Minkä ikäisenä sait esikoisesi?
Kommentit (101)
17v., kihloissa. Nyt ollut saman kanssa aviossa 20v. Ensimmäinen lapsenlapsi 36-vuotiaana, jee! Kukaan ei usko, että olen mummo - en oikein itsekään. "Kaikkee sitä ihminen katuu, mut ei nuorena naimistaan"... :))
26-vuotiaana, naimisissa olin ollut kaksi vuotta.
17 vuotiaana sain lapseni, vuosi oltiin oltu yhdessä kun tulin raskaaksi.
22. Yhdessä oltiin oltu ja myös asuttu reilut 4v, naimisissa 2v. Ehkäisemättä ennen plussaa 3v.
41 ja saatiinkin olla kahdestaan 18 v. :)
Samana päivänä kun täytin 20, siitä asti oltiin seurusteltu kun täytin 16, ja lähes koko aika asuttu yhdessä. Eroa aloin tekemään kun lapsi oli pieni miehen alkoholismin takia, erottiin kun lapsi oli 4v.
26-vuotiaana aloin seurustella aviomieheni kanssa, siitä on jo 14 vuotta, meidän yhteiset lapset on nyt 5-vuotiaita, enenpää ei tule koska lapsiluku on täynnä ja ikäkin tuli jo vastaan.
Olin 21, yhdessä oltiin oltu 2v, kihloissa vuosi. Nyt ollaan oltu 5v yhdessä.
27-vuotiaana. Yhdessä olin ollut mieheni kanssa 9 vuotta, joista 5 vuotta naimisissa.
21-vuotiaana, yhdessä alle vuosi. Ensi kesänä mennään naimisiin, silloin olemme olleet yhdessä kuusi vuotta.
27-vuotiaana. Yhdessä karvan vajaa 2 vuotta kun tyttäremme syntyi.
22-23v. Oltiin oltu 5 vuotta yhdessä ja ollaan vieläkin.
T. +40v rva
27 vuotiaana
yhdessä oltu nelisen vuotta, joista yksi naimisissa. Sopivasti 1 vuotishääpäivän jälkeen syntyi esikoinen
31v, oltiin namisissa oltu 3 vuotta, seurusteltu 12v.
Ehdin viikkoa ennen täyttämään 22v. Yhdessä oltiin mieheni kanssa ehditty olemaan 5,5v. Naimisiin mentiin seuraavana kesänä esikoisen ollessa puolivuotias :)
Tässä huvikseni rattoaamuna laskeskelin, että tämän ketjun ensisynnyttäjien keski-ikä on 25v ja yhdessäoloa takana (niiden, joiden vastauksissa oli selvä seurustelumäärä) noin 5 vuotta. Hyvä mammat!
Lisää vastausksia!
ap
30 esikoisen syntyessä. 11 kuukautta häistä siinä vaiheessa.
17-vuotiaana, oltiin seurusteltu vasta 2kk, kun tulin raskaaksi. Toinen lapsi hankittiin harkitusti, kun olin 19 vuotias. Nyt ollaan 27 vuotiaita, lapsi luku jäi kahteen ja ollaan naimisissa. Noin 11 vuotta siis yhdessä.
Olin 29 v. ja olimme olleet yhdessä kaksi vuotta. Kohta tulee 7 v täyteen.