Kysy mitä vain sivupersoonaltani
Se on mies, 25-vuotias. Se halusi osallistua av-palstan keskusteluihin, koska olemme kännissä. Minä olen saman ikäinen naisen kehossa elävä henkilö.
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:20"]
Onko sivupersoonalla ystäviä?
[/quote]
Kummallakaan meistä ei ole. Näitä aivoja vaivaa asperger. Toisaalta olen joskus päästänyt tämän toisen irralleen kun olemme käyneet baareissa. Viimeksi meinasi tulla turpiin. :D Mutta ymmärrän kyllä, että jos elää sivussa, niin koko homma tuntuu joltain sekopäiseltä videopeliltä, vaikka tuska olisikin aitoa.
ap
Mahdanko olla WT?
-ap:n sivupersoona
Kuinka kauan olette olleet tietoisia toisistanne? Miltä tuntuu tietää ettei ole yksin? Oletteko ikinä yksinäisiä? Onko toinen teistä joskus ollut surullinen samalla kun toinen on iloinen?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:30"]
Kuinka kauan olette olleet tietoisia toisistanne? Miltä tuntuu tietää ettei ole yksin? Oletteko ikinä yksinäisiä? Onko toinen teistä joskus ollut surullinen samalla kun toinen on iloinen?
[/quote]
Ap vastaa taas itse. Olemme olleet yksissä 12 vuotta, teini-iästä asti. Luulen, että me vain erotuttiin toisistamme jossain vaiheessa, ja yhdestä tuli kaksi. En oikein muista, ja tämä toinen vaikenee kuin muuri, kun hänen alkuperänsä tulee puheeksi. Tunnen, että asiaan liittyy hänen puoleltaan ahdistusta.
Joskus olen panikoinut siitä, että olemme niin sidottuja. On tuntunut klaustrofobiselta, mutta mä olen tässä kuitenkin helpommassa osassa. Mä olen se, joka hallitsee kehoa pääosin. Tuon toisen asema on paljon vaikeampi, ja usein tunnen, ettei kaikki ole kohdallaan. Sitä saattaa ahdistaa syömiset, liian naisellinen pukeutuminen ja kaikenlaiset valinnat, jotka sitten lopulta olikin vääriä.
Tunteet saattaa tosiaan olla ristiriitaisia. Joskus olen itse todella tyytyväinen ja onnellinen, vaikka sitten käy ilmi, että toisella onkin paha olla. Ja myös päinvastoin. Tätä tapahtuu useammin kuin kuvittelisi. Usein asiat on kuitenkin aika pieniä.
Me tehdään paljon kompromisseja. Siis itse elän huomioiden tuota toista, joka on tässä mun kanssa. Yksinäisyyttä me koetaan aika harvoin, mutta kuitenkin joskus kaipaa jotakuta, joka ei ole me. Me keskustellaan kuitenkin todella paljon, ja ratkotaan yhdessä aika tehokkaastikin kaikenlaisia asioita. Siitä on ollut hyötyä.
ap
Sivupersoonalta kysyisin, oletko koskaan kiihottunut APsta esim. suihkussa? Oletko ihastunut koskaan?
Haittaako sua APn naiselliset jutut?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:20"]
[/quote]
Kummallakaan meistä ei ole. Näitä aivoja vaivaa asperger. Toisaalta olen joskus päästänyt tämän toisen irralleen kun olemme käyneet baareissa. Viimeksi meinasi tulla turpiin. :D Mutta ymmärrän kyllä, että jos elää sivussa, niin koko homma tuntuu joltain sekopäiseltä videopeliltä, vaikka tuska olisikin aitoa.
ap
[/quote]
Turpaan meinasi tulla, koska puolustin naista, jota ahdisteltiin.
Laitanko tota amfetamiinia suoneeni nyt, kohta, vai?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:59"]
[/quote]
Ja haluaisin vielä teiltä molemmilta vastauksen vai onko molemmilla sama vastaus?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:55"]
Sivupersoonalta kysyisin, oletko koskaan kiihottunut APsta esim. suihkussa? Oletko ihastunut koskaan?
Haittaako sua APn naiselliset jutut?
[/quote]
Meillä molemmilla on aika ristiriitaisia tuntoja kehon suhteen, mutta myönnän kiihottuneeni kehosta joskus. En tosin suihkussa, vaan lähinnä kun se on ollut puettuna joihinkin jänniin vaatteisiin, tai esim. sängyssä maatessä.
