Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylitreenatut ilolihakset

Vierailija
29.07.2014 |

Minulla oli siis paha kohdunlaskeums. Lääkäri sanoi että leikkaus on tehtävä jossain vaiheessa, mutta treenaus voi lykätä sitä.

Aloitinkin treenaamisen pari vuotta sitten, ja se muuttui minulle pakkomielteeksi. Seksi alkoi tuntua paremmalta, mieskin ilahtui. Kävin uudelleen lääkärissä, jossa lääkäri sanoi että lihaksisto on erinomaisessa kunnossa.

Ja treeni jatkui.

Nyt mies on alkanut valittaa että vagina on liian kova, sattuu, ei voi liikkua, puristaa. Ei halua enää seksiä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoo miten jumppasit ja vinkkejä miten saisin rutiinia jumppaan. Mulla kuulat just mahtuu mut pysyy sisällä puristamatta

Vierailija
2/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita vaan vähentää sitä treeniä. Eli jos ennenn treenasit joka päivä, niin aluks enää joka toinen jne. Eli bodausvaiheesta siirry ylläpitovaiheeseen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottavaa. Tai sitten älä purista niitä lihaksia seksissä niin paljon.

Vierailija
4/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä treeniin muillekin, kiitos!

Vierailija
5/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat haaveilemassa ylikunnosta...:D

Vierailija
6/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas on kova vain jos sitä jännittää. Älä jännitä!

Vierailija
7/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:29"]Av-mammat haaveilemassa ylikunnosta...:D

[/quote]

Kuin niin haaveilemassa. Jos sulla on löysä, etkä jaksa treenata, niin ei kannata olla kateellinen. T: treenattu

Vierailija
8/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:29"]

Av-mammat haaveilemassa ylikunnosta...:D

[/quote]

Rouvat treenaa.

Muille kuin omalle ukolleen, hienoa

Vierailija
9/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä kateelliset haahkat... Uskon kyllä ap:n ongelman, joka on siis pakkomielle (ei ne lihakset). Eli nyt täytyy se yläpää hoitaa ensin, jutella ammattilaisen kanssa (neuvola osaa ohjata).

Kyllä minä ai ainakin pystyn käyttämään lihaksiani niin kovaa, että mies sanoo, ettei tunnu hyvältä enää. Tottakai haluan, että hänestäkin tuntuu hyvältä, joten kevennän vähän otetta, saman nautinnon saan silti. ;)

Minä pystyn tekemään tämän tietoisesti, mutta ap ei välttämättä, koska pelkäät ilmeisesti tosissaan leikkausta. Eli siksi juttelut ammattilaisen kanssa paikallaan. Ja jos pystyt, vähennä treeniä. Itse treenaan ilman kuulia, 4 alatiesynnytystä takana.

terv. Nelikymppinen lorttopillu ;)

Vierailija
10/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on ratkaisu meidän seksiongelmin! Treenaan lihakset niin timmeiksi ettei mies enää halua ja pääsen siitä iänikuisesta vonkauksesta! Jes!

Vierailija
11/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:00"]

Voitko kertoo miten jumppasit ja vinkkejä miten saisin rutiinia jumppaan. Mulla kuulat just mahtuu mut pysyy sisällä puristamatta

[/quote]  sittenhän sinun ei tarvi jumpata. Ei tarvi olla kuulia. Kokeilepa kyllä sinne saa vaikka kolme sormea. Tuskin oot neiti umpilampi

Vierailija
12/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:47"]

Tässähän on ratkaisu meidän seksiongelmin! Treenaan lihakset niin timmeiksi ettei mies enää halua ja pääsen siitä iänikuisesta vonkauksesta! Jes!

[/quote] Voihan siinä käydä niinkin, että huomaat itse nauttivasi. T:45v neljän lapsen äiti, myös lorttopillu....

