ISIS VENÄJÄ EBOLA MITÄMETEHDÄÄN?!?!?!
Kommentit (20)
Minua muuten kiinnostaa, että mikä noista on nyt pahin uhka suomalaisille?
Ebola tulee tänne pohjoiseen ennemmin tai myöhemmin, sille ei voi mitään. Venäjä joko hyökkää tai ei se on 50/50. Isis tulee valtaamaan maata kiihtyvällä tahdilla, Euroopan maissa heidän kannatuksensa on suuri, joten terroriteot lisääntyvät ja loppujen lopuksi marssimme noiden hullujen tahtin jokainen, jota ei tapeta. Valitettavaa mutta totta.
Päät leikataan sitten niiltä jotka ei kääny,tai ehkä ei edes yritetä kaikki käännyttää..päät katki vaan!Siis tässä on ISISksen tavoitteet..
Netti on jo pullollaan ihka aitoja videoita amatööri kuvaajien/katselijoiden pään leikkuista mitä ISIS on tehnyt...ihan sairasta!!
Me eletään vaikeita aikoja nyt...
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:26"]Me eletään vaikeita aikoja nyt...
[/quote] Totta puhut.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:26"]
Kuollaan kaikki.
[/quote]
Pähkinänkuoressa tämä, joo.
Tosin kuollaanko me ISIS:in miekkoihin, venäläisiin ohjuksiin, ilmastonmuutokseen, ebolaan vai keuhkokuumeeseen palvelutalossa vuonna 2059, sitä ei voi tietää.
Vaihtoehdot parhaimmasta huonoimpaan:
1. Venäjä hyökkää
2. Ebola
3. ISIS
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:29"]
Vaihtoehdot parhaimmasta huonoimpaan: 1. Venäjä hyökkää 2. Ebola 3. ISIS
[/quote]
Voitko vähän perustella näiden vaihtoehtojen järjestystä?
Mä olen nyt kuudennella kuulla raskaana ja pelottaa jo tän pienen nyytin puolesta :'(
En usko yhteenkään noista. Ensinnäkään en usko, että Ebola tulee leviämään maailmanlaajuisesti kovinkaan paljoa. Toisekseen, toivon, että venäjä ja isis alkaisivat tappelemaan keskenään niin molemmat pysyisivät kiireisinä :D
Myös ikiroudan metaani kannattaa muistaa. Samoin mehiläisten häviäminen ja muidenkin eläinlajien massasukupuutto ja öljyn loppuminen sekä Fukushiman ydinkatastrofi.
Itsemurha.