Minkä ikäisenä sait esikoisesi?
Kommentit (101)
19v yhdessä oltiin oltu vain kuukausi. Nyt lapsi 6v ja edelleen yhdessä :)
Olin 25, tosin kuukauden päästä täytin 26. Oltiin oltu yhdessä viisi vuotta, kihloissa kolme. Menimme naimisiin kastepäivänä.
Olin 31. Suhde kestänyt tuolloin 10 vuotta, ei virallisia sitoumuksia.
19 vuotiaana, yhdessä olimme olleet 1v5kk. Ja olemme edelleen, esikoinen täyttää pian 20v. Ja odottaa esikoistaan <3
14-vuotiaana, nyt 21 ja odotan neljättä :) Ei olla isien kanssa tekemisissä :(
19 vuotiaana, yhdessä melkein 3 vuotta ja naimisissa sen 8 kuukautta. Nyt kolme lasta ja naimisissa 6 vuotta :)
21 vuotiaana, 3 vuotta oltiin oltu yhdessä joista reilu vuosi kihloissa.
19 vuotiaana, vuosi oltiin oltu naimisissa. Naimisissa edelleen. :)
24 vuotiaana, silloin yhdessä oltu 5vuotta (avoliitto).
24 olin, yhdessä oltiin oltu 7vuotta, avoliitossa 5vuotta. Nyt ollaan kahden lapsen vanhemmat, naimisissa 3 vuotta ja yhdessä 11vuotta.
38-vuotiaana, naimisissa oltiin esikoisen syntyessä oltu 15 vuotta.
20- vuotiaana vuoden seurustelun jälkeen. Kuopus eri miehen kanssa 45-vuotiaana.
19v. Seurusteltu 3v ja reilu 2v asuttu yhdessä. Nyt lapset 7v ja 5v, naimisissa oltu 6 vuotta. :)
31v. Yhdessä oltu 5 ja puoli vuotta. Siitä puolitoista vuotta rekkarissa :)
30v, yhdessä oltiin oltu 15v, naimisissa siitä 3v
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:59"]Ja missä vaiheessa parisuhde silloin?
[/quote][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:59"]Ja missä vaiheessa parisuhde silloin?
[/quote]
27 olimme olleet yhdessä pari kuukautta kun tulin raskaaksi.
19vuotiaana, asuttiin yhdessä ja asutaan edelleen.
vau miten paljon vastauksia! Uusi keskiarvo on 23,5 vuotta!
ap
30 v, oltiin oltiin asuttu kaksi kuukautta yhdessä ja seurusteltu puolitoista vuotta ennen kuin tulin raskaaksi. Naimisiin mentiin raskausaikana. Suunniteltu juttu oli.