Vierailija
13/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset naurako tälle sillä mun mies valittaa kans ja sitten vielä sivuoireena on otettava viinaa kun ei kestä ja aktia kerran viikossa tai kahdessa, koska peli on ylirasittunut. Våhäkö on inhottavaa. En oo ikinä treenannu ja silti tällainen vaiva. Joskus tuntuu, että vois olla hiukan pienemmällä varustuksella oleva mies kun kerran on niin kamalaa olla mun kans. Olen kateellinen niille joilla se petitouhu sujuu eikä tartte miettiä mistä asennosta ei satu. Melkein aina mullekin käy kipeetä jos pikkuisenkaan huono kulma. 

Vierailija
14/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se, jos on muuten ahdas, ei ole sinänsä lihaksista kiinni. Niillä lihaksilla ei ole mikään pakko puristaa täysillä, vaikka niitä olisikin. Mutta kirjoittajan 20 ongelma kuulostaa enemmänkin siltä, että paikat ovat tosi ahtaat ja miehellä iso ja tosi herkkä vehje, eli ette vaan fyysisesti sovi yhteen. Kyllä monet miehet tykkää kovastakin puristuksesta. Jos et muuten ole tosi märkänä niin kannattaa ehdottomasti käyttää liukkaria. Ehkä voisit myös jutella gynelle tästä. 

Vierailija
15/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon ja miten pitää treenata, jotta ne saa ylikuntoon???

minulla lienee hyvät lihakset, miehen mukaan, ja muutenkin olen huomannut!, että osaan liikuttaa ei kohtien lihaksia. Mutta kyllä vagina silti venyy ja vanuu, jos revittää, eikä siellä mitään esteitä ole.

Vierailija
16/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:42"]

Kyllä minä ai ainakin pystyn käyttämään lihaksiani niin kovaa, että mies sanoo, ettei tunnu hyvältä enää. Tottakai haluan, että hänestäkin tuntuu hyvältä, joten kevennän vähän otetta, saman nautinnon saan silti. ;)

Minä pystyn tekemään tämän tietoisesti, mutta ap ei välttämättä. ...

terv. Nelikymppinen lorttopillu ;)

[/quote]

Sama täällä, ja ikää tällä lorttopillulla on 35 ja risat.

Yhdellä miehellä iso ja tosi herkkä, ei oltu fyysisesti kovin yhteensopivia. Mulla on suht tiukka kun on treenattu, liukkareistakaan ei o hyötyä kun märkyyttä riittää omasta takaa. Miestä ei kestänyt puristaa yhtään, eikä muutenkaan liikkua, ja mä en tykkää yhtään maata lahnana inahtamattakaan, tai miettiä koko ajan että jos nyt liikahdan, hengitän, tai herrajumala mites kun saan orgasmin, niin lerpahtaako miehellä. Sinänsä siis ymmärrän ap:n pulmaa kyllä. Ei ole kiva jos sattuu, tai jos on kuin rustoa panisi.

Ihan parasta on kaikin puolin yhteensopivan kanssa, sopivasti kun ilolihaksia käyttää niin orgasmi samaan aikaan ja miehen laukeamisen tunteminen ei olekaan enää vain joku Reginan novelli tai kuin jonkun taruolennon, lohikäärmeen tai yksisarvisen, etsimistä. Kannattaa siis ap:nkin kokeilla onko rentoutumisesta apua, ja keskustelusta!!! Niitä lihaksia voi käyttää yhdynnän aikana molempien iloksi, ei kuitenkaan ole tarpeen täysillä puristaa, varsinkaan jos mies on hyvin varustettu. Miehen pitää kyllä osata kertoa mikä tuntuu hyvältä, eikä vain valittaa siitä mikä on pielessä.

Vierailija
17/23 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö olis hätine jos vois pilkkoa kurkkua tuolla tavalla - lyömätön party trick.

Vierailija
18/23 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja sitten heräsit

Vierailija
19/23 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on tosi niin aivan upeeta :) Hienosti sait itsesi kuntoon. Treenasitko kuulilla vai miten? Tarviis itekin tehä jotain... En ole synnyttänyt mutta luulen että olen löysä

Vierailija
20/23 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan sinne kohdunlaskeuma leikkaukseen.