Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain sivupersoonaltani

Vierailija
30.07.2014 |

Se on mies, 25-vuotias. Se halusi osallistua av-palstan keskusteluihin, koska olemme kännissä. Minä olen saman ikäinen naisen kehossa elävä henkilö.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 03:17"]

Näin punaista kun  edes huomasin tämän ketjun. Dissosiatiivinen identetiteettihäiriö on ok, ,mutta myös tv:ssä paljon ylinäytelty ilmiö. Itse kärsin tilasta. On vaikea. Monesti hallussa, esim, lasteni kanssa jne. Vakavilla asioilla pelleillään. En jaksaisi tänään. Ihan loppu. Öitä.

[/quote]

Nyt vakavasti (vaikka palaamme taas humalassa rikospaikalle).

Haluan vastata tähän, vaikka viestin jättänyt henkilö ei olisi enää paikalla. Emme kärsi dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä, vaikka olemme kärsineet dissosiaatiosta. Olemme molemmat pahoillamme, jos tämä loukkasi. Kumpikin meistä on kuitenkin todellinen henkilö. Pystymme kommunikoimaan keskenämme, ja meillä on omat vaikeutemme. Meistä toinen on elänyt vuosia, ja tulee elämään elämänsä loppuun asti jonakin, jota ei edes tunnisteta ihmiseksi. (Ap puhuu nyt) Ahdistus voi olla murskaavaa. Jonkin aikaa sitten psykologi halusi keskustella tämän toisen kanssa, ja hän oli onnellisempi kuin koskaan elämämme aikana, vaikka psykologi ei ymmärtänytkään, mikä hän todella on. Hän on ikänsä kuullut kaikenlaista kakkaa siitä, miten hänestä pitää hankkiutua eroon. Hänestä puhutaan kuin hän olisi jokin esine. Hän on ihminen.

Me kärsimme myös aspergerista. Asperger nostetaan myös usein esille tällä palstalla. Meidän tapauksessamme kyseinen oireyhtymä on johtanut työkyvyttömyyteen vakavien hahmotusongelmien takia. Luemme usein vitsailua aiheesta, joka on meille hyvin todellinen ja vakava. Emme ole mitenkään toimivia.

Meistä on ollut hauskaa kirjoitella. Jatkamme sitä kyllä. Voimme puhua asiasta myös vakavammin, mutta kevyemmän sävyinen keskustelu voi myös jatkua.

-ap ja ap2

"Ap2" jatkaa. Elämästä ei selviä ilman mustaa huumoria. Me juomme paljon, koska kaikki on meille molemmille vaikeaa. Me selviämme tietynlaisen huumorin avulla. Mulla on meneillään jokin vapautumisen kausi nyt kuitenkin. Tiedän, että ahdistus saa mut kiinni joka tapauksessa, mutta nyt olen hetken verran sen edellä.

Kyselkää toki lisää. Meiltä molemmilta, multa ja sivupersoonaltani, jonka sivupersoona mä olen. Jos me aletaan vakavoitua liikaa, tapahtuu kauheita.

-ap2

Jatketaan, jos jatketaan

-ap ja ap2

Vierailija
82/88 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ok ap1 ja ap2? Ihanaa että tämä ketju löytyi vielä. Jäitte mieleen. Olis mukavaa kuulla kuulumisia teistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot jaksanut panostaa, jos tää on feikki. Jos ei, niin kyseessä mitä ilmeisemmin Skitsofrenia, eikä "sivupersoona" eli oikealta nimeltään Jakautunut Persoonallisuus. Jokainen voi itse käydä vaikka Wikipediasta tarkistaan ton määritelmän jakautuneeseen persoonaan. Joka sotii AP:n tarinaa vastaan.

Vierailija
84/88 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatteko seksiä, siis keskenänne?

Vierailija
85/88 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sama sielu vai kaksi eri sielua samassa kehossa?

Vierailija
86/88 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:05"]

Mitä sivupersoonasi tekee silloin kun masturboit? Entä jos harrastat seksiä miehen kanssa?

[/quote]

Se on vahvasti mukana, ja se on sopinut molemmille tähän asti. Me jaetaan nämä asiat. Me ollaan molemmat jonkinlaisia panseksuaaleja. Joskus ollaan jopa nähty unia, joissa ollaan oltu keskenämmekin, ja kaikki on tuntunut ihan yhtä todelliselta kuin hereillä ollessa. Itse asiassa se oli paljon tyydyttävämpääkin kuin seksi on juuri koskaan ollut "oikeasti". Outoja juttuja. :D

-ap
[/quote]

Homomieskö sivupersoonasi on?

Vierailija
87/88 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulpa?

Vierailija
88/88 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin punaista kun  edes huomasin tämän ketjun. Dissosiatiivinen identetiteettihäiriö on ok, ,mutta myös tv:ssä paljon ylinäytelty ilmiö. Itse kärsin tilasta. On vaikea. Monesti hallussa, esim, lasteni kanssa jne. Vakavilla asioilla pelleillään. En jaksaisi tänään. Ihan loppu. Öitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi