Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkiä naisia saa näköjään haukkua ihan miten huvittaa, lihavia ei

Vierailija
30.07.2014 |

Olin tänään lähijunassa, ja kuten tiedätte, niissä vähän vanhemmissa on todella vähän jalkatilaa kun vastatusten istutaan. Olen 176 cm pitkä nainen ja minua vastapäätä tuli istumaan hieman pidempi ja hyvin lihava mies, mieheksi siis keskimittainen. Polvet kolisivat yhteen ja oli ahdasta istua. Tämä mies tuskastui siihen ja alkoi valittaa kovaan ääneen kuinka mulla on pitkät jalat, olen epänormaalin pitkä naiseksi. Kukaan ei reagoinut tähän mitenkään, edes katsellaan. Totesin, että valitettavasti en voi pituudelleni mitään, mutta mites itse, vaikutat vaikeasti lihavalta, voisi olla vähemmän ahdasta istua jos laihduttaisit. Tässä vaiheessa ihmiset alkoivat tuijottaa, olinhan haukkunut miestä lihavaksi.

Just.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet missimitoissa ja käyttäydyt kuin viidakon tähtönen.

Vierailija
2/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelit että ihmiset tuijotti, ei ne mitään tuijottaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti se jalkojen pituus lyhenee siinä laihduttaessa, eli jos ne jotain tuijotti, niin sun bimboutta...

Vierailija
4/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän saan täälläkin sellaisen käsityksen, että väärin tein?! Vaikka se mies tosiaan alkoi haukkua minua ensin, annoin vain samalla mitalla takaisin. Ja siinä kuuden hengen penkkiryhmässämme tosiaan kukaan ei seurannut keskustelua ennen kuin sanoin miestä lihavaksi.

Ap

Vierailija
5/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on yleisesti positiivisena nähty piirre, lihavuus ei. Tämän halusit kuulla, niinhän? Minäkin olen pitkä ja sen lisäksi isorintainen, mutten silti tule tänne sepittämään tarinoita siitä, miten joku ukko haukkui tissejäni kumman isoiksi näin nuorelle ja hehkeälle naiselle.

Vierailija
6/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo taas, jonkun elämäntehtävä tänään tulla selittämään keksittyjä juttuja miten koko ajan miehet haukkuu julkisesti 

Vierailija
7/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ihmisten asenne on täällä ap:ta vastaan?

Itse myös pitkänä tiedän, että olisin myös ärähtänyt takaisin. Ei toisen ulkonäön, jolle ei voi mitään, kommentoiminen kuulu tosiaankaan hyviin käytöstapoihin.

Liekö helle joka aiheuttaa tätä negatiivisuutta...

Vierailija
8/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla paha kompleksi tuon pituutensa kanssa, ja se ilmeisesti purkaa sitä joka päivä palstalla. Vähän väliä näitä pituus sitä tätä ja tuota keskusteluja ja riitelyä lyhyiden naisten kanssa. Alkaa jo kyllästyttää. Miksi tästä piti tulla teinipalsta.....

Vierailija
9/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kumpikaan ei tehnyt oikein.

Vierailija
10/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt vain sinut kroppasi kanssa. Jos olisit, et olisi tosta kommentista ollut moksiskaan. Hohhoh teitä pitkiä epävarmoja naisia.

Vierailija
11/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 13-vuotias 180 cm pitkä. Olen myös aanut kommentteja pituudestani. Eräs äitini ystävätär itki kerran kuinka ikinä tulen löytämään miestä ja että hänestä tuntuu niin pahalta kun minä saan kärsiä pituudestani ?! Ja lohdutti että onneksi muutkin kohta kasvavat etkä jää enää yksin. Silloin vähän kyllä nauratti, itse kun olen sujut geeneistä johtuvan pituuteni kanssa.

Ketään ei saisi haukkua. Ja jos sinua haukutaan voit antaa miehelle jonkun napakan vastauksen häntä loukkaamatta. Tai anna puheen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja kanna pituuttasi ylpeämmin, että mies varmasti huomaa pituutesi :)

Vierailija
12/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepp, pitkät naiset on hyvinkin vapaata riistaa terv. 182 cm nainen. Kuulen usein tuntemattomiltakin päivittelyjä pituudestani ja ihan perinteinen "vitsi ku oot hyvännäköinen, mut ihan liian pitkä mulle" -litania kuultu tuhat kertaa.

Mutta tosiaan, en minäkään keltään lyhyeltä käy kysymässä, että paljonko päälle metrin ovat pitkiä. Taino kerran kysyin, kun kovaan ääneen taas päiviteltiin mun pituutta - heitin vastapallon. Suuttu, ihme ;)

Vierailija
13/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan ymmärtää ettei seuraavia ihmisryhmiä saa haukkua: lihavat, "värilliset", juutalaiset. Kaikki muut on vapaata ristaa!

Vierailija
14/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:18"]

Täytyy vaan ymmärtää ettei seuraavia ihmisryhmiä saa haukkua: lihavat, "värilliset", juutalaiset. Kaikki muut on vapaata ristaa!

