen kanssa?
[/quote]
Suurimmat yleistykset tulevat kyllä ihan tavallisilta ihmisiltä. Tiedät mitä hänen päässä pyörii? Ettei, sinulla itsellä vain ole ennakkoluuloja noita muita kohtaan. Monet pelottavan näköiset ihmiset ovat ihan asiallisia, auttavat lapsia tarvittaessa, puolustavat vanhuksia.
[/quote]
Aha, auttavatko ja puolustavat myös värillisiä lapsia ja vanhuksia?
[/quote]
Kysy heiltä. Älä yleistä ja puhu paskaa asiasta josta et tiedä.
[/quote]
Kauheaa!! apuaa!! viattomia natseja ja heidän homoja vihaavaa rakastajaansa on asiallisesti kritisoitu!!
En ikinä ihastuisi moiseen ihmiseen. Ehkä voisin ihastua ennakkoluuloiseen ihmiseen tai jotain sellaista, mutta uusnatsius on hyvin vakaa asia. Ei mikään pikkuinen piirre ihmisessä..
Eikö kaikki rasistit ole omasta mielestään vain vähän ennakkoluuloisia, jos sitäkään?
Siis kuka täysjärkinen ihminen voi ihan tosissaan puolustella jotain natsismia?! Hyi helvetti!!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 04:52"]Eikö kaikki rasistit ole omasta mielestään vain vähän ennakkoluuloisia, jos sitäkään?
[/quote]
Hullut ihmiset harvoin huomaa itse omia mt-ongelmiaan.
Kertoo enemmän ap:stä ihmisenä, jos ihailee natseja. Tän vois lisätä tohon WT-listaan hahhaah
No, minun kohdallani tuo olisi kynnyskysymys ja syy olla jatkamatta tapailua. Monella on ennakkoluuloja, mutta tietyn aatteen edustajilla ne ovat "vaarallisia", minun makuuni. En myöskään haluaisi seurustella kiihkoiskovaisen kanssa samasta syystä - liian intohimoinen suhtautuminen aatteeseen ei anna mahdollisuutta avoimeen keskusteluun.
Itse olen melko liberaali ja pyrin näkemään ihmisen tekojen takana, en rotua tai ryhmää. (jos vaikka puhutaan niistä raiskauksista tai sossun tuilla elämisistä). Minulla ei varmaankaan olisi uusnatsin kanssa paljon keskusteltavaa aiheesta, ääripäät kohtaa. Lisäksi en haluaisi joutua tilanteeseen, jossa mieheni edes katselisi esim huivipäistä
Naista jotenkin alentavasti. Kiitos ei.
Hyi miettikää miten sellainen mies kasvattaisi lapsensa.
Ensimmäinen mieheni oli uusnatsihenkinen ja tietenkin sellaiseen mieheen voi ihastua. On se ihminen muutakin kuin arvonsa. Itse olin vielä niin nuori kun yhdessä alettiin olemaan, että arvomaailmojen erilaisuus toi vain maustetta ja pitkiä keskusteluja.
Pidemmän päälle se alkoi ärsyttämään, hurmaava erilaisuus ei enää yhdistänytkään ja suorastaan häpesin mieheni arvomaailmaa vaikka monella muulla tavalla olikin ihan hyvä tyyppi. Mieti myös sitä, että jos se parisuhde johtaa vaikka lapsiin. Haluatko opettaa lapsille sellaisia arvoja? Meillä on kaksi lasta ja toisinaan saa lapsilta korjata isiltä saatuja näkemyksiä. Se on tylsää vaikka muuten onkin lapsille rakas isä, mutta oikeasti voisi pitää lasten kuulla mölyt mahassaan.
Joten jos omat arvosi ovat kaukana uusnatsien arvoista niin en suosittele.
Ihmisellä joka on päättänyt ruveta uusnatsiksi, täytyy olla asiat aika pahasti sekaisin. Koko ideologia perustuu erilaisten ihmisryhmien systemaattiseen vihaamiseen. Ei todellakaan jatkoon.
En voisi edes harkita seurustelua tuollaisen kanssa. En edes kesymmän tapauksen kanssa. Rasismia ja homokammoa en hyväksy, that's it. Sen verran tärkeä asia itselleni, että erilaisuus ei toimi näissä asioissa. Enkä kyllä ikipäivänä edes pystyisi arvostamaan ihmistä, joka äänestää persuja.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:57"]
Ap uusia ihmisiä tavatessa: Heei minä ja mieheni olemme natseja jippiii, tykkäättekö tekin hitleristä?
[/quote] Tekeekö se musta natsin jos oon sellasen miehen kanssa?
[/quote]
Kyllä.
Kuinka moni tähän ketjuun vastannut on oikeasti itse rasisti? Jos ap ei olisi kirjoittanut uusnatsi vaan rasisti, niin koko ketju olisi täynnä loukattuja wt-egoja.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:53"]
On nähnyt ainakin ton leijonasydämmen..ja noista muista en tiedä mutta homoista on sanonut ettei tuu toimeen...Hain tällä sitä että miten te tekisitte jos ihastuisitte tollaseen ihmiseen..
[/quote]no muutkin monet miehet voivat sanoa samaa homoista. Meilla homo ystavia, mutta emme hyvaksy heidan elamantapaa. Emme tuomitse, mutta emme hyvaksy. Kuinka ihmista voi myoskaan luokitella MIELIPITEIDEN mukaan....Tuon perusteella en jattaisi miesta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:03"]
En ymmärrä miten sanat "ihana mies" ja "uusnatsi" mahtuvat samaan lauseeseen, mutta kaipa makuja on monenlaisia.
[/quote]
Nauroin samaa. Eli jos tällaista ihmistä pystyy arvostamaan ja siitä pitämään, niin mitä ihmettä täällä siitä vielä "keskustelee", eiköhän kakka ole vanteensa jo löytänyt.
Itse en voisi kuvitella mitään vakavaa sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei perusarvot käy yksiin. Pudottaa heti pois kaikki rasistit, kiihkouskovaiset, homofoobikot, sovinistit ja eläinrääkkääjät. Siinä ei ulkonäöt ja sun muu pintaliito paina yhtään, jos nää ei futaa.