Minkä ikäisenä sait esikoisesi?
Kommentit (101)
31-vuotiaana sain ensimmäisen lapseni, parin viikon päästä täytin 32. Siinä vaiheessa olin ollut yhdessä mieheni kanssa 12 vuotta. Edelleen eletään avoliitossa.
25 oltiin tunnettu n3kk. Nyt 5v vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:45"]Alapeukuttajat iskeneet ketjuun. Lähes kaikille on tullut alapeukkua iästä riippumatta.
[/quote]
hassua yleensäkään peukuttaa tällaista ketjua..
[/quote]
äläpä muuta sano! jos nyt jotain, niin kaikille mammoille yläpeukut!
ap
Täytin kolme päivää ennen esikoisen syntymää 26 vuotta. Seurustelua takana 10 vuotta, joista viimeiset kolme naimisissa.
29, avoliittoa takana 5 vuotta. Edelleen 11 vuotta myöhemmin yhdessä, edelleen avokkeina.
Sain esikoiseni 37-vuotiaana, yhdessä oli oltu ennen esikoisen syntymää 22 vuotta, joista 7 naimisissa..
28 ja avoliitto, pitkä suhde. Nyt naimisissa ollaan ja kolmatta odotan.
30-vuotiaana. Seurustelun alusta oli 1,5 vuotta ja naimisissa oltiin oltu 11kk.
Olin juuri täyttänyt 33v. Parisuhde silloin 3-vuotias. Nyt ollaan oltu 12v yhdessä ja lapsimäärä yht. 3 :)
Melkein 21v. Naimisissa oltiin oltu 10kk ja yhdessä melkein 2v. Yhdessäoloa kesti 14v kunnes erottiin.. Ja kolme lasta yhteensä.
19v, melkein kaksi vuotta yhdessä. Nyt oltu kuusi vuotta yhdessä ja lapsia kolme. :)
33v., vahinkoraskaus ja suhde ihan aluillaan. Hyvin kuitenkin kävi, nyt meillä kaksi lasta lisää ja 10 vuotta avioliittoa takana. :)
24-vuotiaana. Naimisissa olin tuolloin ollut kaksi vuotta.
16v, avoliitossa 1v, kun lapsi syntyi. Yhä olemme yhdessä<3
28v:nä, olimme olleet yhdessä miehen kanssa 9v, josta naimisissa 6v, lasta oltiin yritetty useampi vuosi jo.
29v., naimisissa oltiin oltu reilu vuosi ja seurusteltu seitsemän vuotta.
20-vuotiaana, oltiin oltu 2,5 vuotta naimisissa.
38v.Vuosi naimisissa ja puolitoista vuotta avoliitossa ja seurustelua 3 v.141
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:45"]Alapeukuttajat iskeneet ketjuun. Lähes kaikille on tullut alapeukkua iästä riippumatta.
[/quote]
hassua yleensäkään peukuttaa tällaista ketjua..