[/quote]

Te ette VOI olla tosissanne taas näiden juttujenne kanssa? Ai että pitkiä oikein SAA haukkua?? Kukahan sellaisen luvan on antanut? Ja lihavia taas ei saa?

Sitten kun ihan lähdetään vaikka vertaamaan kuinka paljon tälläkin palstalla haukutaan lihavia vs pitkiä, niin eiköhän se suhdeluku ole jotain 99:1.

Että joo, ei saa haukkua pitkiä, mutta älkää nyt jaksako esittää marttyyreita, eiköhän läskit saa vähän enemmän kuulla ulkomuodostaan kuin pitkät.

Vierailija
15/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:25"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:18"]

[/quote]

Te ette VOI olla tosissanne taas näiden juttujenne kanssa? Ai että pitkiä oikein SAA haukkua?? Kukahan sellaisen luvan on antanut? Ja lihavia taas ei saa?

Sitten kun ihan lähdetään vaikka vertaamaan kuinka paljon tälläkin palstalla haukutaan lihavia vs pitkiä, niin eiköhän se suhdeluku ole jotain 99:1.

Että joo, ei saa haukkua pitkiä, mutta älkää nyt jaksako esittää marttyyreita, eiköhän läskit saa vähän enemmän kuulla ulkomuodostaan kuin pitkät.

[/quote]

Ei ole kyse siitä, että ketään pitäisi saada haukkua! Täällä vain yritetään toisinaan tuoda esille tätä epäkohtaa, että on sosiaalisesti hyväksyttävämpää haukkua pitkiä/laihoja, kuin lihavia. Aivan kuten ap:n esimerkkitapauksessa kävi ilmi. Muiden ulkoisien ominaisuuksien mainitseminen ja sitä kautta nälviminen menee useilla ohi olankohautuksella, mutta toisen ylipainon ääneensanominen on tabu.

Vierailija
16/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua koulukiusattiin rankasti pituuteni(180) ja hoikkuuteni takia, nyt se on mielestäni hemmetin siisti piirre, miehiä piisais joka sormelle :D jätä junassa huutelevat läskit tappijalat omaan arvoonsa

Vierailija
17/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "saadaanhan" ihmisten laihuuttakin ihmetellä ääneen. Tämmöset positiivisiks katsotut kuten laihuus, pituus, on muodostunu asioiks joista saa mainita koska perimmiltäänhän se on vaan "hyvä". Mun poikaystävän vanha armeijakaveri totesi näin poikaystävästäni "ootpas sää laihtunu, ei meinannu tunnistaa", mikä oli tietenki tarkoitettu kohteliaisuudeksi. Jos poikaystäväni olisikin lihonut, kukaan tuskin olisi sanonut päin naamaa ettei enää tunnista lihomisen takia. Nää on vaan tämmösiä kirjottamattomia sääntöjä. En tarkoita että ne olis oikein. Ehkäpä ihmiset sen takia tuijotti, koska lihavaksi haukkumista voidaan yleensä pitää pahempana, koska pituus on ihannoitua.

Vierailija
18/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:07"]

No "saadaanhan" ihmisten laihuuttakin ihmetellä ääneen. Tämmöset positiivisiks katsotut kuten laihuus, pituus, on muodostunu asioiks joista saa mainita koska perimmiltäänhän se on vaan "hyvä". Mun poikaystävän vanha armeijakaveri totesi näin poikaystävästäni "ootpas sää laihtunu, ei meinannu tunnistaa", mikä oli tietenki tarkoitettu kohteliaisuudeksi. Jos poikaystäväni olisikin lihonut, kukaan tuskin olisi sanonut päin naamaa ettei enää tunnista lihomisen takia. Nää on vaan tämmösiä kirjottamattomia sääntöjä. En tarkoita että ne olis oikein. Ehkäpä ihmiset sen takia tuijotti, koska lihavaksi haukkumista voidaan yleensä pitää pahempana, koska pituus on ihannoitua.

[/quote]

Minusta se riippuu vähän sanamuodosta ja äänensävystä että onko kyseessä kehu vai ei. Jos tuo ap:n esimerkki on totta niin haukulta tuo kyllä kuulostaa. Onhan se ihan eri asia sanoa ihmisille myöskin vaikappa että "voi kun sä oot hoikka" tai "ootpa sä kauhea luuranko, kukkakeppi tai anorektikko" Ja nimenomaan sana hoikka on minusta kehu, laiha voi olla haukkukin.

Vierailija
19/19 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä naisia saa jostain syystä kommentoida nykyään vapaammin. Liekö kateutta vai mitä lie. Itsekin 179cm, mutta täysin sinut pituuteni kanssa :) eikä tulisi mieleenkään edes arvostella muita pituuden vuoksi, eihän pituus vaikuta älyllisyyteen? Kun minun pituuttani joskus joku on negatiivisesti kommentoinut, niin olen sanonut aina iloisen vitsin siitä. :) toki jatkuvaa haukkumista en suvaitse minkään asian kohdalla, mutta pienten asioiden on turha rasittaa, elämässä on paljon kinkkisenpiäkin asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän