Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylitreenatut ilolihakset

Vierailija
29.07.2014 |

Minulla oli siis paha kohdunlaskeums. Lääkäri sanoi että leikkaus on tehtävä jossain vaiheessa, mutta treenaus voi lykätä sitä.

Aloitinkin treenaamisen pari vuotta sitten, ja se muuttui minulle pakkomielteeksi. Seksi alkoi tuntua paremmalta, mieskin ilahtui. Kävin uudelleen lääkärissä, jossa lääkäri sanoi että lihaksisto on erinomaisessa kunnossa.

Ja treeni jatkui.

Nyt mies on alkanut valittaa että vagina on liian kova, sattuu, ei voi liikkua, puristaa. Ei halua enää seksiä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:26"]Jos tarina on tosi niin aivan upeeta :) Hienosti sait itsesi kuntoon. Treenasitko kuulilla vai miten? Tarviis itekin tehä jotain... En ole synnyttänyt mutta luulen että olen löysä

[/quote]

Kuulat, aluksi ne isoimmat smarballit tippuivat sisältä kun vähänkin liikkui. Nyt minulla on pikkuiset treenikuulat.

Sain kuntoon koska pelkäsin leikkausta niin kovasti. Mies pyytää lopettamaan, ei nauti seksistä. En pysty lopettamaan, sillä leikkaus pelottaa edelleenkin.

Vierailija
22/23 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:27"]Mene vaan sinne kohdunlaskeuma leikkaukseen. 

[/quote]

En halua. Vaiva on nyt hallussa, ja pelkään leikkauksia. Niissä on aina riskinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:26"]Jos tarina on tosi niin aivan upeeta :) Hienosti sait itsesi kuntoon. Treenasitko kuulilla vai miten? Tarviis itekin tehä jotain... En ole synnyttänyt mutta luulen että olen löysä

[/quote]

Kuulat, aluksi ne isoimmat smarballit tippuivat sisältä kun vähänkin liikkui. Nyt minulla on pikkuiset treenikuulat.

Sain kuntoon koska pelkäsin leikkausta niin kovasti. Mies pyytää lopettamaan, ei nauti seksistä. En pysty lopettamaan, sillä leikkaus pelottaa edelleenkin.

[/quote]

Tosi hienoa! Harmi että sit toisaalta miehestä tuntuu jo liian tiukalta :/ Ymmärrän kyllä että leikkausta pyrkii välttämään kaikin keinoin. Auttaisko liukuvoiteet yhtään? Tuntuuko sinusta seksi paremmalta vai huonommalta kuin ennen?