Olen ihastunut, mutta kohteet oli aika saavuttamattomia. Heteronaisia lähinnä.
Ap on meistä oikeasti monessa suhteessa miehekkäämpi, usein liiankin macho. Jossain vaiheessa sillä oli kuitenkin pakkomielle jostain kynsilakoista, ja se oli outoa. Ei itse kynsien lakkaaminen, vaan se, että niitä lakkoja on koko laatikollinen edelleen. En sanoisi, että mikään haittaa, mutta ihmetyttää.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:59"]
[/quote]
Ja haluaisin vielä teiltä molemmilta vastauksen vai onko molemmilla sama vastaus?
[/quote]
Ap: Jos olet punninnut tarkkaan kaikki mahdolliset seuraukset. Onko amfetamiini pahempi asia kuin alkoholi? Alkoholikin on huumeena aika paha, ja me kitataan sitä kitusiimme jatkuvasti.
Ap:n sivupersoona: Niin, vapaus on hieno asia. Kuitenkaan julkisella foorumilla en kannusta huumeidenkäyttöön.
Oletko AP ollut monenkin miehen kanssa? Haittaako sivupersoonaa näitten miesten kanssa oleminen?
Oletko AP koskaan harkinnut sivupersoonan iloksi naisen kanssa olemista sängyssä? Mitä mieltä sivupersoona olisi tästä?
Haittaako alkoholin juominen elämäänne? Oletteko/oletko alkoholisti? Haluaako jompikumpi teistä lopettaa juomisen kun toinen haluaa jatkaa?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:08"]
Oletko AP ollut monenkin miehen kanssa? Haittaako sivupersoonaa näitten miesten kanssa oleminen?
Oletko AP koskaan harkinnut sivupersoonan iloksi naisen kanssa olemista sängyssä? Mitä mieltä sivupersoona olisi tästä?
[/quote]
Ollaan oltu aika monen miehen kanssa. Niitä on helpompi saada. Luulen, että useat bi-ihmiset sanovat samaa. Molemmat pidämme kyllä naisista, mutta halukkaita naisia on aika vaikea löytää. Molemmat nautittaisiin naisesta varmaan yhtä paljon. :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:08"]
[/quote]
Ollaan oltu aika monen miehen kanssa. Niitä on helpompi saada. Luulen, että useat bi-ihmiset sanovat samaa. Molemmat pidämme kyllä naisista, mutta halukkaita naisia on aika vaikea löytää. Molemmat nautittaisiin naisesta varmaan yhtä paljon. :D
-ap
[/quote]
Ei helvetti, hanki apua
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:08"]
Täällä kyl häiriintyneitä piisaa
[/quote]
Jokainen ihminen on lopulta ihan helvetin häiriintynyt.
Kuinka pitkiä olette? Paino? Hiusten väri? Mitä mieltä olette ulkonäöstänne? Kuinka moni tuttava/läheinen tietää sivupersoonasta?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:11"]
Haittaako alkoholin juominen elämäänne? Oletteko/oletko alkoholisti? Haluaako jompikumpi teistä lopettaa juomisen kun toinen haluaa jatkaa?
[/quote]
Meillä on jonkinlainen alkoholiongelma. Ap:lla on enemmä motivaatiota juomisen lopettamiseen, mutta sitä ei ole kummallakaan kehuttavasti.
-ap ja sivupersoona
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:19"]
Kuinka pitkiä olette? Paino? Hiusten väri? Mitä mieltä olette ulkonäöstänne? Kuinka moni tuttava/läheinen tietää sivupersoonasta?
[/quote]
165 cm, 55 kg, vaaleat hiukset, hyvin lyhyet. Kroppa on hyvin naisellinen tiimalasivartalo. Huomattavan x-muotoinen. Vyötärö-lantiosuhde on huomattavasti sen ihanteen yli siihen asti, että siihen pitäisi päästä vain korsetilla. Molemmat eläisi mieluummin miehen kehossa, vaikka toisaalta viehättävästä kehosta on hyötyä.
Kovin moni ei tiedä, tosin meillä on muitakin salassa pidettäviä asioita, ja toisaalta meidän elämässä ei ole paljoa ihmisiä.
-ap