Vierailija

Täytän. Tänään 50 vuotta ja vietämme puutarhassa juhlat. Mies on päivittäin humalassa, mutta sietokyky on niin kova ettei se näy hänestä kuin jatkuvana höpötyksenä. Hänellä nousee vihanntunteet minua kohtaan kotioloissa. Rupeaa tarkkailemaan ilmeitäni ym ja raivoaa yllättäen johon normivastaukseeni. Pelkään niitä kotonakin. Nyt olen kauhuissani, koska on varmistanut Alkon riittävyyden. Milloin hän yllättäen raivostuu minulle ja pelkään etenkin että alan itkeä.
Neuvokaa kuinka toimia. Kuten sanoin vieraat ei välttämättä tajua hänen olevan pää täynnä. Mies saa tilanteen näyttämään siltä kuin olisi tehnyt jotain todella typerää.

• ylös 3
  • alas 16

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Tiedän tunteen. Hirveää kun puoliso alkaa tarkkailla sinua ja huutaa sinulle muiden läsnäollessa.
Minulle kävi kerran kun kävelimme toria kohti. Keksi jostain huutaa minulle ja vastaan tuli asiakkaita, tuttuja ja pyysin hiljentämään ääntä. Korotti vain ja tilanne oli niin hirveä ja nöyryyttävä että itkin solkenaan ja asiakkaat tuijottivat. Huuto ei ollut mitään kevyttä, vaan sellaista mitä aikuinen mies pystyy vihan valassa huutamaan

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Miksi ihmeessä ostat miehelle alkoholia, hankkikoot itse juomansa? Mies on alkoholismistaan huolimatta itse vastuussa ihan kaikista tekemisistään. Siinäpä vieraat ihmettelevät hänen ”syntymäpäiväonnittelujaan” sinulle.

Kyllä ne vieraat tietävät, ettei tuollainen käytös ole OK, oli kännissä tai ei.

Tee nyt selväksi itsellesi, ettet ole vastuussa toisen ihmisen törkeyksistä.

• ylös 45
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onneksi olkoon juhlapäivänäsi! Olkoon päivä onnellinen ystäviesi kanssa.
Neuvon, jossa ukkosi pilaa juhlasi, se on hänen viimeinen teko. Eroa. Ääliö on.

• ylös 49
  • alas 0
Vierailija

Nyt pistät stopin tuollaiselle ja miehen kuvaannollisesti selkä seinää vasten ja sanot että tämä suhde loppuu siihen jos mies ei tee mitään alkoholismilleen. Kauheaa mitä kaikkea ihmiset joutuvat sietämään.

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon juhlapäivänäsi! Olkoon päivä onnellinen ystäviesi kanssa.
Neuvon, jossa ukkosi pilaa juhlasi, se on hänen viimeinen teko. Eroa. Ääliö on.

Kassiin parin päivän tarpeet ja hotelliin.

Miksi pilaat elämääsi juopon kanssa.

EI. Se ei ole rahasta kiinni. 

Rahaa riittää kunhan käytät viisaasti.

Ukko saa kynnysmattonsa kaupasta.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt pistät stopin tuollaiselle ja miehen kuvaannollisesti selkä seinää vasten ja sanot että tämä suhde loppuu siihen jos mies ei tee mitään alkoholismilleen. Kauheaa mitä kaikkea ihmiset joutuvat sietämään.

Minulta ei ihan hirveästi säteile empatiaa ja sympatiaa. Ärsyttää miten vähän ihmiset arvostavat itseään ja roikkuvat tuollaisissa suhteissa.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei jätä juomista. Hän kuulemma nauttii siitä. Osaa ottaa kohtuudella. No siltä voi näyttää, kunnei sammalla, horjahtele. Mutta määrät on kovia.,

Vierailija

Totuus ei pala tulessakaan. Miksi muuten varaat viinaa juhliin, vaikka perheessä on juoppo. Tappelun ainekset ovat koossa.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen virkaa noin paskoilla miehillä

Ap olisi muuten jo lähtenyt, mutta raivomiehen rahoilla on kiva lokkeilla

• ylös 3
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisen tarvitse "sietää",voi lähteä tilanteesta pois jos toinen ei tule vastaan.  Aina voi muuttaa muualle.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei jätä juomista. Hän kuulemma nauttii siitä. Osaa ottaa kohtuudella. No siltä voi näyttää, kunnei sammalla, horjahtele. Mutta määrät on kovia.,

Tuollaisen juomisen seuraukset on helppo arvata. Mies alkoholisoituu entistä pahemmin tulevaisuudessa ja sinun elämäsi muuttuu entistä kurjemmaksi. Itse en pystyisi katsomaan tuollaista.

Yhden juopon jätin ja nykyään hän on täysin rappiolla. Onneksi en jäänyt seuraamaan sivusta hänen ryyppäämistään. Minulla on nykyään hyvä ja täysin raitis mies.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mun Ex veti illassa 1,5 l viiniä, ja kaljat päälle. Käytös oli arvaamatonta ja pelottavaa. Kuin munankuorilla kävelyä. Jos ois tullut vieraita, eivät olisi tajunneet olevan kännissä. Ja raivoamalla olisi antanut vain kuvan että olen tehnyt jotain kamalaa

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totuus ei pala tulessakaan. Miksi muuten varaat viinaa juhliin, vaikka perheessä on juoppo. Tappelun ainekset ovat koossa.

Ap kirjoitti, että miehensä on varannut viinat juhliin

Vierailija

Olen surullinen puolestasi. Nauti muista vieraista. Älä reagoi miehesi öykkäröintiin. Toki varmaan raivostuu enemmän. Luotan että vieraat ovat tukenasi, sydän

Vierailija

Sitä vaan, että kyllä ihmiset huomaa jos joku on kännissä. Se on juoppojen kuvitelmaa, kukaan ei huomaa. Mutta paljon onnea sulle.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan, että kyllä ihmiset huomaa jos joku on kännissä. Se on juoppojen kuvitelmaa, kukaan ei huomaa. Mutta paljon onnea sulle.

Ei meillä ainakaan huomata töissäkään. Varsinkin nyt kun käytetään maskeja ja hierotaan käsidesiä koko ajan. Harvinaisen helppo peitellä kun "Jaffa-pullosta", juo janoonsa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.