Miten painosi on muuttunut tämän vuoden alusta?
Kommentit (41)
Pysynyt samana, ihan hyvä niin. Vaikka ylipainoa on 2 kiloa olen ihan tyytyväinen.
Noussut tähän mennessä n. 6kg, mutta olenkin raskaana. Oli ihan odotettavissa.
Lähtenyt 20kg, erittäin tyytyväinen olen. Nyt olen normaalipainoinen.
-23kg.
Ihan tyytyväinen olen vaikka -25kg olikin "budjetoitu" elokuun loppuun.
Laskenut kymmenkunta kiloa. Tavoitteena oli -20kg, joten en ole täysin tyytyväinen, mutta ainakin suunta on oikea. Nyt olen päässyt ainakin normaalipainon sisälle ja ehkä vuoden loppuun mennessä pääsen ihannepainoon. Hidas tahti on kyllä auttanut jatkamaan, kun joskus antaa itselleen luvan herkutella eikä tee kuntoilusta täyttä pakkopullaa...
Laskenut 3 kiloa. Ihan tyytyväinen, mutta ajattelin tiputtaa vielä viitisen kiloa..
Olen laihtunut.En laihduta .Harmittaa hieman sillä kylkiluut paistaa aikarumasti.Olen alipainoinen.
Noussut. En ole yhtään tyytyväinen.
20kg tullu lisää mutta ole kin halunnut aina olla yli painonen huora
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:56"]
20kg tullu lisää mutta ole kin halunnut aina olla yli painonen huora
[/quote]
Eiks jollain todellakaan ole muuta tekemistä kuin postailla tällaista scheissea. Huoh.
Mun paino on varmaankin vähän noussut ainakin kesällä. Nyt pitäis alkaa keventymään loppuvuotta kohti, toivotaan näin.
Painoin joulukuussa 83 kg ja nyt painan 61 kg, eli lähtenyt 22 kg :)
+ 9 kiloa tupakoinnin lopettamisen jälkeen, ja se tupakointikin taas jatkunut. Ärsyttää.
Vuoden alussa painoin 72kg ja nyt 59kg. Olin raskaana, tästä painoero.
Sama paino ku vuoden alussa, keväällä oli kolme kiloa vähemmän, siihen haluaisin takas.
Laskenut hieman, taisin painaa 78 kg joulun jälkeen, nyt paino taitaa olla n. 72 kg. Vielä pitäisi laihduttaa... Huoh.
8 kg alempi, olen tyytyväinen. Lisääkin saisi kyllä pudota.
Noussut. Olen tyytyväinen, sillä olin alipainoinen.