Minkä ikäisenä sait esikoisesi?
Kommentit (101)
Olin esikoisen kohdalla 30v ja kakkosen syntyessä 31v, yhdessä oltiin oltu 12v, asuttu 11v ja naimisissa 4v. Ihan riittävästi oli ollut sitä kahdenkeskistä aikaa ja sen jälkeen oli ihan sovipa aika saada lapset, ei enää menojalka vipattanut kummallakaan.
Miksi nuorena 22-vuotiaana esikoisen synnyttänyt saa alapeukun?
32v, häistä siinä vaiheessa reilu vuos, yhdessäoloa tuolloin takana reilu 10v, nyt jo reilu 16v.
21-vuotiaana ja olimme naimisissa. Olemme edelleen ja kohta kultahääpäivää viettämässä.
Tämä ketju masentaa minua, koska olen 27,5-vuotias ja suhteessa luultavasti väärän miehen kanssa. Eli sellaisen, joka ei halua lapsia nyt tai ehkä ikinä. En vaan osaa lähteä, koska hyvää on paljon ja monella tapaa en voisi kuvitella parempaa.
Onneksi AV:n ulkopuolisessa maailmassa on enemmän yli kolmekymppisiä ensisynnyttäjiä, joten minullakin on vielä toivoa, vaikka vielä vuoden tätä suhdetta katselisinkin ja eroaisin vasta sitten.
Kuukautta vaille 21-vuotta, 4 vuotta seurustelua, 3 vuotta avoliittoa ja 2 vuotta kihloissa.
Nyt 21 vuotta eteenpäin ollaan edelleen yhdessä, naimisiin mentiin, kun lapsemme (ainokainen) oli 5-vuotias, jossa toimi morsiusneitona. Nyt tämä kullannuppu lensi toiseen kaupunkiin opiskelemaan ja meillä alkoi nelikymppisinä miehen kanssa kaksistaan eläminen :) Tunnen itseni vielä nuoreksi, suurimmalla osalla kavereista lapset kouluiässä ja ovat kateellisia meidän "vapaudelle" :)
15-vuotiaana. Kun syntyi, suhde oli kestänyt 10 kk.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:07"]
30v. naimisissa, yhdessä oltu noin 1,5 vuotta ennen vauvan syntymää.
[/quote]
Mitä alapeukuttamista tässä on? Ja monessa muussakin viestissä, en ymmärrä!
Eilen eli 20 :) naimisissa ollaan
Eilen eli 20 :) naimisissa ollaan
30-vuotiaana, yhdessä olimme olleet kolme vuotta.
20-vuotiaana. Olimme olleet yhdessä puolitoista vuotta ja kihloissa 9 kk. Nykyään olemme naimisissa.
Mietin itsekin omaa vastausta , että mitä alapeukuttamista on siinä, että 20 v on saanut esikoisen 2 v.n yhdessäolon jälkeen ja ollaan yhdessä edelleen? Lisähuomautus saa varmaan aikaan lisää alapeukkuja :DDD (20 yhteistä vuotta ja 5 yhteistä lasta :))) no ihan sama!)
Miksi kaikki nuorena saaneita pitää alapeukuttaa ihan kun oltaisiin automaattisesti huonoja äitejä kun ei olla oltu 20vuotta naimisissa ja saatu eka lapsi mummona?? Vaikka ei ole ehtinyt olla naimisissa niin iha hyvin on koko loppu elämä olla naimisissa sen saman miehen kanssa kenen kanssa on saanuy parikymppisenä lapsen...
Alapeukuttajat iskeneet ketjuun. Lähes kaikille on tullut alapeukkua iästä riippumatta.
Minä en alapeukuta kyllä ketään äitejä! Mutta yläpeukut parikymppisille jotka ovat perustaneet perheen ja pysyneet yhdessä!
Kuukautta vaille 27v, yhdessä vajaa pari vuotta, reilu vuosi naimisissa, nyt lapsia seitsemän ja aviossa 8v :) ja mulla maailman ihanin mies..
24 olin, kun esikoinen syntyi, olimme olleet yhdessä 2,5 v. Naimisiin menimme vasta kahden lapsen jälkeen, ja kuopus syntyi säädyllisesti avioliitossa tasan 9,5 kk häiden jälkeen. Ekasta ovulaatioista heti pillereitten poisjätön jälkeen :))
Esikoisen syntyessä olin 35 vuotta, ja parisuhde oli parin vuoden ikäinen. Edellinen 10 vuotta kestänyt parisuhde oli miehestä johtuen lapseton, itse olisin lapsia halunnut jo aiemminkin.